ketkä haluisit mukaan

17+10

jos sellanen uusi palsta siis löytyy josta tuolla haikailtiin.mun olisi: nittaminax,viivatina,meriläinen,teothavki,seppäja tiitus,jutke,pirre,friidu

65

920

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jassumarketta

Minä voin tulla sinne häiriköimään:))

• haluat ..

leventää juopaa palstalaisten välillä? Lapsekasta.

• jassumarketta

Olen ihan äimänä tai sitten mulla on kieroutunut huumorintaju. Johtuu kai ammatistani.
        Jos oikein rehellisen mielipiteeni sanon, niin aloittajahan sen rajan veti ja ihan tarkasti sitten. Mulle on yksi lysti ryki tai yski mitä ja kuka täällä kirjoittaa. En kommentoi jos ei huvita ja kommentoin jos huvittaa ja nyt huvitti.

• jooko :)
        jassumarketta kirjoitti:

Olen ihan äimänä tai sitten mulla on kieroutunut huumorintaju. Johtuu kai ammatistani.
        Jos oikein rehellisen mielipiteeni sanon, niin aloittajahan sen rajan veti ja ihan tarkasti sitten. Mulle on yksi lysti ryki tai yski mitä ja kuka täällä kirjoittaa. En kommentoi jos ei huvita ja kommentoin jos huvittaa ja nyt huvitti.

foorumi ja otetaan mukaan vain niitä joita halutaan kiusata ;)))

• haluat ..
        jassumarketta kirjoitti:

kirjoitat, minähän kirjoitin Aloittajalle? Haloo!

• HALOOOOO!!!
        haluat .. kirjoitti:

kirjoitat, minähän kirjoitin Aloittajalle? Haloo!

keskustelupalstalla voi myös vastata, muillekin kuin aloittajalle.

• k-palsta
        HALOOOOO!!! kirjoitti:

keskustelupalstalla voi myös vastata, muillekin kuin aloittajalle.

HALLOO vain sulle, kyllä tuossa taisi olla taas kohdistusvirhe.

• HALOOO!!!
        k-palsta kirjoitti:

HALLOO vain sulle, kyllä tuossa taisi olla taas kohdistusvirhe.

mutta näkee tuon sokeakin, että hän vastasi sinulle.

• puskavalo

Mies-56
      DW
      Korpikirjailija
      Adria
      Heikunkeikku
      HTZA
      Jassumarketta
      ja muutama muu

• listattaa

Dorodea ja Meriläinen ainakin vielä.

• Kiitän pääsystä hyvien joukkoon. Minusta palstalla on paljon ns. keskustelijoita, mutta haluaisin karsia puskista jatkuvasti nimimerkkiään vaihtavat tunkeilijat pois. Tiedän sen olevan mahdotonta, mutta seriffi voisi vaikuttaa palstan hengen paranemiseen poistamalla ilkeitä puskahuutoja. Nythän hän on keskittynyt poistamaan mielenkiintoisia ketjuja jotka ovat edenneet hyvin.

Jos valittaisiin 50-palstan presitentti ja muut komissaarit. Rauhan tahtoisena hyvänä neuvottelijana tuttu seppä pohjanmaalta saisi ehdottomasti ääneni korkeimpaan presitentin virkaan.

Teo ulkoministern virkaa, sillä hänellä on tietoa tilastoista ja kykyä vastata ympäripyöreästi ; ))))

Viiva-tiina kauppakomissaariksi ja meriläinen yhteisömme laajentumiskomissaarin salkun kantajaksi.

Mitähän muita ehdotuksia tulisis mieleenne.

• Justiinsa juu
        korpikirjailija kirjoitti:

Kiitän pääsystä hyvien joukkoon. Minusta palstalla on paljon ns. keskustelijoita, mutta haluaisin karsia puskista jatkuvasti nimimerkkiään vaihtavat tunkeilijat pois. Tiedän sen olevan mahdotonta, mutta seriffi voisi vaikuttaa palstan hengen paranemiseen poistamalla ilkeitä puskahuutoja. Nythän hän on keskittynyt poistamaan mielenkiintoisia ketjuja jotka ovat edenneet hyvin.

Jos valittaisiin 50-palstan presitentti ja muut komissaarit. Rauhan tahtoisena hyvänä neuvottelijana tuttu seppä pohjanmaalta saisi ehdottomasti ääneni korkeimpaan presitentin virkaan.

Teo ulkoministern virkaa, sillä hänellä on tietoa tilastoista ja kykyä vastata ympäripyöreästi ; ))))

Viiva-tiina kauppakomissaariksi ja meriläinen yhteisömme laajentumiskomissaarin salkun kantajaksi.

Uhkasi taannoin täällä erästä nikkiä kaiverrella kauhavalaisella.Puolustusministeriksi sopivampi, pitää viholliset loitolla.

• Judge evk
        korpikirjailija kirjoitti:

Kiitän pääsystä hyvien joukkoon. Minusta palstalla on paljon ns. keskustelijoita, mutta haluaisin karsia puskista jatkuvasti nimimerkkiään vaihtavat tunkeilijat pois. Tiedän sen olevan mahdotonta, mutta seriffi voisi vaikuttaa palstan hengen paranemiseen poistamalla ilkeitä puskahuutoja. Nythän hän on keskittynyt poistamaan mielenkiintoisia ketjuja jotka ovat edenneet hyvin.

Tartteehan se helppi olla arvovaltaisella palstalla. Sä voisit huolehtia, jotta peeetter ei häippäse kesken nojailun.

• Korppis
        Judge evk kirjoitti:

Tartteehan se helppi olla arvovaltaisella palstalla. Sä voisit huolehtia, jotta peeetter ei häippäse kesken nojailun.

Suonikohju Santrallesi paikka turhien äänien pärekorin tyhjentäjänä ; )))))))) JESS.... sinun paikkasi on istuntosalin eteisen kynnysmattona pyöhhähäääääää ; ====00000

• käkenä ihm..
        Korppis kirjoitti:

Suonikohju Santrallesi paikka turhien äänien pärekorin tyhjentäjänä ; )))))))) JESS.... sinun paikkasi on istuntosalin eteisen kynnysmattona pyöhhähäääääää ; ====00000

Miksi et pysynyt aloituksessa, vaan toi taas omat sovituksesi ketjuun?

• Korppis
        käkenä ihm.. kirjoitti:

Miksi et pysynyt aloituksessa, vaan toi taas omat sovituksesi ketjuun?

Taisi olla Judge boy jota Sandra ruokkii oven raosta ; )))))

• Judge evk
        Korppis kirjoitti:

jotta kyttäilit menoa. No mitäpä kuuluu? Jokos se peeetter on sisäsiisti? Esimerkkiähän et ole voinut antaa.

• Korppis
        Judge evk kirjoitti:

jotta kyttäilit menoa. No mitäpä kuuluu? Jokos se peeetter on sisäsiisti? Esimerkkiähän et ole voinut antaa.

Sandrallasi lie vaikeuksia, kun sisäsiisteyttä kyselet.

Hyvää kuuluu leikkasin kuopuksen hiukset kun tuli mamin luo, syötiin yhdessä kananrintafileitä, riisiä ja salaattia. Hän lähti bilettää kaverinsa synttärijuhlia. Minä hain tuosta lähi makuunista minttusuklaapalleroita joululahjavalvojaisiin.

Ei minun tarvitse kytätä, ihan on kiva välillä katsoa montako puskaharakkaa tulee syömään kädestäni ; )

• jotka lupautuvat kirjoittamaan nimimerkillä, ja vain yhdellä nimimerkillä. Toisaalta, tavallaan ne puskajussit tuovat oman lisänsä palstan antiin. Joten taitaa olla parempi jatkaa vaan entiseen malliin.

• jassumarketta

kyllä tämä tästä rauhottuu. Mitä useampi kokki sitä suolaisempi soppa mutta eihän sitä ole pakko syödä, mutta hyvien tapojen mukaan ei heittää keittäjän silmillekään:))

• jassumarketta kirjoitti:

kyllä tämä tästä rauhottuu. Mitä useampi kokki sitä suolaisempi soppa mutta eihän sitä ole pakko syödä, mutta hyvien tapojen mukaan ei heittää keittäjän silmillekään:))

ja mieluummin hieman suolaista kuin tuimaa..

• Jos on avoin palsta niin sekaan vaan,kylläpähän sanovat jos ei tykätä.

• a b v-v

En voi vastata, kun täällä ei saa nikkien nimiä mainita.

• jassumarketta

• jassumarketta

• Marlyn

• :DDD

voi perhana kun naurattaa :DDDDDDDDDD

• just just

porukkaa! Huomasin heti silloin, kun tänne tulin!
      Moni uus on luovuttanut melkein heti.
      Teo taitaa olla ainoa tulokas, joka hyväksytty.

• semmoista menoa

Teoakaan, paskaa heitellään hänenkin silmilleen jatkuvasti ja aina puskasta.
        Friidu on ainoa puskalainen joka uskaltaa myös suoraan sanoa mitä ajattelee.

• jassumarketta

helppoa, mutten ole välittänyt, enkä välitä ja monesti käsitetään ihan väärin, olen kyllä koettanut oikoa sen kun olen vain ehtinyt. Olen ajatellut olla neutraali kirjoittaja ja kirjoitan niillekin jotka eivät siitä välttämättä tykkää, en kiusatakseni vaan jos jotain välähtää mieleen ja joskus huumoria, kyllä se siitä.

helppoa, mutten ole välittänyt, enkä välitä ja monesti käsitetään ihan väärin, olen kyllä koettanut oikoa sen kun olen vain ehtinyt. Olen ajatellut olla neutraali kirjoittaja ja kirjoitan niillekin jotka eivät siitä välttämättä tykkää, en kiusatakseni vaan jos jotain välähtää mieleen ja joskus huumoria, kyllä se siitä.

koskaan vastaa,ei eres asialliseen kysymykseen,senkin asian kans on opittava elämään.

• jassumarketta
        koti-kiusattu kirjoitti:

koskaan vastaa,ei eres asialliseen kysymykseen,senkin asian kans on opittava elämään.

ei sitten ole mitään sanomista tai ei halua keskustella ko henkilön kanssa, mutta sehän on hänen asiansa jos tykkää olla hiljakseen niin käyhän se. Kyllä täällä aina joku on hereillä.

• paiipaii

lähtönne jälkeen täällä olisikin ihan kiva sakki!

• jassumarketta

nyt käsitit ihan väärinpäin, taas pitää oikaista. Enhän minä ole mihinkään lähdössä ja sitte kun joskus lähden voisin ottaa sinut mukaan. Väki sen kun vähenee ja pidot paranee:))

• RIMMIR

kun menin kihloihin ja sitten tyttöporukan (koulukavereita) kanssa olisin halunnut viettää hieman niitä kihlajaisia, sanoi eräs porukkaan kuuluva että jos sen ja sen ja tuon kutsut, niin hän ei tule. No ei sitten tullut. Ei kait se sama neitonen ole tälläkin palstalla valikoimassa, eikä yhtään viisastunut 37 vuodessa?

• jassumarketta

periaatteen ihminen kuin se vastavirran akka kansansadussa kun hukkui jokeen ja ukko sitä lähti sieltä naaraamaan, vastavirrasta. Uskoi, ettei kuoltuaankaan mene myötäiseen. Saahan sitä olla, mutta kovasti käy sydämen päälle sanovat viisaammat.

• Me hövelit essolaiset olemme keskusteluseuran suhteen kaikkiruokaisia. Olemme aina valmiita keskustelemaan kaikkien viisaiden miesten sekä simpsakoiden ja suosiollisten neitojen kanssa. Tästä empaattisesta asenteestamme varmasti johtuu, että olemme kaikkialla niin suosittuja.

• jassumarketta

Siitä varmaan Essolaisetkin tykkäisivät. Minä otan kaikki ne joita muut ei huoli..hih
        Meninköhän lupaamaan liikoja? Tullaan sinne Essolle sitten, toivottavasti oot paikalla.

Siitä varmaan Essolaisetkin tykkäisivät. Minä otan kaikki ne joita muut ei huoli..hih
        Meninköhän lupaamaan liikoja? Tullaan sinne Essolle sitten, toivottavasti oot paikalla.

Voit tulla Essolle milloin tahansa, niin parlamentin jäsenet ovat kyllä paikalla. Me huomioimme kaikki baariin tulevat neidot ikään ja kokoon katsomatta.

Vuosien varrella olemme huomanneet sen, että nuoremmat neidot ovat usein simpsakampia, mutta vanhemmat vastaavasti varakkaampia. Siksi meidän pitää kohdella tasavertaisesti kaikkia neitoja.

• jassumarketta
        Yleismies kirjoitti:

Voit tulla Essolle milloin tahansa, niin parlamentin jäsenet ovat kyllä paikalla. Me huomioimme kaikki baariin tulevat neidot ikään ja kokoon katsomatta.

Vuosien varrella olemme huomanneet sen, että nuoremmat neidot ovat usein simpsakampia, mutta vanhemmat vastaavasti varakkaampia. Siksi meidän pitää kohdella tasavertaisesti kaikkia neitoja.

mutta joo niinhän sen pitää ollakin, kaikki huomioidaan on oikea periaate. Sopisi hyvin tännekin parlamenttiin.

• ,,

itse lähdettyä.

• tiu+10

"kas niin sitä istutaan",
        Välillä tiikeliksi muututaan.
        Aloittajaa tarkoitan.

• ,,
        tiu+10 kirjoitti:

"kas niin sitä istutaan",
        Välillä tiikeliksi muututaan.
        Aloittajaa tarkoitan.

Usko, tai älä, olen nähnyt unta istujan kivestä. Oli tumma, harmain hipuin. Unessakin tiesin, kenen kivestä on kysymys.

Miksihän?

• sopua kannattava

Taidat pitää riitelystä?

• 18

siinä oikein "ykkösketju" :))))))))))))))

• Kiitos sinulle, kuka lienetkin, mutta minulle riittää yksi suljettu foorumi. :)))

• nixnaxi

Kiitä ihan itseäsi avauksesta.

• kivellä.istuja

;-)) ........ ihan hyvä palstahan tämä on ja 'opettavainen'. Saa tulla, olla ja kirjoittaa, jos jotain joskus tulee mieleen ja sattuu elämässä olemaan sopiva ukko piipahtaa täällä. Täällä oloon ei tarvitse olla sitoutunut.

• kivellä.istuja

freudilainen lipsahdusko? ... ei ukko vaan aukko

• :D
        kivellä.istuja kirjoitti:

tuo piipahdusaukko sen parempi? ;)

• kivellä.istuja kirjoitti:

kun nauratti sun mokas. Veikkaan freudilainen.

• 4+4

meriläinen, viivatiina, nittaminax, pirrejuupas, Teo, DW, mies vm. 56, DW, korpikirjailija ja muut.
      Seppä ja tiitu tuomaan sydämen lämpöä
      Puskia pitämään palsta hengissä.

= 50 palsta

• kuinka ..

erilainen olisi minun lista, jos sen lapsellisuuksissani tekisin.

• 5+8
        kuinka .. kirjoitti:

Jäitkö listalta veks? :DDDD

• Mää vaan
        kuinka .. kirjoitti:

Kaikki minunkin suosikkini on vielä mainitsematta,jookos?

• 4+4
        Mää vaan kirjoitti:

Mä sanoin että noi ja kaikki muut ja puskat päälle, laita sä lisää jos keksit :DDD

• säänää
        Mää vaan kirjoitti:

säärekkäät otetaan.
        Ihme, kuinka erilailla me ihmiset havainnoimme ympäristöämme, ja kuinka erilaisia vaikutelmia siitä saamme.

• mää vaan
        4+4 kirjoitti:

Mä sanoin että noi ja kaikki muut ja puskat päälle, laita sä lisää jos keksit :DDD

mä kaipaan samiljaa,kiikeä,heikunkeikkua,enkeliä ja sellasia jotka ei aina rähjää.
        EMW,otto,seppä ja mitä niitä nyt oli,mää itte tietysti,sinua unohtamatta.

• 5+17
        mää vaan kirjoitti:

mä kaipaan samiljaa,kiikeä,heikunkeikkua,enkeliä ja sellasia jotka ei aina rähjää.
        EMW,otto,seppä ja mitä niitä nyt oli,mää itte tietysti,sinua unohtamatta.

KAIKKI ja puskat päälle :D Tää palsta on hyvä tämmösenä.

• Meriläinen

Kiitän kunniasta, mutta en halua pois tältä palstalta.
      Käyn joskus kylässä muilla palstoilla mutta tämä on juuri minulle sopiva.
      Välillä pitelen taukoa jos jokin alkaa jurppimaan.
      Täällä on paljon hyviä kavereita ja hienoja persoonia.
      Sopivasti narinaakin että pysyy omassa mielessä se mikä on tärkeää.
      Kaikkia ketjuja en lue enkä tätäkään nyt kun on niin pitkaksi mennyt vastaan vain aloitukseen.
      Jos joku alkaa tappelemaan ei ole pakko mennä mukaan.
      Hauskaa olen saanut pitää ja sitä olen täältä useimmiten hakenutkin.
      Apuakin kun joskus on ollut mieli musta, ja toisinaan on minut joku pudottanut alas mikä sekin on ollut hyvä.
      Haluan tämän palstan ja teidät kaikki.

• henri>|>

ketä en haluaisi....

• handek

DW, Teo, Meriläisen, Heikunkeikun, sen turkulaisen miehen ja sen pohojalaisen, kuka puhuu kissalleen.
      Onhan Teitä lukuisia muitakin...

Ottaisin toki muitakin mukaan autiolle saarelle.

• 19+19

Voitko hoitaa asian asap.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      138
      1329
    2. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      39
      906
    3. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      32
      644
    4. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      600
    5. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      597
    6. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      26
      578
    7. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      25
      555
    8. Ajatteletko ollenkaan minua

Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      30
      547
    9. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      17
      543
    10. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      17
      523
    Aihe