Senkin omahyväinen, pikkusieluinen

suksi suohon

itsekeskeinen, raukka mies...T-MIES.
Luuletko sä, että mun oli helppo kertoa sulle, lähettää viestiä. EI OLLUT, SENKIN LUUPÄÄ, MENIKÖ TAJUNTAAN.

Ja mitä sä teit, niinpä, et yhtään mitään, olit kuin pissi sukassa ja varmaan pelkäsit, että mä tulen ja hyökkään kimppuusi ja pussaan.
Helvetin typerys, mä olin ihastunut, en hullu.
Niin paljon kuin mä olin suhun ihastunut, ja tunsin sen suoranaisena kipuna ja olisin halunnut vain puhua sen pois sun kanssa, en mä sun kanssa mitään pesää olis halunnut rakentaa, pöllö.
Mä ymmärrän kyllä puhuttua sanaa, mutta en tosiaan tuollaista halveksivaa käytöstä.

Yhtä paljon mä nyt halveksin sua, että sä voit olla kylmä ja tunteeton, olisit voinut muutamalla sanalla pelastaa multa nämä vuodet, olemalla edes inhimillinen.
Mä halveksin sua, mä yksinkertaisesti en tajua että joku voi olla noin raukka.
Onko kiva olla noin tunteeton ja kylmä ihminen, onko kivaa kun on niin raukka, että pystyy laittamaan päänsä pensaaseen. Ajatella että kaikki unohtuu, ja epämieluisat asiat hautautuu, kun menee piiloon, eikä ole huomaavinaan. Kiva huomata olevansa vain epämieluisa häiriötekijä sun pikku lintukodossasi.
Helvetti että sattuu, sä osoiti todella halveksivasi minua ja minun tunteitani. Haista sinä paska, helkkarin virnuileva vilttihattu.
Että teki kutaa, kyllä se kestikin, päästä tähän vaiheesen, että ihastuminen muuttuu vihastumiseksi.

7

1745

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • daah...

      ihastumisees pitäis vastata just sillä tapaa ku sä haluat? Jos sä häiritset jonkin mielestä häntä, niin se on sitten niin ja piste. Ei oikeuta haukkumaan jos toinen ei lämpene. SUN käytökses on raukkamaista, sulla ei ole pätkääkään kunnioitusta toista kohtaan, näet vaan oman napas..

      • suksi suolle

        puupäätä ihan varmasti, niin paljon, että annan sen olla ihan omassa rauhassaan.
        Kyllä se on niin, että se ei kunnioittanut mua edes pikkulillin vertaa.
        Onko luetun ymmärtämisessäsi jotain vikaa?
        Mähän sanoin, että olisin ymmärtänyt puhuttua sanaa.
        En vaadi, että mun ihastumiseeni vastataan niinkuin mä tykkään, mä sanoin halveksivani raukkamaista pelkuruutta.
        Toisen tunteiden halveksiminen, ja aliarvioiminen ei ole kiva tunne, ymmärrät sen, kun sulle käy niin.
        Mulla on ihan varmasti oikeus tuntea niinkuin tunnen, ja sanoa se.

        On se mielenkiintoista, tähän asti olen antanut kaikkien kävellä ylitseni, niellyt kaikki loukkaukset.
        Ollut ymmärtävä, väistynyt ja vetäytynyt,, itsekästästähän tämä on, sanoa kerrankin miltä tuntuu.
        Ja vielä anonyyminä netissä, herravarjele, että en sekoa niin paljon, että menen sen sanomaan suoraan.


      • nainen27.
        suksi suolle kirjoitti:

        puupäätä ihan varmasti, niin paljon, että annan sen olla ihan omassa rauhassaan.
        Kyllä se on niin, että se ei kunnioittanut mua edes pikkulillin vertaa.
        Onko luetun ymmärtämisessäsi jotain vikaa?
        Mähän sanoin, että olisin ymmärtänyt puhuttua sanaa.
        En vaadi, että mun ihastumiseeni vastataan niinkuin mä tykkään, mä sanoin halveksivani raukkamaista pelkuruutta.
        Toisen tunteiden halveksiminen, ja aliarvioiminen ei ole kiva tunne, ymmärrät sen, kun sulle käy niin.
        Mulla on ihan varmasti oikeus tuntea niinkuin tunnen, ja sanoa se.

        On se mielenkiintoista, tähän asti olen antanut kaikkien kävellä ylitseni, niellyt kaikki loukkaukset.
        Ollut ymmärtävä, väistynyt ja vetäytynyt,, itsekästästähän tämä on, sanoa kerrankin miltä tuntuu.
        Ja vielä anonyyminä netissä, herravarjele, että en sekoa niin paljon, että menen sen sanomaan suoraan.

        Mä olen tuntenut nuo tunteet kerran jos toisenkin.
        Yksi juttu, minkä olen tajunnut on se, että ei miehet välttämättä ole raukkamaisia. Ne ei vaan osaa eivätkä halua puhua ja kääntää asioita ummet ja lammet. Se ei tee heistä raukkamaisia, vain erilaisia.
        Naiset tykkää puhua, naisilla ON TARVE keskustella, vatuloida asioita, ja se on ihan OIKEIN. Se on inhimillistä. Mutta miehillä on omat keinonsa selvitä asioista. Jotkut miehet kokevat keskustelun ihan turhana, asiat ovat kuin ovat: mitä se puhuminen auttaa. Tämä voi tuntua naisesta kamalan julmalta. Jos toinen on sellainen ihminen, joka jäsentää maailmaa keskustelun ja puhumisen kautta niin rakkaan ihmisen vaikeneminen voi tuntua pahemmalta petokselta kuin mikään..

        Sun täytyy nyt vaan antaa olla. Tiedätkö mikä tappaa ihmisen? Katkeruus ja viha. Noita tunteita on sulla kestänyt vuosia, joten sulla voi mennä aikaa selvitä.


    • sama raukka

      T-mies tehnyt samat sulle? =D Olis voinu olla mun kirjottama.

    • Drazir

      VITTUILLA JOS EI OLE AIHETTA. LAHOPÄÄÄÄÄÄÄÄ!

      • ostit jo moottorin

        Aha, mun tuntema söpö mies, on kyllä ihan fiksu, mutta niin arka ja jotkut kokemukset on varmaan tehnyt hänestä niin sulkeutuneen, että ei ole sen takia kyennyt tunteitaan ilmaisemaan. Enkä aio häntä täälä sen takia mollata, vaan toivotan ennemminkin menestystä ja vaikutusvaltaa ;)


    • jep jep

      senkin tapahtua =D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1445
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      154
      1147
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      103
      1022
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      887
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      82
      850
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      64
      760
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      747
    8. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      733
    9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      728
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      44
      702
    Aihe