unibetin spotify-kampanja huijausta!!!

huijattu

Unibet mainostaa spotifyssä seuraavasti:
------------
Saat Spotify Premium paketin kolmeksi kuukaudeksi ilmaiseksi, kun avaat tilin Unibetille tämän kaavakkeen kautta ja teet minimitalletuksen (15eur) ennen 2009 vuoden loppua.
Spotify Premium paketti kolmeksi kuukaudeksi (arvo 29.97eur)
Spotify Premium (9.99eur/kk) - Ei mainoksia - Mobiiliasetukset - Offline mode -
Tämä tarjous on voimassa Unibetin uusille asiakkaille 31.12.2009 asti.
-------------
No, tartuin tarjoukseen, tein talletuksen ja ajattelin että kohta mulla on kännykässä spotify.
Huijaus paljastui, kun soitin asiakaspalveluun: spotify-tili aktivoituu vasta 1.1.2010! Mainonnasta tuli se kuva, että tili aktivoituu heti. Ja rahoja ei heti saa takaisin unibetiltä...

39

6186

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jomppa34567890

      Saat multa Spotify-tilin ilman premium-ominaisuutta tosin. Pistä s-postis osoitteeseen [email protected].

      • jomppa34567890

        ajattelin itekkin ottaa tuon että saan iPhoneen spotifyn ja tolla kun sen saa puolet halvemmalla... Mutta enpä sittenkään taida. Ainakaan vielä.


      • jomppa34567890

        sori.. sulla olikin jo tili... Missasin ton yhden kohdan..


    • :)

      Ajattelin just pistää sinne 15€, mut kuulosti vähän liiankin hyvältä diililtä. Taidan sit oottaa noin pari viikkoa viel ennen kun laitan ne rahat sinne.

      • hats

        ^^ kuin myös.. Kiitos tiedosta.


      • Mikael?!
        hats kirjoitti:

        ^^ kuin myös.. Kiitos tiedosta.

        Kyllä tarjous on tosi! 20e Laitoin tilille ja ihmettelin itsekin missä premium koodi viipyy. Mailia unibetille ja vastauksena tuli:

        "Hei Mikael,

        Kiitos viestistäsi ja mukava kuulla että olet päättänyt liittyä pelaajiemme joukkoon! Nuo tunnukset Spotify Premiumiin saat 20.12 mennessä erillisessä viestissä. Mukavaa joulun odotusta tällä välin!

        Parhain terveisin,

        Maarit
        Unibetin asiakaspalvelu"

        Premium tuli tänään ja toimii! Hetki sitten nostin 16e unibetin tililtä takaisin omalle ja jään odottelmaan pariksi päivää jahka siirto tehdään. Loput pari euroa hakkaan illan ratoksi pokeriin. Tämänastisen perusteella suosittelen käyttämään hyväksi tarjousta.


      • -k0ne-
        Mikael?! kirjoitti:

        Kyllä tarjous on tosi! 20e Laitoin tilille ja ihmettelin itsekin missä premium koodi viipyy. Mailia unibetille ja vastauksena tuli:

        "Hei Mikael,

        Kiitos viestistäsi ja mukava kuulla että olet päättänyt liittyä pelaajiemme joukkoon! Nuo tunnukset Spotify Premiumiin saat 20.12 mennessä erillisessä viestissä. Mukavaa joulun odotusta tällä välin!

        Parhain terveisin,

        Maarit
        Unibetin asiakaspalvelu"

        Premium tuli tänään ja toimii! Hetki sitten nostin 16e unibetin tililtä takaisin omalle ja jään odottelmaan pariksi päivää jahka siirto tehdään. Loput pari euroa hakkaan illan ratoksi pokeriin. Tämänastisen perusteella suosittelen käyttämään hyväksi tarjousta.

        Nettipokeria olen harkinnut jo pidemmän aikaa ja tuo premium Spotifykin kiinnostaa. Kuulin Spotifystä tuosta kampanjasta, mutta se meni ohi että kuinka siihen pystyy osallistumaan. En löytänyt mistään spotify.com, unibet.fi tai unibet.com sivustolta mainintaa tuosta kampanjasta. Mistä hakemus siis löytyy vai onko siihen joku kampanjakoodi joka on laitettava kun ensi kerran unibetiin kirjautuu?


      • satunnainen etsijä
        -k0ne- kirjoitti:

        Nettipokeria olen harkinnut jo pidemmän aikaa ja tuo premium Spotifykin kiinnostaa. Kuulin Spotifystä tuosta kampanjasta, mutta se meni ohi että kuinka siihen pystyy osallistumaan. En löytänyt mistään spotify.com, unibet.fi tai unibet.com sivustolta mainintaa tuosta kampanjasta. Mistä hakemus siis löytyy vai onko siihen joku kampanjakoodi joka on laitettava kun ensi kerran unibetiin kirjautuu?

        sieltä se löytyy.


      • ManiCc
        satunnainen etsijä kirjoitti:

        sieltä se löytyy.

        Menin ja laitoin sitten sen 15 euroa sinne tänään, parin päivän päästä pitäisi sitten tulla se spotify homma.
        Mitenköhän se homma sitten toimii ? Annanko spotify tilin nimen ja he lisäävät prerium ominaisuuden vai mitä ?


      • tiedustelin asiaa
        ManiCc kirjoitti:

        Menin ja laitoin sitten sen 15 euroa sinne tänään, parin päivän päästä pitäisi sitten tulla se spotify homma.
        Mitenköhän se homma sitten toimii ? Annanko spotify tilin nimen ja he lisäävät prerium ominaisuuden vai mitä ?

        Lähettävät Unibetin ystävällisen asiakaspalvelun mukaan kuulemma sähköpostiin vuoden alussa linkin, jossa on linkki spotifyn sivulle. Linkkiä seuraamalla avautuu mahdollisuus muuttaa oma tilinsä premiumiksi ilmaiseksi 3 kuukauden ajaksi.


      • satunnainen etsijä
        tiedustelin asiaa kirjoitti:

        Lähettävät Unibetin ystävällisen asiakaspalvelun mukaan kuulemma sähköpostiin vuoden alussa linkin, jossa on linkki spotifyn sivulle. Linkkiä seuraamalla avautuu mahdollisuus muuttaa oma tilinsä premiumiksi ilmaiseksi 3 kuukauden ajaksi.

        Nyt jo 4.1 eikä mitään linkkiä tullut vaikka 19.1 liityin ja maksoin talletuksen.
        Eli huijausta taisi olla.


      • samoin
        satunnainen etsijä kirjoitti:

        Nyt jo 4.1 eikä mitään linkkiä tullut vaikka 19.1 liityin ja maksoin talletuksen.
        Eli huijausta taisi olla.

        otan huomenna vihaisesti yhteyttä asiakaspalveluun jos kampanjaan liittyen ei tule sähköpostia


      • ylempi kysyjä
        samoin kirjoitti:

        otan huomenna vihaisesti yhteyttä asiakaspalveluun jos kampanjaan liittyen ei tule sähköpostia

        ilmoittivat kysyttäessä että 15-31.12 liittyneet saavat spotify premiumin 8.1 mennessä.


      • po
        ylempi kysyjä kirjoitti:

        ilmoittivat kysyttäessä että 15-31.12 liittyneet saavat spotify premiumin 8.1 mennessä.

        Eipä ole näkynyt, mutta onhan tässä vielä muutama tunti aikaa


      • Spotifyyn?
        po kirjoitti:

        Eipä ole näkynyt, mutta onhan tässä vielä muutama tunti aikaa

        Hiljaista ollut täälläkin. Luulin saavani koodin heti...


      • justnäi
        Spotifyyn? kirjoitti:

        Hiljaista ollut täälläkin. Luulin saavani koodin heti...

        huhh

        liityin ja tein talletuksen jo 13.12. ja sanoivat samaa että 8.1 pitäs tulla mailiin premium-koodi. tänään sitten ehdin hetken jo hurrata kun näkyi mailissa viesti otsikolla "Unibetin uutisia". pettymyksekseni se oli joku prkleen mainos vaan uusista peleistä ja kampanjoista..

        missä se premi oikee viipyy???? ollaan jo 9. päivän ekoissa tunneissa..


      • Spotifyyn?
        justnäi kirjoitti:

        huhh

        liityin ja tein talletuksen jo 13.12. ja sanoivat samaa että 8.1 pitäs tulla mailiin premium-koodi. tänään sitten ehdin hetken jo hurrata kun näkyi mailissa viesti otsikolla "Unibetin uutisia". pettymyksekseni se oli joku prkleen mainos vaan uusista peleistä ja kampanjoista..

        missä se premi oikee viipyy???? ollaan jo 9. päivän ekoissa tunneissa..

        Eilen tuli sähköpostia Unibetilta, jossa valittelivat tilannetta ja saavat koodit Spotifyltä toivoakseen kuulemma alkuviikosta.


      • samoin
        Spotifyyn? kirjoitti:

        Eilen tuli sähköpostia Unibetilta, jossa valittelivat tilannetta ja saavat koodit Spotifyltä toivoakseen kuulemma alkuviikosta.

        Parempi kuitenkin tälläinenkin yhteydenotto kuin ei minkäänlaista.


      • wtffff
        samoin kirjoitti:

        Parempi kuitenkin tälläinenkin yhteydenotto kuin ei minkäänlaista.

        ei mulle oo tullu mitää valittelu-/anteeksipyyntöviestiä. lähetin vihaista spostia tänään niille.


      • Spotifyyn?
        wtffff kirjoitti:

        ei mulle oo tullu mitää valittelu-/anteeksipyyntöviestiä. lähetin vihaista spostia tänään niille.

        Saitko vastausta? Kiinnostaisi meinaan minuakin...


      • spostin lähettänyt
        Spotifyyn? kirjoitti:

        Saitko vastausta? Kiinnostaisi meinaan minuakin...

        ei oo vastausta näkyny. Pitää vissii seuraavaks tiedustella unibetin maksullisesta infonrosta


      • Spotifyyn?
        spostin lähettänyt kirjoitti:

        ei oo vastausta näkyny. Pitää vissii seuraavaks tiedustella unibetin maksullisesta infonrosta

        Äsken tipahti koodi postiin, tosin vasta perjantaina pääsen kokeilemaan. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan!


      • spostin lähettänyt
        Spotifyyn? kirjoitti:

        Äsken tipahti koodi postiin, tosin vasta perjantaina pääsen kokeilemaan. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan!

        millon teit liityit ja teit talletuksen? :o

        oma ei oo tullu viel.


    • spoottifai priimmium

      Eipä ole vieläkään näkynyt, vaikka joulukuun alussa rekkailin. Mites muilla?

      • unibet haisee

        Eipä ole näkynyt täälläkään päin ja kolme kertaa olen jo postilla tiedustellut. Viimeksi sanottiin että koodin olisi jo pitänyt tulla mulle tiistaina. Eipä ole näkynyt. Eivätkä ole uusimpaan postiin edes vastanneet. Oli kyllä vika kerta kun laitan rahoja Unibetille.


      • Spotifyyn!
        unibet haisee kirjoitti:

        Eipä ole näkynyt täälläkään päin ja kolme kertaa olen jo postilla tiedustellut. Viimeksi sanottiin että koodin olisi jo pitänyt tulla mulle tiistaina. Eipä ole näkynyt. Eivätkä ole uusimpaan postiin edes vastanneet. Oli kyllä vika kerta kun laitan rahoja Unibetille.

        Itse sain keskiviikkona koodini ja hyvin pelaa Spotify. Hieman skarpimmin voisi Unibet hommat hoitaa, esim. hankkimalla ne tunnarit etukäteen.


      • jahass
        Spotifyyn! kirjoitti:

        Itse sain keskiviikkona koodini ja hyvin pelaa Spotify. Hieman skarpimmin voisi Unibet hommat hoitaa, esim. hankkimalla ne tunnarit etukäteen.

        melkein vois epäillä näitä jotka kertovat saaneensa tunnarin unibetin henkilökunnaksi :D


      • spostin lähettänyt
        jahass kirjoitti:

        melkein vois epäillä näitä jotka kertovat saaneensa tunnarin unibetin henkilökunnaksi :D

        eikä vieläkään oo tullu.. 13.12 tein talletuksen.


      • ak
        spostin lähettänyt kirjoitti:

        eikä vieläkään oo tullu.. 13.12 tein talletuksen.

        Lähetin kyselyä Unibetille osoitteeseen [email protected], että missä on Spotify tunnus.
        Tässä vastaus:
        "Kiitos osallistumisestasi Unibetin Spotify kampanjaan.Tietokantamme mukaan tuo tunnus on jo kertaalleen lähetetty sinulle - Tässä tämä Premium koodi kuitenkin vielä uudestaan."

        Eli sain tunnuksen vasta kun lähetin aspaan spostia!
        Jotain ovat sössineet koska tänne ei todellakaan oltu lähetetty mitää koodeja ennen kinumista.

        Todella heikkoa toimintaa Unibetilta. No onneksi nyt kaikki ok.


      • spostii
        ak kirjoitti:

        Lähetin kyselyä Unibetille osoitteeseen [email protected], että missä on Spotify tunnus.
        Tässä vastaus:
        "Kiitos osallistumisestasi Unibetin Spotify kampanjaan.Tietokantamme mukaan tuo tunnus on jo kertaalleen lähetetty sinulle - Tässä tämä Premium koodi kuitenkin vielä uudestaan."

        Eli sain tunnuksen vasta kun lähetin aspaan spostia!
        Jotain ovat sössineet koska tänne ei todellakaan oltu lähetetty mitää koodeja ennen kinumista.

        Todella heikkoa toimintaa Unibetilta. No onneksi nyt kaikki ok.

        nyt lähetin minäki tuohon osotteeseen valitteluviestin. saas nähä vastaavatko. kyseessähän on nyt sit jo kolmas viesti. täs menee hermo!!!
        vaikkei saiskaan valittaa, kun puoli-ilmaiseksi saa premiumin :)


      • sposti
        spostii kirjoitti:

        nyt lähetin minäki tuohon osotteeseen valitteluviestin. saas nähä vastaavatko. kyseessähän on nyt sit jo kolmas viesti. täs menee hermo!!!
        vaikkei saiskaan valittaa, kun puoli-ilmaiseksi saa premiumin :)

        ak:

        kuinka nopeeta vastasivat sulle?


      • Spotifyyn?
        spostii kirjoitti:

        nyt lähetin minäki tuohon osotteeseen valitteluviestin. saas nähä vastaavatko. kyseessähän on nyt sit jo kolmas viesti. täs menee hermo!!!
        vaikkei saiskaan valittaa, kun puoli-ilmaiseksi saa premiumin :)

        Käsittääkseni mikään ei estä nostamasta tätä alkutalletusta pois tililtä eli toisin kuin bonuspelirahat, sitä ei tarvitse kierrättää pelin kautta.


    • ~ansku

      Ite siirsin 18.3 unibetille 15€, ja spotify koodi tuli 24.3 jolloin sain sen aktivoitua heti.
      Ei minkäänlaista huijjaamista, vaan tosi toimiva juttu! Suosittelen.
      Spotify Premium

      • invite

        Tuleekos tämän unibet jutun ostajalle niitä invite koodeja??


      • ei jumanakauta
        invite kirjoitti:

        Tuleekos tämän unibet jutun ostajalle niitä invite koodeja??

        Itse tein 15€ talletuksen jo kk sitten, enkä vieläkään ole saanut koodia!!!


      • mmkko
        ei jumanakauta kirjoitti:

        Itse tein 15€ talletuksen jo kk sitten, enkä vieläkään ole saanut koodia!!!

        Voisko joku lähettää inviten: [email protected] :))



    • haily

      en ole itsekkään vielä preriumia saanut mutta voitin 200e arvasta :D kannattaa laittaa tuonne [email protected] viestiä, kun kerran se on muitakin auttanut

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      577
      3846
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2729
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2124
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1947
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1845
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1790
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe