Mun extyttöystävä on lähdössä sen nykyisen poikaystävän ja hänen kaverinsa kanssa kaverin jollekkin kämpälle keskelle korpea!
Nyt tää mun exä ja sen nykyinen on seurustellut vasta pari päivää, ja ikää molemmilla about 16 (itse 17)! Ja tää mun exä on tosi kiltti, ei juo eikä ryyppää tai mitään, ja tekee kaiken harkitusti (ainakin teki mun kanssa) ja on vielä tosi hyvä koulussakin. Mä olin tällanen 9 keskiarvo oppilas, ja hyvät käytöstavat (tyttöystävän, sen vanhempien sekä kaverien mielestä), mutta tää nykyinen poika on kauhea pahis, joku 5 keskiarvo koulussa, lintsaa tunneilta, polttaa, ryyppää jne. ja tää tän kaveri on samanlainen! Mutta tää tyttöystävä näkee hänet kuin enkelinä!
Nyt ne siis on lähdössä jonnekkin kämpäälle keskelle korpea kolmestaan! Mulla on jotenkin paha aavistus, mitä voisi siellä tapahtua!! Lähtisittekö itse tällaisessa tilanteessa sinne?
Mulla on edelleen tunteita tätä tyttöä kohtaan, erottiin justiinsa, koska hän jätti minut tuon pojan takia! Mutta haluan huolehtia hänestä silti!
mitäs mieltä?
2
611
Vastaukset
- Kerro heille ?
Vanhemmat tästä tyypistä ? Tuskin ilahtuvat ?
- hahhhaahhaa!
Itsepähän on kuoppansa kaivanut ja jos ei ole valmis kimppakivaan, niin se on vaan voi, voi.
Etkä sitten ota takaisin jos menee sukset ristiin uuden poikaystävän kanssa.
Tässä on sinulle arvokas opetus: naiset ovat tuollaisia. Suurimpaan osaan ei voi luottaa sekuntiakaan. Kannattaa aina olla sellainen asenne, että tyttö kuin tyttö pitää olla valmis jättämään silmänräpäyksessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 285440
- 1671919
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1591561Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141314Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike271225- 941145
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.701114viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2101053Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan461042- 38895