Suutele nyt
kuu on matalalla
tunnethan sen
Tartu hetkeen
vikuroiva suu
arkaotteinen
rohkeus pettää kulkijan
ansaan sanoistaan
neitoon pauloissaan
sotkeutua voi
Kuu ja muut asiat
15
381
Vastaukset
- tee.
Jostain syystä pidän vähistä sanoista, silloin kun niihin saadaan mahtumaan paljon. Siis pidin.
Juonikasta tekstiä kevyellä tavalla ilmaistuna,etenkin
tuo ekakappale on todella Symppis ja viimeinen
tähän runoosi on hyvä sotkeutua pitemmäksi aikaakin.
Hyvältä tuntuu tuo runonkirjoitus taitosi...niin
juonikasta ja vastapainoista.
Pyhän juonikkuutta Sinulle.- Miekko
Kiitos. Niin, vähillä sanoilla pystyy sanomaan enemmän. Itse asiassa liiat selittelyt voivat viedä vain pohjaa asian sisällöltä. laimentaa ja häivyttää sitä. Muutama valittu sana ajaa asian, tietysti vaikeutena vain löytää ne oikeat sanat...
- Miekko
dolan kirjoitti:
Juonikasta tekstiä kevyellä tavalla ilmaistuna,etenkin
tuo ekakappale on todella Symppis ja viimeinen
tähän runoosi on hyvä sotkeutua pitemmäksi aikaakin.
Hyvältä tuntuu tuo runonkirjoitus taitosi...niin
juonikasta ja vastapainoista.
Pyhän juonikkuutta Sinulle.Kiitos. Runoharrastus on ilmeisesti muuttanut minua.. ainakin ihmisten sanomisista päätellen vaikuttaa kuin olisin alkanut muistuttaa runojani. Tuntuu kyllä uskomattoman hyvältä päivittää tietoja itsestään.. en olekaan niin kylmä ja pidättyvä kuin olen kuvitellut.. on minussa lämpöä, kipinää ja säpinää ynnä muuta.. tuntuu kuin olisin saanut uuden elämän, Dolan.
Miekko kirjoitti:
Kiitos. Runoharrastus on ilmeisesti muuttanut minua.. ainakin ihmisten sanomisista päätellen vaikuttaa kuin olisin alkanut muistuttaa runojani. Tuntuu kyllä uskomattoman hyvältä päivittää tietoja itsestään.. en olekaan niin kylmä ja pidättyvä kuin olen kuvitellut.. on minussa lämpöä, kipinää ja säpinää ynnä muuta.. tuntuu kuin olisin saanut uuden elämän, Dolan.
Varmaan lähes kaikki ajattelevat että vain itseään
runoissamme toistellaan mutta miten sitä voisi
kirjoittaa niin että voisi sanoa "--- että hei nyt
olen kokonaan uudistunut" ?
Ehkä ptäisi aihepiiriä vaihtaa ja runojen muodossa
ottaa kantaa eri asioihin tai ja vielä muuttaa omaa
kerronta/-tunnetapaansa ilmaista itseään.
En usko lainkaan kylmyyteesi kun runojesi taustalla
kuitenkin juuri se - rakkaus - puhuttelee... ja jos
tuntuu että edes jollain hyvällä tavalla kokee
uudistuneensa,niin sehän on pelkkää hyvää tunnetta !
Olet todella mielenkiitoinen kirjoittaja ja tapasi tuoda
asioita esille on nautittavaa lukea kuin pähkäillä.
Toivon hyvää alkanutta viikkoa Sinulle Miekko.- Miekko
dolan kirjoitti:
Varmaan lähes kaikki ajattelevat että vain itseään
runoissamme toistellaan mutta miten sitä voisi
kirjoittaa niin että voisi sanoa "--- että hei nyt
olen kokonaan uudistunut" ?
Ehkä ptäisi aihepiiriä vaihtaa ja runojen muodossa
ottaa kantaa eri asioihin tai ja vielä muuttaa omaa
kerronta/-tunnetapaansa ilmaista itseään.
En usko lainkaan kylmyyteesi kun runojesi taustalla
kuitenkin juuri se - rakkaus - puhuttelee... ja jos
tuntuu että edes jollain hyvällä tavalla kokee
uudistuneensa,niin sehän on pelkkää hyvää tunnetta !
Olet todella mielenkiitoinen kirjoittaja ja tapasi tuoda
asioita esille on nautittavaa lukea kuin pähkäillä.
Toivon hyvää alkanutta viikkoa Sinulle Miekko.asiassa.. joko on hyväksi kirjoittaa omalla tyylillään jatkuvasti, täydellistää se missä jo ennestään on hyvä.. vai muuttua juuttumatta paikoilleen, rohkeasti kokeilla ja hylätä vanha.. hmm... miten saisi mielekkyyden pysymään runoilussa.. eikö kaikki ole jo sanottu.. uutta tulee mieleen mutta onko se vanhan toistoa vaan..
Hyvää viikkoa sinullekin!
sanon minä Miekkonen.
Ainahan minä olen runoistasi pitänyt,
mutta tässä on jollain tapaa erilainen poljento,
kuin aiemmissasi. En vaan nyt keksi, mikä se juju
on, mutta veikeän leikittelevä tämä on.
Aijai, ja taas ne suudelmat =)- Miekko
Kiitos. Muistan, että viime kesänä kirjoittelin vain kirjoittamisen ilosta, sellaisia kepeitä runoja. Vähän sama fiilis nyt, että haluaa vain sanoa asiansa muodossa missä tahansa. Jostakin tuosta menneestä runosta ajattelin, että jos tämä on se viimeinen runo niin aika halju päätös uralle. Haluan nyt ainakin kokeilla vielä jonkinlaista irtiottoa.. ei mitään mullistavaa tyyliä mutta sanoa sanottavani keinolla millä hyvänsä, kun asiaa vielä on.
- Miekko
Ja oikein hyvää syntymäpäivää! Näin vähän jälkikäteen, mutta jatketaan juhlintaa :)
*smack*
- Miekko
Kiitos. Smack. Olin katsomassa erästä oopperaa ja siinä lavastuksessa oli kuu joka laskeutui lopussa alemmas. Mielessäni huusin ohjeita roolihenkilölle että nyt vain suudelmaa peliin ja puheita vähemmälle. Helpompaa on tuollaista seurata vain ulkoapäin, aina tietää mikä olisi oikea tapa toimia. Jos itse on samassa tilanteessa, se ei olekaan yhtä helppoa.. on jos mitä estettä ja estoa...
Suutele.. kuu.. tartu hetkeen.. rohkeus pettää.. tositilanteessa ei katsella lasketteleeko suustan ties mitä vanhoja kliseitä, tärkeintä että avaa suunsa ja/tai toimii. - viiva suora
Miekko kirjoitti:
Kiitos. Smack. Olin katsomassa erästä oopperaa ja siinä lavastuksessa oli kuu joka laskeutui lopussa alemmas. Mielessäni huusin ohjeita roolihenkilölle että nyt vain suudelmaa peliin ja puheita vähemmälle. Helpompaa on tuollaista seurata vain ulkoapäin, aina tietää mikä olisi oikea tapa toimia. Jos itse on samassa tilanteessa, se ei olekaan yhtä helppoa.. on jos mitä estettä ja estoa...
Suutele.. kuu.. tartu hetkeen.. rohkeus pettää.. tositilanteessa ei katsella lasketteleeko suustan ties mitä vanhoja kliseitä, tärkeintä että avaa suunsa ja/tai toimii.haisee, tiedäthän miltä?
- Miekko
viiva suora kirjoitti:
haisee, tiedäthän miltä?
Kehu on kuin parhainta parfyymia. Toista pitää kehua ajallaan. Ja itseään myös. Kun on mitä kiitellä. Turha sitä vaatimatonkaan olla, jos ei aihetta löydy.
- Minanoita
Hetkeen tarttuminen voi olla paikoin vaikeaa kun rohkeus voi pettää jo matkan alussa. Sinulla on miellyttävä taito saada vähin sanoin aikaan tekstiä jota lukijan on tovi mietittävä saadakseen aikaan käsityksen tekstin sisällöstä, mutta onneksi runot ovat jokaisen lukijan tulkittavissa...Hienosti kirjoitettua Miekko:)
- Miekko
Kiitos. Vaikeaa se on.. aina sitä ajattelee että nyt ei ole oikea hetki tarttua.. kulman takana on tulossa parempi hetki, jolloin kaikki on muka helpompaa... ja aika menee ohi.. onhan se harmi. Ajattelin, että tuli kirjoitettua liiankin itsestäänselvästi, kun oli suudelmaa, hetkeentartttumista ja muuta.. Hyvä, jos aiheutti vielä päänvaivaa.. Mutta runo oli siis omaelämäkerrallinen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191722
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991558Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy421059Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29919Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38881Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50836Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43778Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37770Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56768Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37740