Onkos kissaviha merkattu mielenterveyshäiriöihin kuuluvaksi? (tai koira tai mikä muu eläinviha hyvänsä) Tunnus tavallista voimakkaampi ahtistuneisuus jossa avainsanoja paska, kusi, vähä-älyisyys, kusi, paska vähä-älyisyys, köyhyys ja työttömyys laiskuus melkein voi kuvitella siisteyskasvattajan jykevän hahmon tulevan pienen vihaaja-lapsen yllä: etkös idiootti osaa pottaan paskoa! Näin voi päätellä palstan häirikkö kissakeskustelusta jota ei ole kaiketi sensuroitu kaan
Kuka tietää
7
421
Vastaukset
- 11111111111111111111
Minulla ainakin tulee hetkellinen mielenhäriö kun joku kusipää,paska-aivo tai vastaava antaa koiransa kusta minun pihalle.
- Anonyymi
Osta mopo, piekkari ja ammu elukka rajalll
- katit on yök
Kyllä niitä mielenterveyshäiriöitä esiintyy lähinnä näillä jotka antaa niiden kattiensa paskannella yhteisille piha-alueille.
- saddd
Useinhan eläintä kohtaan tunnettu pelko/viha on periytyny omilta vanhemmilta. Äiti tai isä ovat kammonneet eläimiä ja lapsi on oppinut, että niitähän kannattaa/kuuluu vihata tai pelätä. Sitten nämä reppanat kärsivät kyseisestä ongelmasta koko ikänsä:(
- VÄLTIN SEURUSTELUN
MUTTA TIETÄÄKÖ KUKAAN SELLAISTA ETTÄ JOTKUT VALEHTELEVAT NS KISSA-VIHASTA ETTÄ MINÄ EN VOI SIETÄÄ KISSOJA MUTTA ENTÄS JOS TÄMÄN TAKANA ONKIN SELLAINEN JUTTU ETTÄ NÄIN MINÄ VÄLTÄN SEURUSTELUN KISSAN OMISTAJAN KANSSA.
- dfghcvbnm
Kissoja voi puolustaa, mutta ei niiden vastuuttomia "omistajia". Turha yrittää selittää asiaa valheellisesti kissavihalla. Paljastat vain ja ainoastaan oman matalaotsaisuutesi. Sinua ne naapurit vihaa.
- Anonyymi
Ei ole virallinen diagnoosi.
Nimim. Psyk.polilla työskennellyt
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka882513- 671465
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww831391EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje121206- 81933
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19910Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta102791Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe34785- 54783
- 30706