Onkos kissaviha merkattu mielenterveyshäiriöihin kuuluvaksi? (tai koira tai mikä muu eläinviha hyvänsä) Tunnus tavallista voimakkaampi ahtistuneisuus jossa avainsanoja paska, kusi, vähä-älyisyys, kusi, paska vähä-älyisyys, köyhyys ja työttömyys laiskuus melkein voi kuvitella siisteyskasvattajan jykevän hahmon tulevan pienen vihaaja-lapsen yllä: etkös idiootti osaa pottaan paskoa! Näin voi päätellä palstan häirikkö kissakeskustelusta jota ei ole kaiketi sensuroitu kaan
Vastaukset 7
- 11111111111111111111
Minulla ainakin tulee hetkellinen mielenhäriö kun joku kusipää,paska-aivo tai vastaava antaa koiransa kusta minun pihalle.
- Anonyymi
Osta mopo, piekkari ja ammu elukka rajalll
- katit on yök
Kyllä niitä mielenterveyshäiriöitä esiintyy lähinnä näillä jotka antaa niiden kattiensa paskannella yhteisille piha-alueille.
- saddd
Useinhan eläintä kohtaan tunnettu pelko/viha on periytyny omilta vanhemmilta. Äiti tai isä ovat kammonneet eläimiä ja lapsi on oppinut, että niitähän kannattaa/kuuluu vihata tai pelätä. Sitten nämä reppanat kärsivät kyseisestä ongelmasta koko ikänsä:(
- VÄLTIN SEURUSTELUN
MUTTA TIETÄÄKÖ KUKAAN SELLAISTA ETTÄ JOTKUT VALEHTELEVAT NS KISSA-VIHASTA ETTÄ MINÄ EN VOI SIETÄÄ KISSOJA MUTTA ENTÄS JOS TÄMÄN TAKANA ONKIN SELLAINEN JUTTU ETTÄ NÄIN MINÄ VÄLTÄN SEURUSTELUN KISSAN OMISTAJAN KANSSA.
- dfghcvbnm
Kissoja voi puolustaa, mutta ei niiden vastuuttomia "omistajia". Turha yrittää selittää asiaa valheellisesti kissavihalla. Paljastat vain ja ainoastaan oman matalaotsaisuutesi. Sinua ne naapurit vihaa.
- Anonyymi
Ei ole virallinen diagnoosi.
Nimim. Psyk.polilla työskennellyt
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tuot pöytään parisuhteessa?
Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä3701509Martinan bisneksillä ei mene hyvin
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä2449542 km on nykyään liian pitkä koulumatka
Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk75852Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja
Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma28815- 54803
- 40779
- 57722
- 65706
Miia Heikkinen avautui !
Olipa hyvä kirjoitus, kiitos. Ongelmat mitkä nostat esille on todellisia ja tämä ylimielisyys totta ja se näkyy kaikessa67706- 59705