Onkos kissaviha merkattu mielenterveyshäiriöihin kuuluvaksi? (tai koira tai mikä muu eläinviha hyvänsä) Tunnus tavallista voimakkaampi ahtistuneisuus jossa avainsanoja paska, kusi, vähä-älyisyys, kusi, paska vähä-älyisyys, köyhyys ja työttömyys laiskuus melkein voi kuvitella siisteyskasvattajan jykevän hahmon tulevan pienen vihaaja-lapsen yllä: etkös idiootti osaa pottaan paskoa! Näin voi päätellä palstan häirikkö kissakeskustelusta jota ei ole kaiketi sensuroitu kaan
Kuka tietää
7
405
Vastaukset
- 11111111111111111111
Minulla ainakin tulee hetkellinen mielenhäriö kun joku kusipää,paska-aivo tai vastaava antaa koiransa kusta minun pihalle.
- Anonyymi
Osta mopo, piekkari ja ammu elukka rajalll
- katit on yök
Kyllä niitä mielenterveyshäiriöitä esiintyy lähinnä näillä jotka antaa niiden kattiensa paskannella yhteisille piha-alueille.
- saddd
Useinhan eläintä kohtaan tunnettu pelko/viha on periytyny omilta vanhemmilta. Äiti tai isä ovat kammonneet eläimiä ja lapsi on oppinut, että niitähän kannattaa/kuuluu vihata tai pelätä. Sitten nämä reppanat kärsivät kyseisestä ongelmasta koko ikänsä:(
- VÄLTIN SEURUSTELUN
MUTTA TIETÄÄKÖ KUKAAN SELLAISTA ETTÄ JOTKUT VALEHTELEVAT NS KISSA-VIHASTA ETTÄ MINÄ EN VOI SIETÄÄ KISSOJA MUTTA ENTÄS JOS TÄMÄN TAKANA ONKIN SELLAINEN JUTTU ETTÄ NÄIN MINÄ VÄLTÄN SEURUSTELUN KISSAN OMISTAJAN KANSSA.
- dfghcvbnm
Kissoja voi puolustaa, mutta ei niiden vastuuttomia "omistajia". Turha yrittää selittää asiaa valheellisesti kissavihalla. Paljastat vain ja ainoastaan oman matalaotsaisuutesi. Sinua ne naapurit vihaa.
- Anonyymi
Ei ole virallinen diagnoosi.
Nimim. Psyk.polilla työskennellyt
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20v on otettu kiinni
Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.18410586- 632909
IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?
16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan822628- 882500
Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e1512202Savonlinnan murhapolttaja romani
Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.2642059- 451451
Kun aika on oikea niin
Tupsahdat uudelleen tai löydän edes melkein yhtä ihanan ja joudun tyytymään... Suukko poskelles. 😘 Viattomasti vain.. �131425Muutama vuosi sitten oli pulaa hoitohenkilökunnasta
Nyt heitä sanotaan irti. Tarve ei ole hävinnyt mihinkään, ei myöskään raha jolla ihmisten työnteosta maksettiin; raha va1211260Ilouutinen: Osmo Peltola jo teini-iässä, silti yhdessä Peltsi-isän kanssa taas tv:ssä!
Ihan paras parivaljakko: Peltsi-isä ja Osmo-poika. Tämä on kyllä sellaista hyvänmielen telkkariohjelmaa, josta kukaan ei35912