Sopiva kumppani

henuska

Kukapa osais kertoa mikä tähtimerkki olisi sopivin kumppani
kalat -naiselle. Skorpioni on liian määräilevä, periksiantamaton ja haluaa alistaa oman tahtonsa mukaan. Vesimies taas empii ja epäröi, eikä uskalla ottaa mitään vastuuta suhteessa ja kauris nyt on valmis
pettämään jokaisessa mahdollisessa tilanteessa. Kaksosmies on taas niin on / off -tyyppi, että ei saa koskaan
selvää haluaako se olla suhteessa vai ei. Kaikkien näiden jälkeen, kuka olisi sopivin ( täydellistähän ei olekaan)
?

11

931

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yllätyksiä täynnä.

      On herkkä asia. Aurinko Kalat voi olla hyvin hurmaava, mutta missä merkeissä ovat Venus, Mars, Merkurius, Uranus esimerkiksi, missä huoneessa on aurinko. Jos ne ovat vaikeissa, voimallisissa merkeissä, asia hankaloituu. Tutustuin mieheen, aurinko Kalat, mutta kaikki muut tärkeät planeetat olivat Oinas, Vesimies, Skorpioni, mies ei ole työkuntoinen tällähetkellä.

      Älkää miettikö kumppanin aurinkomerkkiä ainoastaan, tutkikaa Merkurius, Mars, Venus ja muut kaikki. Ihminen on äärettömän yllätyksellinen, monisärmäinen ja yllätyksellinen. et koskaan tiedä, minkälainen kumppanisi on, ennenkuin opiskelet hänen koko karttansa.

    • MoonLady29

      Neitsyt ei ainakaan sovi: liian pikkutarkka, arvostelevainen ja jalat maassa. Kaksonen ei todellakaan sovi, on liian pinnallinen kalanaiselle, ajattelee kaiken järjellä, kalanainen tunteella ja intuitiolla.
      Vesimiehet ovat naapurimerkkinä enemmän hyviä ystäviä/kavereita.

      Kauris ei yleensä ole kovin pettävää tyyppiä vaan pohjimmiltaan yksiavioinen, mutta on ehkä liian raadollisen realisti kalanaiselle. Vaaka on aivan liian flirttaileva ja huikentelevainen.

      Harkitse vielä sitä skorpionia ellei tielle satu kilttiä, herkkää rapumiestä.

      • MoonLadylle.

        Mars Leijonassa (Kauriissa), Kuu Skorpionissa, Merkurius Vesimiehessä, Venus Oinaassa, Uranus Ravussa, Kuinka pitkälle aurinkomerkki riittää osoittamaan kiltteyden ja herkkyyden?


      • MoonLady29
        MoonLadylle. kirjoitti:

        Mars Leijonassa (Kauriissa), Kuu Skorpionissa, Merkurius Vesimiehessä, Venus Oinaassa, Uranus Ravussa, Kuinka pitkälle aurinkomerkki riittää osoittamaan kiltteyden ja herkkyyden?

        on herkkä ja empaattinen jos aurinko on kaloissa. Eli auringon sijainti kertoo ihmisen sydämestä, ihmisen sisimmästä. Kuu skorpionissa tuo mukaan kiihkeyttä, mustavalkoisuutta, mustasukkaisuutta arkielämään; merkurius vesimiehessä ajatteluun älyä, viileyttä ja analyyttisyyttä jne.


      • henuskalta
        MoonLady29 kirjoitti:

        on herkkä ja empaattinen jos aurinko on kaloissa. Eli auringon sijainti kertoo ihmisen sydämestä, ihmisen sisimmästä. Kuu skorpionissa tuo mukaan kiihkeyttä, mustavalkoisuutta, mustasukkaisuutta arkielämään; merkurius vesimiehessä ajatteluun älyä, viileyttä ja analyyttisyyttä jne.

        Kiitos teille vastauksista. Sopivan kumppanin löytäminen
        taitaa olla yhtä vaikeaa kuin elämä itsessäänkin. Jos joskus
        sattuupi kohdalle niin sitten sattuu, mutta todennäköisesti ei.....


      • Ihmettelen.
        MoonLady29 kirjoitti:

        on herkkä ja empaattinen jos aurinko on kaloissa. Eli auringon sijainti kertoo ihmisen sydämestä, ihmisen sisimmästä. Kuu skorpionissa tuo mukaan kiihkeyttä, mustavalkoisuutta, mustasukkaisuutta arkielämään; merkurius vesimiehessä ajatteluun älyä, viileyttä ja analyyttisyyttä jne.

        Tutustuin tuollaiseen mieheen. Koska itse olen myös hyvin Neptuninen nainen, ajattelin, että nythän tässä hyvin käy. Ihmettelin miehen käyttäytymisen vaihtelevuutta, löysin Thaimaa-sivuston kielletty -18 vuotiailta. Neptunus vielä huoneessa 1. En kykene uskomaan astrologian ehdottomuuteen, kun elämässä kokee muuta. Sen johdosta olen tahtonut puuttua Oinaan luonnetulkintaan myös.

        Kykeneekö kukaan kertomaan, miltä vuosisadalta, tuhannelta ovat nykyiset tulkinnat, ihan kaikelle astrologiassa?


      • Ammen
        Ihmettelen. kirjoitti:

        Tutustuin tuollaiseen mieheen. Koska itse olen myös hyvin Neptuninen nainen, ajattelin, että nythän tässä hyvin käy. Ihmettelin miehen käyttäytymisen vaihtelevuutta, löysin Thaimaa-sivuston kielletty -18 vuotiailta. Neptunus vielä huoneessa 1. En kykene uskomaan astrologian ehdottomuuteen, kun elämässä kokee muuta. Sen johdosta olen tahtonut puuttua Oinaan luonnetulkintaan myös.

        Kykeneekö kukaan kertomaan, miltä vuosisadalta, tuhannelta ovat nykyiset tulkinnat, ihan kaikelle astrologiassa?

        Tuttu (mies)astrologi etsi käsiinsä naisen jonka kanssa oli paras mahdollinen yhteiskartta. Tutustuivatkin nopeasti, tuntuivat olevan vanhoja tuttuja ja muuttivat yhteen.

        Vuoden parin päästä erosivat kun mies ei ollut kypsä suhteeseen. Siinä ei kartat auta jos ei henkisesti halua kasvaa.


      • Kiitos Sinulle,
        Ammen kirjoitti:

        Tuttu (mies)astrologi etsi käsiinsä naisen jonka kanssa oli paras mahdollinen yhteiskartta. Tutustuivatkin nopeasti, tuntuivat olevan vanhoja tuttuja ja muuttivat yhteen.

        Vuoden parin päästä erosivat kun mies ei ollut kypsä suhteeseen. Siinä ei kartat auta jos ei henkisesti halua kasvaa.

        Astro tveessä on myös puhuttu tuosta asiasta. Astrologi ei kykene näkemään asiakkaan henkistä olemusta, mitä elämäntapahtumat, kriisit ja kaikki muu, ovat muokanneet asiakkaan kehitystä, persoonaa, psyykeä, mieltä.


      • tymt
        Kiitos Sinulle, kirjoitti:

        Astro tveessä on myös puhuttu tuosta asiasta. Astrologi ei kykene näkemään asiakkaan henkistä olemusta, mitä elämäntapahtumat, kriisit ja kaikki muu, ovat muokanneet asiakkaan kehitystä, persoonaa, psyykeä, mieltä.

        Eikö juuri ne kriisit, elämäntapahtumat, henkinen olemus pitäisi nähdä astrologisesta kartasta vaikka yksittäistä tiettyä tapahtumaa ei näkisikään? Esimerkiksi varkautta ei näe, mutta se pitäisi nähdä että ihminen menettää kaiken maallisen ja joutuu aloittamaan pohjalta maallisen omaisuuden keräämisen.

        Sieltä pitäisi nähdä ne kasvun ja haasteen paikat. Turha sitä on asiakasta taas syyttää jos astrologi ei näe kartasta mitään. Tuollainen astro-teeveen selitys on täysin puhtaasti vastuun siirtämistä asiakkaan harteille, eli kääntää katse pois astrologian epäpätevyydestä selittää ihmistä ja luonnetta. Toisinsanoen täysin puhdasta pahalta haisevaa paskapuhetta!


      • Yritän unohtaa.
        tymt kirjoitti:

        Eikö juuri ne kriisit, elämäntapahtumat, henkinen olemus pitäisi nähdä astrologisesta kartasta vaikka yksittäistä tiettyä tapahtumaa ei näkisikään? Esimerkiksi varkautta ei näe, mutta se pitäisi nähdä että ihminen menettää kaiken maallisen ja joutuu aloittamaan pohjalta maallisen omaisuuden keräämisen.

        Sieltä pitäisi nähdä ne kasvun ja haasteen paikat. Turha sitä on asiakasta taas syyttää jos astrologi ei näe kartasta mitään. Tuollainen astro-teeveen selitys on täysin puhtaasti vastuun siirtämistä asiakkaan harteille, eli kääntää katse pois astrologian epäpätevyydestä selittää ihmistä ja luonnetta. Toisinsanoen täysin puhdasta pahalta haisevaa paskapuhetta!

        En enää tiedä, mitä sanoa. Astrologi sanoo, että henkistä yksilöllisyyttä ei voi nähdä, eikä tulkita. Mitä on siis hyötyä astrologiasta, kun kaikki on mennyt pieleen monen monituista vuotta (1985-2007). Sen verran olen asiaan "vihkiytynyt", että tällä hetkellä itse seuraan transiittejani, ja yritän unohtaa kaikki väärät kirjoitukset, jotka ostin astrologeilta.
        Vielä ajattelen astrologien omia yrityksiensä mainostamisia. Lähes vereslihalla mainostetaan "minulla menee hyvin, asiakkaat ovat palanneet, olen siis tehnyt hyvää tulkintaa".
        Astrologi kirjoittaa paljon seksistä ihmeellisillä sanakäänteillä. Kun muistetaan, että seksi kuuluu aivojen alhaisempiin vietteihin, voi saada aavistuksen, miksi tuo itseään pojaksi kutsuva "ammattiastrologi" laittaa asiakkaan maksamaan "pikku tarinoistaan".


    • oinasäijä

      nooh, kokeile oinasta. en tiedä muusta, mutta itse olen oinas aurinkomerkiltäni ja kalan kanssa ollut naimisissa 15 vuotta. kovin olemme onnellisia, tie on ollut rauhallinen ja tasainen, riidelty ollaan 3 kertaa / 15 vuotta ;) itsellä neitsyt nouseva merkki ja 3 planeettaa härässä. vaimolla on rapu nouseva merkki.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      587
      3900
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3338
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2811
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2779
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1997
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1875
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1830
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe