Mitä mahtaa kokemäen päättäjät ajatella.
Jouluvalot kaikkialla muualla tähtiä, kuusia, joulupalloja jne. Entäs kokemäki
Neula mikä on löytynyt. Ei siinä mitään tehdään julisteet ja jouluvalot siitä. Onko tämä oikeaa mainontaa Kokemäestä. Ei ihme että Kokemäen mainonta on niin helv... puutteellista.
Eräs entinen Kokemäkeläinen luuli julistetta apteekin mainokseksi, koska käärme mielletään apteekin symboliksi. Ihan kuin tuollainen aukeaisi kaikille, kun ei missään ole edes selitetty mikä se on.
Entäs jouluvalona. öö Joulu on uskonnollinen juhla, mitä käärme on, noh se on pahuuden symboli raamatusta eli miten sen voi rinnastaa jouluun. Vastaus ei mitenkään! Järki hoi älä jätä ja hyvää joulua!
Jouluvalot pahuuden symboli:-D
12
678
Vastaukset
- 21064
helvetin ruma jouluvalo!ei voi muuta sanoa!
- tuanoin
käärme mikä siinä neulassa on vaan se on joutsen, mutta olkoon kumpi vaan niin ei siitä kyllä joulu tule mitenkään mieleen todellakaan. Se täällä Kokemäellä onkin vikana että kun keksitään joku "erikoisuus" niin sitä mauttomasti ympätään joka asiaan, ollaan niin taiteellista että ammutaan överiksi joka asiassa. Nykyiset jouluvalotkin ovat paljon kauniimmat ja tuovat edes vähän jouluntuntua tähän kuolevaan kylään.
- tuulipukujee
pitää poiketa massasta ja olla omaperäinen. mielestäni ihan kiva idea tehdä tuollaiset jouluvalot. ymmärrän kyllä kielteisetkin mielipiteet asiasta, mutta enhän mäkään tuulipuvussa/verkkareissa tykkää kulkea.
- jalkanen
kiva idea? maksaa tuhottomasti rumasta! tolla rahalla sais jotain kaunistakin aikaan!!
- ei oo totta
jalkanen kirjoitti:
kiva idea? maksaa tuhottomasti rumasta! tolla rahalla sais jotain kaunistakin aikaan!!
kammottavat nuo "neula"valot. Ensinnäkään niist ei saa selvää mitä esittää ja eivät ole millään muotoa jouluiset.
Tää on niin kuppanen kylä, että jouluvalotkin onnistutaan mokaamaan! - mami5678
ei oo totta kirjoitti:
kammottavat nuo "neula"valot. Ensinnäkään niist ei saa selvää mitä esittää ja eivät ole millään muotoa jouluiset.
Tää on niin kuppanen kylä, että jouluvalotkin onnistutaan mokaamaan!Uusi lamppu valoihin maksanee tonnin.
- ...
Kokemäen markkinointia ulkopuolisille, vaikka olisi itse Saatana laitettu porrasvaloihin??? Tai no, se olisi ainakin saanut aikaan "ansaittua" huomiota *virn*. Eikös se ole niin, että piru oot, jos oot porist ja koko perkele, jos kokemäelt? :)))) ... sitä siinä vissiin yritetään ajaa takaa ihan hauskalla tavalla. Kaikesta te viitsitte natista ja valittaa ... jokapaikassa ei ole edes jouluvaloja.
Ja vitut joulu mikään uskonnollinen juhla ole, ellei joku olisi aikanaan keksinyt juhlia sitä syystä tai toisesta. Raamattu ei ole mikään muu, kuin kiva tarina, jonka aikalaisensa keksineet omia tarpeitaan varten. Ei Jeesus aikanaan halunnut tehdä itsestään ja kehostaan mitään palvontakohdetta, eikä varsinkaan ajatuksistaan uskontoa. Uskonto siitä on tehty myöhemmin, jotta kansalaiset pysyisivät pelossa ja herran nuhteessa ... kaikenkaikkiaan helpommin hallittavana massana valtaeliitin tarpeita ajatellen.- hämähäkki väärinpäi
Ite laitoin kunnon Kirkkovene-jouluvalot makkarin ikkunaan et saa ihmiset jotain ihmeteltävää... t:satan
- ...
hämähäkki väärinpäi kirjoitti:
Ite laitoin kunnon Kirkkovene-jouluvalot makkarin ikkunaan et saa ihmiset jotain ihmeteltävää... t:satan
Kokemäen "kovat kundit" heräs kanssa sanomaan mielipiteensä :) Ja ikää oli? Puheista päätellen noin 15v.
- hämähäkki väärinpäi
... kirjoitti:
Kokemäen "kovat kundit" heräs kanssa sanomaan mielipiteensä :) Ja ikää oli? Puheista päätellen noin 15v.
No kukas märkien pikku housujen vaihtaja siälä huutelee? Aamusin oon kyl tosi kova... Ite oot varmaan "kunnon kansalainen,pubi ruusu ja kiartopalkinto" Ja oon muute alle 100 vuatias:)
- kokemäkinen
hämähäkki väärinpäi kirjoitti:
No kukas märkien pikku housujen vaihtaja siälä huutelee? Aamusin oon kyl tosi kova... Ite oot varmaan "kunnon kansalainen,pubi ruusu ja kiartopalkinto" Ja oon muute alle 100 vuatias:)
Kokemäel on ihan ok jouluvalot, ei siihen mitään neuloja tarvita. Toivottavasti ne ei laita taas ensi keväänä niitä kauheita lakanoita roikkuun noihin katuvaloihin. Häpeällistä!
- juupajuu-juu-u
Ja mikäs sun persettäs kaivelee?? ^^
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606854- 1003522
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262860- 212538
- 272113
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3591861- 251760
- 111652
- 321638
- 511556