KIRJAUTUMISJÄRJESTELMÄ, LUE!

fielg

Hei, olen 2 vuotta koittanut saada toimivan järjestelmän sivuilleni ja kaiken muun olen saanut valmiiksi mutta ainoaksi uupuu tuo helvetin järjestelmä jota en vieläkään ole saanut. Ei olisi kyse siitä että odotan että kaikki tulee kuin tarjottimelta, vaan olen googlen ainoat sivut ja jokaiset foorumit etsinyt läpi enkä mitään ole vielä löytänyt. Monet koodit kokeiltu ja aina on tullut jotain vastaan, nyt minun kohdallani on kyse niin arvokkaasta jutusta. Olin jo tilaamassa 500€llä yritykseltä sellaista (että he tekevät sen minulle) mutta mistäs sellaset pennit kasaan..

Joku voi päättää tämän ikuisen etsinnän päätökseen ja auttaa minua saavuttamaan onnellisuuteni!! voin maksaa vaikka 50€ jos siitä on kyse mutta niinkauan olen yrittänyt ratkoa...

Mistä on kyse?
-Etsin jotain joka voisi asentaa minulle rekisteröitymis kirjautumisjärjestelmän muokattavan profiilisivun palvelimelleni.

Minkäläinen työ olisi kyseessä?
Haluan toimivan systeemin, jossa käyttäjä voi luoda tunnuksen sivulla register.php ja etusivulta kirjautua omaan profiiliin josta hän voi muokata omia tietoja ja kaikki voivat nähdä hänen profiilinsa, tyylillä: .php%id=3 (tai jtn)

Mitä saan jos teen tämän kokonaan?
Saat piljoonien megatavujen propsit ja suuren maininnan sivuilla ja pienestä palkkiosta voidaan sovitella halutessa.

Miksi itse et opiskele ja tee?
Olen yrittänyt, enkä odota että kaikki tehdään puolestani vaan en ole saanut mitään järjestelmää toimimaan ja tarvitsen tälläistä niin paljon, että jonkun taitavamman on tehtävä se puolestani josta sitten voin oppia ja kehittää..

Oletko valmis auttamaan minun 2 vuoden etsintöjen ja kovan työn vihdoinkin päätökseen, en koskaan saa tätä projektia valmiiksi ilman sinua.

LÄHETÄ SÄHKÖPOSTIA: [email protected]

3

722

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hölöttäjä222

näitä saa valmiinakin ilmaiseksi....?

:)

• yx1 koodari

Itse painin samanlaisen ongelman kanssa, ja tämä koodi ratkaisi pulmani...
      Kyseessä MySQL-tietokantaan pohjautuva kirjautumisjärjestelmä. Suosittelen!
      http://phpsense.com/php/php-login-script.html
      (suora lataus osoitteesta http://phpsense.com/file_download/3 )

Varteenotettava vaihtoehto, koodiselitykset suomeksi:
      http://www.ohjelmointiputka.net/koodit_nayta.php?tunnus=885

Laita vaan replyä näille sivuille jos et saa koodia sulautettua projektiisi, niin katsotaan vaikka sähköpostitse jatko niin että saat projektisi onnistumaan.

• User data system

Käytän itse tätä kirjautumissysteemiä, mutta herää kysymys, miten tekisin tuohon systeemiin salasanan vaihto-ominaisuuden, sähköpostiosoitteen vahvistus, käyttäjätietojen lisääminen (nimi, sijainti, motto..) ja niiden hallinta/muuttaminen?

Löytyykö valmista koodia kun itse en googlella löytänyt ja sitten vinkkiä miten saan ne toimimaan tietokannan ja tämän rekisteröinnin tunnusten ja kanssa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      96
      3567
    2. Hei! Halusin vain kertoa.

En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso
      Tunteet
      5
      1929
    3. Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?

Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani
      Rakkaus ja rakastaminen
      7
      1710
    4. Teboili alasajo on alkanut

Niinhän siinä kävi että teebboili loppuu...
      Suomussalmi
      34
      1445
    5. Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen

Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es
      Maailman menoa
      57
      973
    6. Oot kyl rakas

Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t
      Ikävä
      36
      930
    7. Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän

Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 🫩
      Ikävä
      70
      882
    8. Miten voitkin olla aina niin fiksu

...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä
      Ikävä
      47
      840
    9. Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."

Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve
      Suomalaiset julkkikset
      4
      807
    10. Mistä tietää, onko hän se oikea?

Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha
      Ikävä
      60
      794
    Aihe