KIRJAUTUMISJÄRJESTELMÄ, LUE!

fielg

Hei, olen 2 vuotta koittanut saada toimivan järjestelmän sivuilleni ja kaiken muun olen saanut valmiiksi mutta ainoaksi uupuu tuo helvetin järjestelmä jota en vieläkään ole saanut. Ei olisi kyse siitä että odotan että kaikki tulee kuin tarjottimelta, vaan olen googlen ainoat sivut ja jokaiset foorumit etsinyt läpi enkä mitään ole vielä löytänyt. Monet koodit kokeiltu ja aina on tullut jotain vastaan, nyt minun kohdallani on kyse niin arvokkaasta jutusta. Olin jo tilaamassa 500€llä yritykseltä sellaista (että he tekevät sen minulle) mutta mistäs sellaset pennit kasaan..

Joku voi päättää tämän ikuisen etsinnän päätökseen ja auttaa minua saavuttamaan onnellisuuteni!! voin maksaa vaikka 50€ jos siitä on kyse mutta niinkauan olen yrittänyt ratkoa...

Mistä on kyse?
-Etsin jotain joka voisi asentaa minulle rekisteröitymis kirjautumisjärjestelmän muokattavan profiilisivun palvelimelleni.

Minkäläinen työ olisi kyseessä?
Haluan toimivan systeemin, jossa käyttäjä voi luoda tunnuksen sivulla register.php ja etusivulta kirjautua omaan profiiliin josta hän voi muokata omia tietoja ja kaikki voivat nähdä hänen profiilinsa, tyylillä: .php%id=3 (tai jtn)

Mitä saan jos teen tämän kokonaan?
Saat piljoonien megatavujen propsit ja suuren maininnan sivuilla ja pienestä palkkiosta voidaan sovitella halutessa.

Miksi itse et opiskele ja tee?
Olen yrittänyt, enkä odota että kaikki tehdään puolestani vaan en ole saanut mitään järjestelmää toimimaan ja tarvitsen tälläistä niin paljon, että jonkun taitavamman on tehtävä se puolestani josta sitten voin oppia ja kehittää..

Oletko valmis auttamaan minun 2 vuoden etsintöjen ja kovan työn vihdoinkin päätökseen, en koskaan saa tätä projektia valmiiksi ilman sinua.

LÄHETÄ SÄHKÖPOSTIA: [email protected]

3

671

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hölöttäjä222

näitä saa valmiinakin ilmaiseksi....?

:)

• yx1 koodari

Itse painin samanlaisen ongelman kanssa, ja tämä koodi ratkaisi pulmani...
      Kyseessä MySQL-tietokantaan pohjautuva kirjautumisjärjestelmä. Suosittelen!
      http://phpsense.com/php/php-login-script.html
      (suora lataus osoitteesta http://phpsense.com/file_download/3 )

Varteenotettava vaihtoehto, koodiselitykset suomeksi:
      http://www.ohjelmointiputka.net/koodit_nayta.php?tunnus=885

Laita vaan replyä näille sivuille jos et saa koodia sulautettua projektiisi, niin katsotaan vaikka sähköpostitse jatko niin että saat projektisi onnistumaan.

• User data system

Käytän itse tätä kirjautumissysteemiä, mutta herää kysymys, miten tekisin tuohon systeemiin salasanan vaihto-ominaisuuden, sähköpostiosoitteen vahvistus, käyttäjätietojen lisääminen (nimi, sijainti, motto..) ja niiden hallinta/muuttaminen?

Löytyykö valmista koodia kun itse en googlella löytänyt ja sitten vinkkiä miten saan ne toimimaan tietokannan ja tämän rekisteröinnin tunnusten ja kanssa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      140
      7929
    2. Kaipaisin nyt kosketusta

jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.
      Ikävä
      31
      3126
    3. Imaami kysyy, miksi pojat uivat ilman valvontaa

Kalajoen särkät ovat usean kilometrin pituiset. Siellä on kylttejä, joissa varoitetaan rannan vaaroista. Siellä ei ole
      Maailman menoa
      382
      2198
    4. Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia

Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-20172942
      Maailman menoa
      284
      1760
    5. Kerrostaloihin ilmalämpöpumput

Ulkomailla näkee paljon ilmalämpöpumppuja kerrostalojen ulkoseinissä. Mikä estää taloyhtiötä hankkimasta niitä asuntoih
      Sinkut
      147
      1583
    6. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      21
      1421
    7. Sokea "ystävälle"

Oletko oikeasti noin sokea?
      Ikävä
      100
      1229
    8. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      15
      1228
    9. En ymmärrä käytöstäsi

Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek
      Ikävä
      137
      1152
    10. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      18
      1112
    Aihe