KIRJAUTUMISJÄRJESTELMÄ, LUE!

fielg

Hei, olen 2 vuotta koittanut saada toimivan järjestelmän sivuilleni ja kaiken muun olen saanut valmiiksi mutta ainoaksi uupuu tuo helvetin järjestelmä jota en vieläkään ole saanut. Ei olisi kyse siitä että odotan että kaikki tulee kuin tarjottimelta, vaan olen googlen ainoat sivut ja jokaiset foorumit etsinyt läpi enkä mitään ole vielä löytänyt. Monet koodit kokeiltu ja aina on tullut jotain vastaan, nyt minun kohdallani on kyse niin arvokkaasta jutusta. Olin jo tilaamassa 500€llä yritykseltä sellaista (että he tekevät sen minulle) mutta mistäs sellaset pennit kasaan..

Joku voi päättää tämän ikuisen etsinnän päätökseen ja auttaa minua saavuttamaan onnellisuuteni!! voin maksaa vaikka 50€ jos siitä on kyse mutta niinkauan olen yrittänyt ratkoa...

Mistä on kyse?
-Etsin jotain joka voisi asentaa minulle rekisteröitymis kirjautumisjärjestelmän muokattavan profiilisivun palvelimelleni.

Minkäläinen työ olisi kyseessä?
Haluan toimivan systeemin, jossa käyttäjä voi luoda tunnuksen sivulla register.php ja etusivulta kirjautua omaan profiiliin josta hän voi muokata omia tietoja ja kaikki voivat nähdä hänen profiilinsa, tyylillä: .php%id=3 (tai jtn)

Mitä saan jos teen tämän kokonaan?
Saat piljoonien megatavujen propsit ja suuren maininnan sivuilla ja pienestä palkkiosta voidaan sovitella halutessa.

Miksi itse et opiskele ja tee?
Olen yrittänyt, enkä odota että kaikki tehdään puolestani vaan en ole saanut mitään järjestelmää toimimaan ja tarvitsen tälläistä niin paljon, että jonkun taitavamman on tehtävä se puolestani josta sitten voin oppia ja kehittää..

Oletko valmis auttamaan minun 2 vuoden etsintöjen ja kovan työn vihdoinkin päätökseen, en koskaan saa tätä projektia valmiiksi ilman sinua.

LÄHETÄ SÄHKÖPOSTIA: [email protected]

3

647

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hölöttäjä222

näitä saa valmiinakin ilmaiseksi....?

:)

• yx1 koodari

Itse painin samanlaisen ongelman kanssa, ja tämä koodi ratkaisi pulmani...
      Kyseessä MySQL-tietokantaan pohjautuva kirjautumisjärjestelmä. Suosittelen!
      http://phpsense.com/php/php-login-script.html
      (suora lataus osoitteesta http://phpsense.com/file_download/3 )

Varteenotettava vaihtoehto, koodiselitykset suomeksi:
      http://www.ohjelmointiputka.net/koodit_nayta.php?tunnus=885

Laita vaan replyä näille sivuille jos et saa koodia sulautettua projektiisi, niin katsotaan vaikka sähköpostitse jatko niin että saat projektisi onnistumaan.

• User data system

Käytän itse tätä kirjautumissysteemiä, mutta herää kysymys, miten tekisin tuohon systeemiin salasanan vaihto-ominaisuuden, sähköpostiosoitteen vahvistus, käyttäjätietojen lisääminen (nimi, sijainti, motto..) ja niiden hallinta/muuttaminen?

Löytyykö valmista koodia kun itse en googlella löytänyt ja sitten vinkkiä miten saan ne toimimaan tietokannan ja tämän rekisteröinnin tunnusten ja kanssa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      297
      2696
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      300
      1409
    3. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      108
      1261
    4. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      83
      1251
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1235
    6. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      58
      1195
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      45
      1073
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      75
      976
    9. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      23
      911
    10. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      33
      807
    Aihe