Leffoja joululahjaksi

Huutonetti rules

Löysin kaikki joululahjat huutonetistä. Uusia leffoja muoveissa, ei piraatteja ja hinnat useita euroja alle kaupan hintojen. Sitäpaitsi helppoa kuin heinänteko, paketti tulee suoraan kotiin! Myyjät rekisteröityneitä, eli huijatuksi tulemisen riski hyvin pieni.

1

388

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NoJopas

Huutonet on kyllä loistava, itsekin sieltä toisinaan huutelen. Nyt olen innostunut ehkä liikaakin. :D Kerran levy oli niin naarmuilla että se pätki ja jökki, mutta silloinkin palautus sujui hyvin ja eikä myyjän kanssa ollut ongelmia.

Sensijaan mainostukset *UUSi!* *Vielä muoveissa!* Eivät kyllä tehoa. Alkaa vaan epäilyttää miksi joku myy uusia elokuvia. Miksi ne on ylipäätään hankkinut?

Jotkut vielä myyvät useita uutuuksia, jopa samasta leffasta useita kappaleita... Herää kysymys mistä ne on varastettu. :P

Mieluummin ostan käytettyjä, kierrätystä sekin. Uudet dvd:t ostan kaupasta. Jos hinta on liian kova, sitten pitää vaan odottaa jonkin aikaa hinnan laskua tai alkaa säästää. :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      109
      2300
    2. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      26
      974
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      71
      902
    4. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      896
    5. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      845
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      568
      835
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      82
      738
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      670
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      30
      627
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      66
      625
    Aihe