eli seat ibiza 1.4 vm.2003 jakopään hihnan vaihtoväli ja vaihdon hinta jos joku osais kertoo kiitos vastauksista.
seat ibiza 1.4 vm2003 jakohihna
7
7902
Vastaukset
- jopon mopo
katso huolto kirjasta tai kysy nyrkki pajalta merkki liike kusettaa maksoi 2005 3300 mummoa
- Allu
Mikähän remmin vaihto maksaa 3300€ Ei ainakaan Seatin
- jamilicious
Allu kirjoitti:
Mikähän remmin vaihto maksaa 3300€ Ei ainakaan Seatin
eksä osaa lukea
- Anonyymi
Nollan saa ottaa pois
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nollan saa ottaa pois
Miten se voi maksaa 33 0€ ?
- Uusi - Vanha Ibiza
Merkkiliikkeen vastaus itelleni oli, että vaihtoväli olis 90 000Km. Hinta olisi töineen ja osineen (vesipumppuineen ja nesteineen sekä kaikkine kilkkeineen kalkkeineen) 370€.
Itse kilpailutin hieman, ja aiemminkin käyttämäni korjaamo tarjosi homman alle kolmeen sataan. Vieläkin edullisemmin olisi saanut eräältä takapiha-mekaanikolta, mutta tällä kertaa talous antoi myöden valita "ihan oikea" huoltoliike. Lisäksi en voi moittia aiempia kokemuksia tämän valitun liikkeen osalta, joten aiempi palvelu- ja osaamistaso kallisti valinna nyt näin.
Varaosien hintoja voit katsella vaikka motonetistä tai soitella johonkin autovaraosa liikkeeseen ja kertoa mitä pitäis tulla tapahtumaan. Yksi ratkaisu on ostaa romppeet itse ja etsiä nyrkkipaja vähän syrjempää, jolla on sen verran hiljaista, että hoitaa homman edullisesti.
(Remmi itsessäänhän tuskin maksaa kymppiä tai kahta enempää, mutta samalla menee uusiks siis vesipumppu ja kasa muutakin pikku tilpehööriä ja sit jokunen litra jäähdytin nestettä. Mut karkeesti tässä tapauksessa osat ei maksa mitää verrattuna työhön)- kaijo
onko vaihtoväli sama 05vm 1,9sdi ibizassa. Hinta ei ole vissiin päätä huimaava?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv282621- 1272283
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?1141993- 1281946
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.121693Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161471238Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu271122Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901095Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt891071Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno361019