Kumpi parempi, Kuusamo vai Ähtäri?

Pahkapää

Halutaan päästä eroon kuusamon lomatropiikin viikosta joka alkaa viikolla 8 launataina ja päättyy viikolla 9. Virossa meille tarjottiin tilalle Ähtärin viikkoa minkä sitten lupasivat myydä 6vk-6kk Englantilaisen firman kautta. Väittivät että Ähtärin heinäkuun vk.29 viikko on heille helpompi kohde myydä.
Nyt kaivataan äkkiä kokemuksia ja mielipiteitä.
Vielä voidaan perua koko homma kun ei olla maksettu välirahaa koko summaa.
Kyllä ottaa niin aivoon kun tästä osakkeesta eroon pääseminen taitaa olla mahdottumuus, onko kukaan onnistunut myymään?

8

1656

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • myy vaikka mulle

Olen nähnyt monta tapausta, mutta yhdenkään en ole vielä kuullut myyneen osakettaan tallinnan poikien avustuksella välirahoja ne kyllä on keränneet. Ähtärin viikko 29 on kyllä hyvä viikko mutta niin on myös tropiikin 8 elä maksa välirahoja ja myy osakkeeesi vaikka holiday clubin kautta. Onko tropiikkisi minkä kokoinen huoneisto. Kiinnostaisi tietää mitä ne pyytää väliä tuosta kaupasta. PS. tuon tropiikin viikon myyminen ei ole kyllä mikään mahdottomuus paljonko haluat viikostasi?

• Pahkapää

Meidän Kuusamon tropiikin hinta on 12.500e, välirahaa pyysivät 6450e. Antoivat meille mukaan Ähtärin lomaosakkeen osakekirjan kun maksettiin 3000e maksua. Eli meillä on tällä hetkellä molempien osakkeiden osakekirjat, mikä onkin hyvä juttu, sillä aiomme perua kaupan. Soitin Ähtärin viikon edelliselle omistajalle jonka yhteystiedot löytyivät osakekirjasta, hän kertoi kuinka systeemi vaikuttaa huijaukselta. Hänelle ei oltu soitettu 3kk aikana kertaakaan eikä luvattua sähköpostiakaan ole tullut Englannista mikä piti tulla pian. Onko Englannissa olemassakaan sellaista firmaa joka välittäisi Suomalaisten viikko-osakkeita? Kai senkin saisi jonkun mutkien kautta selville mutta ei ole motiivia enää selvitellä kun nyt vain saadaan kaupat purettua. Sekään ei pitäisi olla ongelma kun kaupanteosta on nyt aikaa 3pv ja purkuaika on 10pv.

Meidän Kuusamon lomatropiikin koko on 45 neliötä, makuutilat 2 2, parveke, sähköliesi, jääkaappi, pakastin, kahvinkeitin, mikroaaltouuni, astianpesukone, liesituuletin, astiasto, väri tv ja sat.kanavat, video, stereot, puhelin, liinavaatteet ja pyyhkeet, sisustustekstiilit, huonekalut, suihku, pesukone, kuivauskaappi, pölynimuri.

• Leila...

Jäin hämmästelemään, että eikö todella viikko 8 mene kaupaksi Kuusamossa. Se on kuitenkin pääkaupunkiseudun hiihtolomaviikko. Jos se ei mene kaupaksi, oletko yrittänyt vuokrata sitä ? Itse olen vuokrannut hiihtomaviikon ulos Suomen Lomaviikkojen sivuilla ilmoittamalla.

Ei vaikuta kovin fiksulta tuo virolaisten toiminta. Miksi he eivät suoraan myy sitä sinun viikkoasi ?

• Pahkapää

Ollaan vuokrattu holiday clubin kautta Kuusamon viikkoa, useimmiten on käynyt niin että se ei ole mennyt vuokralle etukäteen mutta ovat sitten saaneet muutamia päiviä vuokrattua ihmisille jotka tulevat kyselemään kyseisenä loma-ajankohtana.
        Jos osake ei mene muuten kaupaksi, koitan vuokrata lomaviikkojen kautta.

Eivät myy suoraan meidän viikkoa kun pystyvät tällä keinoin saamaan välirahaa ja heille jää sen jälkeen kaksi myytävää kohdetta joista molemmista saavat tietysti välityspalkkion. Kyllä he lupasivat että voisivat ottaa myyntiin myös meidän osakkeen ilman että tarvitsisi ostaa toista osaketta tilalle, mutta myyntiaika saattaa olla 5v ja hintakin halvempi.

• Leila..
        Pahkapää kirjoitti:

Ollaan vuokrattu holiday clubin kautta Kuusamon viikkoa, useimmiten on käynyt niin että se ei ole mennyt vuokralle etukäteen mutta ovat sitten saaneet muutamia päiviä vuokrattua ihmisille jotka tulevat kyselemään kyseisenä loma-ajankohtana.
        Jos osake ei mene muuten kaupaksi, koitan vuokrata lomaviikkojen kautta.

Eivät myy suoraan meidän viikkoa kun pystyvät tällä keinoin saamaan välirahaa ja heille jää sen jälkeen kaksi myytävää kohdetta joista molemmista saavat tietysti välityspalkkion. Kyllä he lupasivat että voisivat ottaa myyntiin myös meidän osakkeen ilman että tarvitsisi ostaa toista osaketta tilalle, mutta myyntiaika saattaa olla 5v ja hintakin halvempi.

Voit samalla ilmoituksella yrittää sekä vuokrata että myydä osakettasi. Minä sain hyvin vuokrattua oman osakkeeni. Saattoi olla hyvää tuuriakin. Minun kohteesta annettiin ymmärtää, että heille välitettäksi jättämisestä ei juurikaan tienaa. Siksi en edes kokeillut sitä vaihtoehtoa.

Ilmoitus on yhden vuoden sivuilla. Ihmiset alkavat näinä aikoina miettiä hiihtolomaa. Kannattaa kokeilla.

• .....

Viikon 8 lauantai on pääkaupunkilaisten hiihtolomaviikon viimeisiä päiviä, eli tuo loma on oikeasti vkon 9, esim Pirkanmaa ja Keski-Suomi.

Voisi suoraan kertoa, että ne, joilla on hiihtoloma vkolla 9 voisivat olla kiinnostuneita.

• Ray11

Laita yhteystietoja. Saattaisin olla kiinnostunut ostamaan jos hinta max n. 1000 Eur/osake

• hiihtomies

Sinähän RAY11 menit heittämään rajun tarjouksen, siis max 1000€ tuolta kaukana kaikesta,
        ei latuja, ei mäkiä ja siihen kyläänkin, Kuusamo nimeltään, tuhottoman pitkä matka. Tietty voi
        olla että jotkut hiihtolomaviikkopaineet saattavat harhauttaa jonkun maksamaan tuosta jotakin,
        mutta kaiketi oikea arvo sille on alle 500€.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      93
      1851
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1292
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1143
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1027
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      113
      961
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      853
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      772
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      771
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      731
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe