Piparien koriste...saako syödä??

...............

Saako raskaana ollessa syödä valkuais-tomusokeri -kuorrutuksella koristeltuja piparkakkuja? Kun kananmunahan niissä on raakaa...oletteko syöneet?

12

1136

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuota noin

en ole koskaan valkiuaista itse laittanut tomusokeriin... veteen sen kanssa pystyy tekee näin ainakin meillä... kannattaa vesi tomusokeri kuorrutusta käyttää jos on yhtäään epävarma asioista...

• 00000000000

Vesi-tomusokeri -seoksella kuorrutteesta tulee jotenkin "harmaampaa", ei lähellekään niin kaunista kuin valkuaisvaahdolla....

• Saaruli86

Hmm tuota olen kondiittori ammatiltani, ja kananmunaa käytetään pipareiden koristelussa (kutsutaan pikeriksi). Itse olen 19 3 vk ja syön itse mitä mieli tekee olen varmaan kamala äiti joidenkin mielestä mutta ei raskaus ole mikään ruoka allergia. En nyt ihan raakaa kalaa lähde syömään, mutta normaalisti mielestäni saisi elää vaikka raskaana onkin.

• Tupla

Eikös suomalaisia munia saa syödä raakanakin..

• mum09
        Tupla kirjoitti:

Eikös suomalaisia munia saa syödä raakanakin..

tas näitä voiko sitä ja tätä syödä-äitejä... minä vetelin kuule aurajuustoa kilotolkulla kun olin raskaana ja terve tyttö mulla nyt on.
        sen vaan sanon että jos teille keskenmeno tulee tai jokin"vika" lapseen niin se johtuu tuosta ainaisesta stressaamisesta, ottakaa rennosti ja nauttikaa raskaudesta älkääkä miettikö mitä sinne suuhun laittaa!
        se että mietitte koko yhdeksän kuukautta että mitä saa syödä ja mitä ei niin ei tee tistä yhtään sen parempia äitejä kuin niistä jotka raskaudestqaan nauttivat ja ottavat rennosti! olette raskaana ette sairaita!

• sushinsyöjä

Miten niin muka raakaa kalaa ei saa syödä?