Mistä luotettava ja edullinen webhotelli yritykseni sivuille?
Webhotelli?
8
497
Vastaukset
- kjlkjll
Itse monia testanneena olen tyytyväinen Nebulan palveluun. Ei niitä halvimpia, mutta olen sen huomannut, ettei halvalla homma toimi.
- ...vähän niin....
...on näissä, ettei kannata liikaa säästää. Itse olen taellut noiden halpisten kanssa riittämiin, joten seuraava saitti menee Nebulalle tms. Ei ole halvin, mutta näissä on tosi, että jos haluaa halvanja hyvän, pitääkin ottaa sitten kaksi.
Eräs alan yrittäjä muuten totesi, että jos haluaa oikeasti hyvän ja missä kaikki ominaisuudet ovat halutut, ei ole muuta vaihtoehtoa kuin oma serveri.
Näin reaalimaailmassa moiseen ei kannatta lähteä pelkkien webbisivujen takia, mutta kun tulevaisuudessa kuitenkin änkeät sinne CRM:ää sun muuta tietokantaa, ota jokin hiukan kalliimman luokan paketti.
Käy MuroBBS:llä tutkimassa keskusteluja asian tiimoilta. Tuolla nörttifoorumilla näistä asioista tupataan tietämään hiukka enempi kuin jossain suomi24:lla...
- Jouko&Kosti
Vertaa täällä
www.webhotellit24.fi - en-ole-nainen
Itse olen testannut muun muassa seuraavia: futuron, nebula, zoner, jotain muitakin suomalaisia ja myös usalaisia kuten hostmonster (monta domainia samaan webhotelliin) ja täytyy kyllä sanoa että paras suomalaiselle yritykselle jolle riittää php, html ja yleiset jutut (ei active server pages) on Zoner.
Zonerilla olevat sivustoni toimivat todella nopeasti eikä ole ollut mitään valittamista koskaan. Tavalliselle pienelle yritykselle riittää Lite joka maksaa 34 euroa/vuosi (alv 0%).
En ole töissä Zonerilla ;)- Hostit
Zoneriin olen ollut itsekin erittäin tyytyväinen. Toinen hyvä on ollut Ovh-hosting. Löysin molemmat www.webhotellivertailu2.fi kautta. Paras noista vertailusivuista.
- 54g5h46h
No, itsellä on kokemusta Nebula.fi -palvelusta ihan heidän alkuajoistaan saakka. Siellä on lukuisia sivustojani, ja kaikki, SIIS IHAN KAIKKI on pelannut vuodesta toiseen. En kertakaikkiaan voi sanoa mitään pahaa, enkä edes parannettavaa. Kotimainen, suuri ja luotettava. Asiakaspalvelu pelaa kuin kaverille soittaisi. Nebula ei tosin ole halvimmasta päästä, mutta muutoin täydellinen sekä pienille, suurille ja erittäin suurille sivuille. Perussetti tuolla maksaa sen 17 egee kuussa, mutta hintansa väärtti on.
Toinen loistava paikka on Louhi.net. SIeltä kokemusta myös jo usealta vuodelta. Siellä tosin on vain ne "ei niin tärkeät sivuni", eli sellaiset ettei haittaa jos joskus on poikki. Mutta eipä ole ikinä ollut. Myös täällä asiakaspalvelu toimii loistavasti, ja iso firma joten luotettava senkin puolesta. Tämä hieman edullisempi kuin Nebula.- Hepuliz
>Nebula.fi -palvelusta ihan heidän alkuajoistaan saakka. Siellä on lukuisia sivustojani, ja kaikki,
>SIIS IHAN KAIKKI on pelannut vuodesta toiseen. En kertakaikkiaan voi sanoa mitään pahaa,
>enkä edes parannettavaa.
Meillä vaihtui Saunalahti Nebulaksi viime kesällä. Saunalahden noin 8 vuoden aikaiseen käyttöhistoriaan verrattuna Nebula ei ole ollut lainkaan noin pomminvarma ja vikavapaa kuin yllä kerrot.
1. Alkajaisiksi Nebulan linjamme pimeni 2 viikon käytön jälkeen totaalisesti. Itse saimme eri ADSL-bokseilla testaten varmennettua että vika oli Nebulassa eikä ADSL-bokseissa. Tämä pinpoint-paikallistaminenkaan ei auttanut Nebulan vikakorjausta yhtään nopeammin paikalle. Mistään Nebulan etädiagnostiikasta ei ollut apua ja sanottiin vaan että 2..3 työpäivää siinä menee ennenkuin Nebulan huotomies saadaan paikalle.
Hirveän maanittelun, soittelun ja pyytelyn jne. perästä ukko saatiin kuitenkin tulemaan seuraavan päivän illalla 16.00 aikaan talojakamoon käymään. Vika oli irti kytketty Nebulan piuha, todennäköisesti Nebulan omat ukot olivat käyneet sorkkimassa irti kun olivat tehneet jotakin muita omia säätöjään. Ikinä eivät kertoneet vian syytä että oliko moka heidän aiheuttamansa vai muiden.
2. Muutamia kertoja Nebula -yhteys on pätkinyt, olleen noin puolisen tuntia pimeänä päiväsaikaan. Vastaavasti Saunalahti ei ollut koko 8 vuoden aikana kuin ehkä 1..2 kertaa mykkänä linjatöiden takia, koko aikana.
3. Kuluvana keväänä Nebulan email -postipalvelin on lisäksi joutunut ainakin kahteen kertaan SORBS:in bannauslistalle. http://www.au.sorbs.net/
Kyn yrittää lähettää e-mailia asiakkaille joiden järjestelmät tarkkailevat Sorbsin spammerilistoja, niin näille asiakkaille ei saakaan mitenkään lähetettyä Nebulasta käsin postia. E-mailit tulevat bumerangina takaisin, ja kerrotaan että Nebulan postipalvelin on Sorbsin mustalla listalla.
Nebulalla ei näköjään ole e-maileille mitään varapalvelinta, vaikka eri IP-osoitteessa jota kautta e-mailit saisi menemään, vaan se Sorbsin pannassa oleva reitti tuntuu olevan ainoa reitti.
Ja postit ei siis kulje, ennenkuin Nebula saa aneltua Sorbsilta että poistakaa meidät spammerilistaltanne. Aika hankala tilanne yritysasiakkaalle kun emaili ei kulje.
> Perussetti tuolla maksaa sen 17 egee kuussa, mutta hintansa väärtti on.
Me maksamme huomattavasti tuota korkeampaa kk-yrityshintaa Nebulalle, kun Webbiserverikin on siellä.
Nebulaa voi siis suositella *tietyin varauksin* myös yrityskäyttöön, mutta ei tosiaan mitenkään aivan varauksetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6315250Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?273294HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa2672410- 1281743
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1271463Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon3641402Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E101203- 121115
Onko PS kaaoksessa?
Kuinka pahasti kulissit heiluu? Tulenarka aihe? Kyllähän vaalitappio toisensa jälkeen on vakava paikka, mutta jospa P76942- 115905