Kertokaa oinasmiehestä

ei rouva..vielä!

Olisi ihana kuulla mihin kaikkeen oinasmieen kanssa kannattaa varautua ja mitä tulevaisuus tuo tullessaaan :)

Ihan yleisesti ja jos on kaurisnaisten näkökulmia niin vielä parempi.

15

2688

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      suhteeseen oinasmiehen kanssa. Luepa mitä tällä palstalla on kirjoitettu oikkumiehistä, pitää tasan tarkkaan paikkansa! Ite lopetin vasta lyhyen suhteen kys. mieheen eikä kaduta tippaakaan,( vaikka seksi hänen kanssaan oli tosi hyvää, niinkuin heistä sanotaan), mutta kun se ei kovin pitkälle kummiskaan kanna...

    • oikkutyttö30

      jos olet luonteeltasi vahva niin voit jopa päästä pitkälle oinasmiehen kanssa.

      oinasmiehen kanssa saa varautua kaikenmaailman käänteisiin, ja oinasmiestä on turha kuvitella pomottaa oinasmies on ja tekee juuri niin kuin itse haluaa, oinasmiehellä ei ole huomaavaisuuteen taipumusta muutakuin makuuhuoneen puolella !!
      oinasmies saattaa unohtaa teidän väliset hempeän illan suunnitelmat jos yhtäkkiseltään joku kavereista pyytää oinasmiestäsi biljardille baariin, sinne se mennee ja saattaa unohtaa jopa ilmoittaa asiasta, ja kun ihmettelet missä hän on ja alat kyselemään perään niin hän saattaa jopa hieman siitä suuttua.
      hänhän on vain viattomasti kaverinsa kanssa biljardilla.

      jos olet vahva ja kestät tuon niin saattaa olla että pääset pitkälle.

      oinasmies arvostaa sinun ymmärrystäsi ja sitä että annat hänelle sen vapauden tehdä niinkuin hän haluaa.

      mutta miten sitten pitää itsesi vahvanva ja vielä säilyttää itsekunnioituksesi ja arvostuksesi tuollaisessa kyydissä ... siihen en vielä tiedä vastausta ... minä vasta harjoittelen oman oinaani kanssa ... tässä kun on kaksi oinasta vastakkain niin johan on tulta ja tappuraa ilmassa.

      omalla kohdallani voin sanoa sen jotta tilaa annan oinasmiehelleni, mutta loukkaannun myös verisesti jos meille tärkeitä hetkiä tai suunnitelmia oinasmieheni unohtelee .. olen sen myös hänelle kertonut hyvällä sekä vähemmän hyvällä, ja pitää sanoa että oinasmies se vain ihmettelee jotta mistä nyt taas tuulee.
      joten vahva saa olla jotta oinasmiehen kanssa pärjää !!!
      ja ymmärtäväinen ....
      ja kärsivällinen ....

      kyllä oinasmiehessä on paljon hyvääkin, vaikka olisi maailma tuhoutumassa niiin oinasmies se osaa ottaa tilanteen positiivisesti ja huumorilla, siinä on energinen pakkaus =)

      tässä nyt joitain ohjeita =)

      • Jaa a...

        Mitenköhän sitä tekis tuon oman kullan kanssa.. se kun jaksaa olla vaativa ja tahtoo minusta älykkään. Ja siis kyllä minua on alkanut kiinnostaa sellainen kehitys älykkääseen, mutta kun sen tunteet menee hieman siinä edelle, vaikka itsekin tietää ettei sitä voi ennustaa millon se älykkyys kolahtaa ja kunnolla meille jokaiselle.
        Muuten mennyt hyvin ja tykkään hirveesti, alkaa vain vähän harmittamaan tuo sen tunnepuoli vaikka tiedostaakin tuon älykkyys asian ettei sitä voi ennustaa milloin se jokaisen kohdalle tulee et ymmärtää sen täysin..
        Miettiny toisaalta et päästäskö vaan menee, vaik minuu rakastaakin.. Kun kuitenkin tykkään ihan hirveesti mutta häiritsee tuo sen tunnepuoli kun se sen mukaan menee ja saattas vaikka joku päivä jättää jos siltä alkaa tuntumaan jos ei ole tapahtunut muutosta kehityksessä.
        Meillä oinas ja vesimies, oinaassa kyseessä mies, kuten ehkä arvata saattoi.


    • Miemie*

      Kaksi miespuolista oinasystävää, ja tämä rakastettuni. Itse olen jousimies. En montaakaan muuta ystävääni arvosta niin paljon kuin näitä kahta, luotan heihin täysin. Toinen on työkaverini; yhteistyömme on saumatonta ja mukavaa (kunhan annan oinaan "johtaa"). Toinen oinas on minua kuutisen vuotta nuorempi, toisinaan istumme iltaa baarissa tai jommankumman kotona, välillä menee useampi kuukausi ettei kuulla toisistamme, tiedän kuitenkin saavan hänet puhelimella kiinni koska vain. Sääliksi käy niitä naisia jotka hänen kanssaan suhteisiin ryhtyy, kun miehellä mielenkiinto lopahtaa niin hän vain tylysti katkaisee välit kokonaan ja lopullisesti, ei väliä sillä miten pahasti naisella sydän särkyy, oinas on päätöksensä tehnyt (minulle pohtinut lopettamista sitä ennen useamman kerran), eikä naisesta halua enää kuulla mitään.

      Mutta tämä oma rakas oinaani... Tämä suhde elää täysin hänen mielensä mukaan. Turha odottaa mitään vuorovaikutusta tai tukea häneltä mihinkään, tavataan jos hän sitä haluaa. Puheluihini hän ei yleensä vastaa (enkä enää soitakaan), viesteihin sitten lopulta kun minulta palaa pinna ja viestin että mulle riitti.. Sitten vastaa:"Älä taas alota..." Viisi viikkoa olimme juuri näkemättä (asumme n. kilometrin päässä toisistamme), viime viikonlopun olin hänen luonaan. Taivaallista yhdessäoloa, seksiä ja keskustelua, viihdymme niin hyvin yhdessä. Miehestäkin näki miten ikävä hänellä oli ollut. Sen jälkeen täysi hiljaisuus eiliseen asti kun taas viestillä kivahdin. Kinahan siitä tuli, ja sovinto, onneksi olemme kumpikin "leimahtelijoita".

      Että tilaa ja omaa elämää, ystäviini luotan, mutta rakkaani varaan en laske mitään. Hänellä on paljon ystäviä, ja tuntuu rientävän heidän avukseen aina kun pyytävät, vastaa kyllä heidän soittoihinsa. Olisinpa itsekin vain ystävä... Toisaalta edelliseen naiseensa hän rakastui, suhde sitten kuulemma kaatui (näin tutut ovat kertoneet) oinaan mustasukkaisuuteen ja omistushaluun, etten välttämättä mitään suuria tunteita kaipaisikaan.

      Ex-puolisoni oli kauris ja kun häntä mietin niin luulen että hyvinkin pärjäät oinasmiehesi kanssa. Muistan exän rauhallisuuden ja viileyden, hänen kanssaan eivät astiat lennelleet, saattoi helposti hävitä riidasta loppupäiväksi kavereidensa luo. Hänen kärsivällisyytensä tasoitti hyvin minun "heti nyt ja tässä" -ajatteluani. Että onnea vaan oinaasi kanssa, kyllä kai noista kannattaa kiinni pitää:)

      • oikkutyttö30

        niin ... oinasmies on aktiivinen yhteydenpitäjä tasan tarkkaan niin kauan kunnes on saanut naisensa pauloihinsa, sen jälkeen alkaa juuri tuo hiljaiselo ja yhteydenpito tasan silloin kun häntä huvittaa, jos tuossa pelissä jaksaa perässä pysyä niin sitten on nainen vahvoilla.

        merkillistä , sillä monen toisen merkin kohdalla sanoisin että tuo jos jokin viestittää evvk , mutta oinasmiehen kohdalla onkin toisin !!!!

        toki kyllä sitä joskus kaipaisi oinasmieheltä enemmän huomionosoituksia silloin kun ei olla yhdessä, esim soittoja tai viestejä =)

        yhdessä ollessa elämä on yhtä juhlaa ja sitä huomiota saa mielin määrin =)


      • oinaaseen rakastunut
        oikkutyttö30 kirjoitti:

        niin ... oinasmies on aktiivinen yhteydenpitäjä tasan tarkkaan niin kauan kunnes on saanut naisensa pauloihinsa, sen jälkeen alkaa juuri tuo hiljaiselo ja yhteydenpito tasan silloin kun häntä huvittaa, jos tuossa pelissä jaksaa perässä pysyä niin sitten on nainen vahvoilla.

        merkillistä , sillä monen toisen merkin kohdalla sanoisin että tuo jos jokin viestittää evvk , mutta oinasmiehen kohdalla onkin toisin !!!!

        toki kyllä sitä joskus kaipaisi oinasmieheltä enemmän huomionosoituksia silloin kun ei olla yhdessä, esim soittoja tai viestejä =)

        yhdessä ollessa elämä on yhtä juhlaa ja sitä huomiota saa mielin määrin =)

        Tarkoitatko, että sinusta oinasmies on kiinnostunut silloin, kun tuo hiljainen kausi alkaa?
        Itse olen huomannut että erityisen ihanan illan jälkeen oinaani hiljenee, todella omituista, luulisi, että jos molemmilla on selkeästi ollut todella kivaa sitä haluaisi nähdä kiihkeästi uudelleen mutta ei tämä...

        Täytyy kai vain kestää kun kyllähän tuo selkeästi tykkää muttei tosiaan yhtään kestä sitä, että odotan häneltä jotain.Rasittavinta on se, että saattaa esim. sanoa, että soitan huomenna ja sitten tosiaan unohtaa tai tulee muuta.

        Itse oon vesimies ja aika just sen tyyppinen, en tosiaankaan mikään roikkuja mutta on tää mullekin hankalaa!


      • oikkutyttö30
        oinaaseen rakastunut kirjoitti:

        Tarkoitatko, että sinusta oinasmies on kiinnostunut silloin, kun tuo hiljainen kausi alkaa?
        Itse olen huomannut että erityisen ihanan illan jälkeen oinaani hiljenee, todella omituista, luulisi, että jos molemmilla on selkeästi ollut todella kivaa sitä haluaisi nähdä kiihkeästi uudelleen mutta ei tämä...

        Täytyy kai vain kestää kun kyllähän tuo selkeästi tykkää muttei tosiaan yhtään kestä sitä, että odotan häneltä jotain.Rasittavinta on se, että saattaa esim. sanoa, että soitan huomenna ja sitten tosiaan unohtaa tai tulee muuta.

        Itse oon vesimies ja aika just sen tyyppinen, en tosiaankaan mikään roikkuja mutta on tää mullekin hankalaa!

        kyllä tuo on meilläkin kovin tuttua , yhteisen illan jälkeen voi mennä pari päivää kun oinasmies ei ota mitään yhteyttä, ei välttämättä vastaa ees viestiin, yhdessäolo aika on aina yhtä mahtavaa ja ihanaa mutta en minä ole vielä ratkaissut mikä oinasmiehen oikku se on että yhteisen päivän/illan jälkeen pitää olla pari päivää "kadoksissa" ... tuleehan siittä väkisin sellainen olo että oliko sillä nii kovin tylsää jottei voi edes viesteillä tms.


      • oinaaseen rakastunut
        oikkutyttö30 kirjoitti:

        kyllä tuo on meilläkin kovin tuttua , yhteisen illan jälkeen voi mennä pari päivää kun oinasmies ei ota mitään yhteyttä, ei välttämättä vastaa ees viestiin, yhdessäolo aika on aina yhtä mahtavaa ja ihanaa mutta en minä ole vielä ratkaissut mikä oinasmiehen oikku se on että yhteisen päivän/illan jälkeen pitää olla pari päivää "kadoksissa" ... tuleehan siittä väkisin sellainen olo että oliko sillä nii kovin tylsää jottei voi edes viesteillä tms.

        Piti oikein tulla katsomaan mitä vastasit.
        Joo, mä ajattelin nyt ottaa aivan uuden vaihteen ja tehdä hienovaraisesti selväksi, että haluan enemmän huomaavaisuutta. Kerron sitten miten kävi.

        Mulle tää on tosiaan elämässäni 3. oinasmies ja ensimmäinen oikeasti hankala. Ne 2 muuta olivat niin totaalisen rakastuneita, että mietintäkausi oli paljon lyhyempi.

        Oinas on kyllä siitä ihana, että tosiaan antaa tilaa! Mutta jos on sellainen tyttö joka kaipaa romantiikka, ihania synttärilahjoja yms ei oinas oon oikea mies. Sen sijaan turvallisuutta, kipinää ja sellaista miehekkyyttä oinaasta mielestäni löytyy,


      • yx oinasnainen
        oinaaseen rakastunut kirjoitti:

        Piti oikein tulla katsomaan mitä vastasit.
        Joo, mä ajattelin nyt ottaa aivan uuden vaihteen ja tehdä hienovaraisesti selväksi, että haluan enemmän huomaavaisuutta. Kerron sitten miten kävi.

        Mulle tää on tosiaan elämässäni 3. oinasmies ja ensimmäinen oikeasti hankala. Ne 2 muuta olivat niin totaalisen rakastuneita, että mietintäkausi oli paljon lyhyempi.

        Oinas on kyllä siitä ihana, että tosiaan antaa tilaa! Mutta jos on sellainen tyttö joka kaipaa romantiikka, ihania synttärilahjoja yms ei oinas oon oikea mies. Sen sijaan turvallisuutta, kipinää ja sellaista miehekkyyttä oinaasta mielestäni löytyy,

        kaipaan, en lahjoja, ja tätä saan nyt vesimieheltä yllin kyllin, yksi oikku oinasmies riitti, ei enää koskaan toista, ihanan yhteisen illan jälkeen tulee kyl viestiä eikä ne lopu siihen iltaan, en jaksaisi enää elää epävarmuudessa kun oinaasta ei tosiaankaan saata kuulua vähään aikaan mitään ja sit sitä vaan ihmettelee, et mikäs nyt on???


      • Miemie*
        yx oinasnainen kirjoitti:

        kaipaan, en lahjoja, ja tätä saan nyt vesimieheltä yllin kyllin, yksi oikku oinasmies riitti, ei enää koskaan toista, ihanan yhteisen illan jälkeen tulee kyl viestiä eikä ne lopu siihen iltaan, en jaksaisi enää elää epävarmuudessa kun oinaasta ei tosiaankaan saata kuulua vähään aikaan mitään ja sit sitä vaan ihmettelee, et mikäs nyt on???

        Eipä oinaita enempää minunkaan elämääni, kiitos.

        Voi olla että ovat kovinkin ihania jos tuota loputonta pelaamista jaksaa. Itse haluan antaa suhteen kasvaa enkä jämähtää näihin hiljaisiin vaiheisiin (vai haluaako oinas vain loputtomasti kokea suhteen alkuhuuman ja siksi pitää pitkiä taukoja?)

        Oinas ei halunnut tavata, mutta mielenkiintoa riitti v-uilla seuraavana aamuna kun olin illalla kertonut baariin meneväni. Itselleni ainaista puolustelua ja lepyttelyä, kunnes lopulta mahtavan riidan jälkeen heitin palosammuttimen hänen huoneistonsa oveen -siis minä, mitä positiivisin ja rauhallisin jouskari..

        Turha tulla enää oinaan yhtään mitään, ohi on.


      • hankala kai itsekkin
        Miemie* kirjoitti:

        Eipä oinaita enempää minunkaan elämääni, kiitos.

        Voi olla että ovat kovinkin ihania jos tuota loputonta pelaamista jaksaa. Itse haluan antaa suhteen kasvaa enkä jämähtää näihin hiljaisiin vaiheisiin (vai haluaako oinas vain loputtomasti kokea suhteen alkuhuuman ja siksi pitää pitkiä taukoja?)

        Oinas ei halunnut tavata, mutta mielenkiintoa riitti v-uilla seuraavana aamuna kun olin illalla kertonut baariin meneväni. Itselleni ainaista puolustelua ja lepyttelyä, kunnes lopulta mahtavan riidan jälkeen heitin palosammuttimen hänen huoneistonsa oveen -siis minä, mitä positiivisin ja rauhallisin jouskari..

        Turha tulla enää oinaan yhtään mitään, ohi on.

        Täälläkin kokemuksia oinasmiehistä. Niitä on itselläni ollut kaksi kappaletta, molemmat sattuvat olemaan tähän astisen elämäni suurimpien tunteiden sytyttelijät.

        Eka oli alussa aivan uskomaton, ihastuin häneen ja kovasti, kuten hänkin minuun. Käyttäytyi juuri niinkuin täällä niin monet ovat kertoneet, ihanan illan jälkeen saattoi olla pari päivää hiljaa omilla teillään, sitten otti taas yhteyttä. Todella suorapuheinen ja intohimoinen tapaus. Juttu päättyi sitten siihen kun hän muutti pois, ja seurusteluasteelle ei päästykään. Edelleen tämä ihminen on minulle tärkeä, mutta nykyään pelkästään ystävänä. Sen verran menevä tapaus etten voisi häntä kuvitella koskaan poikaystäväkseni.

        Tämä toinen oli alussa vähintään aivan yhtä ihana, niin hurmaava ja hauska. Kertoi tunteistaan avoimesti ja hukutti yhteydenottoihin ja kaikkea ihanaa. Kertoi haluavansa minut itselleen, muttei halunnut rynnätä suin päin suhteeseen. Aloimme tapailemaan, olin aivan vakuuttunut että suhde syvenee hetkenä minä hyvänsä mutta sitten alkoi tämä ihmeellinen kissa-hiiri-leikki. Äijästä tuli hetkellisesti aina viileämpi, välillä olin aivan varma että hän ei ole kiinnostunut enää ollenkaan, kun sitten seuraavana päivänä saattoi olla ihan eri ääni kellossa.

        Kun kysyin että mitä se minusta haluaa niin vastaus taisi olla että en tiedä. Minä siinä sitten hermoni menettäneenä sanoin että antaapa sitten olla ja päätin unohtaa koko ihmisen, mutta viikon päästä tuli ilmoittamaan että on niin ikävä ja ei hän halua minua menettää. Ja kyllähän se sillä viehätysvoimallaan minut valtaansa sai, ja on pitänyt siinä jo (liian) kauan. Vuoden päivät tässä samassa tilanteessa jo, välirikkoja on tullut jo muutama mutta hän on hieman paremmin oppinut jo puhumaan tunteistaan. On kuulemma niin paha luottamuspula edellisten suhteiden takia jonka yli hänen täytyisi päästä. Sitä ei ole kyllä kertonut että vierähtääkö siinä vielä montakin vuotta :D

        Tämä oinasmies poikkeaa kyllä siitä että yhteyttä se pitää päivittäin. Yleensä juuri hänen aloitteestaan, itse en ole sellainen joka pommittaa jatkuvasti viesteillä ja tarvitsenkin omaa tilaa melko paljon niin tiedän miten se saattaa ahdistaa jos joku on jatkuvasti kyselemässä perään. Yhteydenpito on nimenomaan sellaista että toisinaan tulee niin lemmekästä viestiä kun olla voi ja toisinaan aika vaisua, jopa välinpitämätöntä. Välimuotoa ei juurikaan ole.

        Seksi on todella hyvää, hän jaksaa nähdä vaivaa ja on monipuolinen. On kiinnostunut siitä mistä minä tykkään ja on kaikin puolin hyvä rakastaja. Myös hellyyttä häneltä saa yllin kyllin, silloin kun ylipäätään häntä onnistuu näkemään, koska jos poikien ilta on tiedossa tai matsia pääsee katsomaan niin sinne se lähtee eikä jää minua viihdyttämään.

        Siinä on ainakin mies joka herättää tunteita, joko todella lämpimiä tai sitten aivan päinvastaista. Ei ole kyllä tylsiä päiviä ollut tuon pässinpään kanssa. Usko meinaa välillä loppua, välillä taas on ihan kiehtovaa häntä itsekkin metsästää, tosin jos tasaisen varman suhteen haluaa niin kannattaa pysyä kaukana oinaista! Mutta kyllä tämä luonnetta kasvattaa kun on oinaan kanssa tekemisissä :D


      • Oinas-m
        hankala kai itsekkin kirjoitti:

        Täälläkin kokemuksia oinasmiehistä. Niitä on itselläni ollut kaksi kappaletta, molemmat sattuvat olemaan tähän astisen elämäni suurimpien tunteiden sytyttelijät.

        Eka oli alussa aivan uskomaton, ihastuin häneen ja kovasti, kuten hänkin minuun. Käyttäytyi juuri niinkuin täällä niin monet ovat kertoneet, ihanan illan jälkeen saattoi olla pari päivää hiljaa omilla teillään, sitten otti taas yhteyttä. Todella suorapuheinen ja intohimoinen tapaus. Juttu päättyi sitten siihen kun hän muutti pois, ja seurusteluasteelle ei päästykään. Edelleen tämä ihminen on minulle tärkeä, mutta nykyään pelkästään ystävänä. Sen verran menevä tapaus etten voisi häntä kuvitella koskaan poikaystäväkseni.

        Tämä toinen oli alussa vähintään aivan yhtä ihana, niin hurmaava ja hauska. Kertoi tunteistaan avoimesti ja hukutti yhteydenottoihin ja kaikkea ihanaa. Kertoi haluavansa minut itselleen, muttei halunnut rynnätä suin päin suhteeseen. Aloimme tapailemaan, olin aivan vakuuttunut että suhde syvenee hetkenä minä hyvänsä mutta sitten alkoi tämä ihmeellinen kissa-hiiri-leikki. Äijästä tuli hetkellisesti aina viileämpi, välillä olin aivan varma että hän ei ole kiinnostunut enää ollenkaan, kun sitten seuraavana päivänä saattoi olla ihan eri ääni kellossa.

        Kun kysyin että mitä se minusta haluaa niin vastaus taisi olla että en tiedä. Minä siinä sitten hermoni menettäneenä sanoin että antaapa sitten olla ja päätin unohtaa koko ihmisen, mutta viikon päästä tuli ilmoittamaan että on niin ikävä ja ei hän halua minua menettää. Ja kyllähän se sillä viehätysvoimallaan minut valtaansa sai, ja on pitänyt siinä jo (liian) kauan. Vuoden päivät tässä samassa tilanteessa jo, välirikkoja on tullut jo muutama mutta hän on hieman paremmin oppinut jo puhumaan tunteistaan. On kuulemma niin paha luottamuspula edellisten suhteiden takia jonka yli hänen täytyisi päästä. Sitä ei ole kyllä kertonut että vierähtääkö siinä vielä montakin vuotta :D

        Tämä oinasmies poikkeaa kyllä siitä että yhteyttä se pitää päivittäin. Yleensä juuri hänen aloitteestaan, itse en ole sellainen joka pommittaa jatkuvasti viesteillä ja tarvitsenkin omaa tilaa melko paljon niin tiedän miten se saattaa ahdistaa jos joku on jatkuvasti kyselemässä perään. Yhteydenpito on nimenomaan sellaista että toisinaan tulee niin lemmekästä viestiä kun olla voi ja toisinaan aika vaisua, jopa välinpitämätöntä. Välimuotoa ei juurikaan ole.

        Seksi on todella hyvää, hän jaksaa nähdä vaivaa ja on monipuolinen. On kiinnostunut siitä mistä minä tykkään ja on kaikin puolin hyvä rakastaja. Myös hellyyttä häneltä saa yllin kyllin, silloin kun ylipäätään häntä onnistuu näkemään, koska jos poikien ilta on tiedossa tai matsia pääsee katsomaan niin sinne se lähtee eikä jää minua viihdyttämään.

        Siinä on ainakin mies joka herättää tunteita, joko todella lämpimiä tai sitten aivan päinvastaista. Ei ole kyllä tylsiä päiviä ollut tuon pässinpään kanssa. Usko meinaa välillä loppua, välillä taas on ihan kiehtovaa häntä itsekkin metsästää, tosin jos tasaisen varman suhteen haluaa niin kannattaa pysyä kaukana oinaista! Mutta kyllä tämä luonnetta kasvattaa kun on oinaan kanssa tekemisissä :D

        Oinasmiehenä - johon ylläolevat kertomukset ajoittain sopivat hyvinkin - voin omasta puolestani kertoa että syy vaisuun yhteyden pitämiseen on se että seura, etenkin intiimi sellainen, väsyttää ja tarvitsen aina omaa tilaa palautua ja ladata akkuja. :) Läsnäollessani sitten annan kyllä kaikkeni. Kavereita en myöskään jätä naisen takia, joka edellisessä suhteessani muodostui ongelmaksi kun tyttöystävä (Neitsyt) omasta mielestäni halusi viettää liikaakin aikaa yhdessä. Tyttöystäväni psykopaattinen "kaveri" (hänen tähtimerkkinsä oli sitten varmaan Saatana) myöskin todennäköisesti uskotteli hänelle, että pettäisin häntä, mikä ei pidä paikkaansa sillä suhteessa ollessani olen hyvin uskollinen "yhden naisen mies".

        Summa summarum... Ehkä Oinaat tarvitsevat aina sen oman pienen valtakunnan jossa viettää omaa aikaa, eikä siitä pitäisi vedellä enempää johtopäätöksiä kuin mitä asian ymmärtäminen ja sen hyväksyminen vaatii. :)


    • öpåä

      Omasta puolestani voin sanoa, useamman vuoden oinaan kanssa seurusteltuani, että parempaa miestä saa hakea. Hän on uskollinen, hellä, huomaavainen ja tuo edelleen kukkia.
      Ehkä meidän suhteen salaisuus on se, että en itse pidä häneen yhteyttä, annan tilaa ja elän riippumattomana omaa elämääni. Mitä tästä seuraa? En tiedä mutta nyt kaikki on hyvin.
      Oinas on itsepäinen päkäpää, anna hänen olla!

      • kokemusta on

        Silloin kun annat oinaallesi omaa aikaa hän varmasti tapailee muita naisia. Oinas ei todellakaan ole uskollinen! Ihanaa yhdessäoloa silloin kun hänelle sopii. Mutta silloin kun hänestä ei kuulu hän tapailee
        muita naisia, ja monikossa. Kannattaa käydä testeissä ettei ole tauteja.


    • KE

      Sitä hän on.
      Hän on huomaavainen, rakastava ja olemassa juuri sinua varten. Tämä toki edellyttää, että hän rakastaa sinua todella, koko sydämestään. Jos tämän saavutat, hän on sinun ja saat unohtaa kaikki pahat puheet oinaasta. Hän ei ole vietävissä ja hän asettaa sinut kaiken edelle. Pidä kiinni!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe