Ihastunut jousimieheen...

vaakanen___

Muuten olen suht sosiaalinen mutta yleensä tämän työkaverin seurassa menen aivan totaaliseen lukkoon, harvoin saan mitään järkevää suustani ulos ja mietin liikaa mitä puhua. Haluaisin vain olla normaali myös hänen seurassaan ettei epäilykset herää tai pahimmassa tapauksessa hän voisi luulla etten pidä hänen seurastaan. En tiedä yhtään mitä hän minusta ajattelee, enkä todellakaan ole niin rohkea että ottaisin selvää :)

2

827

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaan

yksinkertaisesti työpaikalla työasioissa etkä funtsaile, sopiiko seurasi jollekulle vai ei.
      Kyllä se vaa´allekin onnistuu. :)

• tähtisiina

Täällä yksi Jousimies-naikkonen, joka elelee Vaaka-miehen kanssa. Tapasimme muuten koulukuvioissa ja päivisin opiskelemme yhdessä, iltaisin hoidamme kotia yhdessä. Ja ainakin meillä on kodin ja työn yhdistäminen sujunut ilman sen suurempia ongelmia.

Hmm, paha tuohon sun tilanteeseen sanoa mitään sen kummempaa. Voin sanoa, että aikanaan myös itse olin tämän Vaaka-miehen seurassa täysidiootti, höpöttelin jotain ihan hämärää ja jälkikäteen hävetti! No, enpä ollut ainoa, Vaaka-mies oli sitten itse aika varautunut mun seurassa - tunteet olivat kyllä molemminpuoliset. Ja täytyy jonkun hoitaa puhuminen porukassa, jos toinen on vähän hiljaisempi xD

Jousimiehenä arvostan suoraa, rehellistä toimintaa, eli Vaaka aikanaan sitten eräissä illanvietoissa pyysi mua sivummalle ja kertoi, että on ihastunut (no, siinä taisi olla muutama kalja pohjalla rohkaisuna) ja pyysi samalla kahville ja leffaan. Siitä se sitten lähti, reilut pari vuotta yhteiseloa takana, melkein vuosi yhdessä asumista.

Eli jos ko. Jousimies tuntuu vain ihmettelevän/ei tiedä fiiliksistäsi eikä tee asialle mitään (Jousimiehet voi olla yllättävän ujoja, mitä tulee tositoimintaan!), niin sanoisin, että reippaasti vaan pyydät häntä ulos kanssasi, eikä mitään turhia selityksiä tarvita. Kerran se vain kirpaisee (nimim. nolannut itsensä jo niin monesti miesten kanssa, ettei mikään juuri tunnu enää missään xD). Kahden kesken pääsee vähän helpommin tutustumaan, juttelemaan ja samalla näkee, onko toinen kaiken vaivan väärti.

Tsemppiä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      134
      3060
    2. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      7
      1630
    3. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      222
      1354
    4. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      70
      1191
    5. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1171
    6. 37
      1041
    7. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      1022
    8. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      133
      987
    9. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      954
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      36
      897
    Aihe