Ihastunut jousimieheen...

vaakanen___

Muuten olen suht sosiaalinen mutta yleensä tämän työkaverin seurassa menen aivan totaaliseen lukkoon, harvoin saan mitään järkevää suustani ulos ja mietin liikaa mitä puhua. Haluaisin vain olla normaali myös hänen seurassaan ettei epäilykset herää tai pahimmassa tapauksessa hän voisi luulla etten pidä hänen seurastaan. En tiedä yhtään mitä hän minusta ajattelee, enkä todellakaan ole niin rohkea että ottaisin selvää :)

2

863

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaan

yksinkertaisesti työpaikalla työasioissa etkä funtsaile, sopiiko seurasi jollekulle vai ei.
      Kyllä se vaa´allekin onnistuu. :)

• tähtisiina

Täällä yksi Jousimies-naikkonen, joka elelee Vaaka-miehen kanssa. Tapasimme muuten koulukuvioissa ja päivisin opiskelemme yhdessä, iltaisin hoidamme kotia yhdessä. Ja ainakin meillä on kodin ja työn yhdistäminen sujunut ilman sen suurempia ongelmia.

Hmm, paha tuohon sun tilanteeseen sanoa mitään sen kummempaa. Voin sanoa, että aikanaan myös itse olin tämän Vaaka-miehen seurassa täysidiootti, höpöttelin jotain ihan hämärää ja jälkikäteen hävetti! No, enpä ollut ainoa, Vaaka-mies oli sitten itse aika varautunut mun seurassa - tunteet olivat kyllä molemminpuoliset. Ja täytyy jonkun hoitaa puhuminen porukassa, jos toinen on vähän hiljaisempi xD

Jousimiehenä arvostan suoraa, rehellistä toimintaa, eli Vaaka aikanaan sitten eräissä illanvietoissa pyysi mua sivummalle ja kertoi, että on ihastunut (no, siinä taisi olla muutama kalja pohjalla rohkaisuna) ja pyysi samalla kahville ja leffaan. Siitä se sitten lähti, reilut pari vuotta yhteiseloa takana, melkein vuosi yhdessä asumista.

Eli jos ko. Jousimies tuntuu vain ihmettelevän/ei tiedä fiiliksistäsi eikä tee asialle mitään (Jousimiehet voi olla yllättävän ujoja, mitä tulee tositoimintaan!), niin sanoisin, että reippaasti vaan pyydät häntä ulos kanssasi, eikä mitään turhia selityksiä tarvita. Kerran se vain kirpaisee (nimim. nolannut itsensä jo niin monesti miesten kanssa, ettei mikään juuri tunnu enää missään xD). Kahden kesken pääsee vähän helpommin tutustumaan, juttelemaan ja samalla näkee, onko toinen kaiken vaivan väärti.

Tsemppiä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?

Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "
      Maailman menoa
      419
      2044
    2. Onko sulla rakas mitään sanottavaa?

Lähetä tässä kaivatullesi haluamasi terveiset 💌
      Ikävä
      198
      1629
    3. Onko ikäerolla väliä?

Mitä mieltä ootte? Meillä on 14 vuotta ikäeroa.
      Ikävä
      151
      1509
    4. Mitä kirjainta kaipaat?

🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      123
      1396
    5. Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"

Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh
      Suomalaiset julkkikset
      29
      1196
    6. Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!

Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      250
      986
    7. Uusioperhe vai salasuhde?

Mitä ensisijaisesti haluat? Pelkään, että menetän järjen sun kanssa 😉
      Ikävä
      114
      928
    8. Otan vielä sut

Niin on tähtiin kirjoitettu. Nainen, turha on kohtaloa juosta pakoon.
      Ikävä
      68
      802
    9. Liikenneonnettomuus kuhmo

Taisi Audi mennä lunastukseen ja pemari kilometritehtaalle
      Kuhmo
      17
      744
    10. Mulla on ikävä sua!

Enemmän kuin ikävä... sun kanssa oli niin helppo olla ja jutella!
      Ikävä
      26
      695
    Aihe