Tässä kaipailisin apua siihen että miten voi tehdä sivun jonne pitäisi kirjaantua jollain tietyllä tunnuksella ?
Sillain että kun on kirjaantunut niin pääsee johonkin sivulle jota muut kävijät eivät näe, ja siinä sivulla olisi jokin tekstieditori johon voi kirjoitella kaikkea ja lisätä kuvia jne, ja kun sen tallentaa niin se muutos näkyisi kaikille kävijöille?
Kun tuollaista mahdollisuutta kaipailisin sivuilleni, palvelin tukee myöskin PHP sivuja.
Kiitos vastauksesta :)
Sivuille kirjautuminen ja tekstinmuokkaus
3
461
Vastaukset
- keksa1
nykyään löytyy sisällönhallintaohjelmistoja (joomla tai drupal) joissa on sisäänkirjautumiset ja käyttäjien hallinta valmiina.
Tarvitset palvelimen joka tukee php&mysql ja asennat sinne Joomlan. Sitten luot käyttäjätunnuksia ja homma on valmis.
Eikä maksa mitään.- keksa1
niihin saa sitten asennettua vaikka mitä moduleja esim. verkkokauppaa ja kuvagallerioita.
Jos haluaa sitten tehdä jotain mitä systeemistä ei löydy, niin ei muuta kun koodaa vaan. - JR
keksa1 kirjoitti:
niihin saa sitten asennettua vaikka mitä moduleja esim. verkkokauppaa ja kuvagallerioita.
Jos haluaa sitten tehdä jotain mitä systeemistä ei löydy, niin ei muuta kun koodaa vaan.Oisko jollain esimerkkejä tällasista palvelimista??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 19111569
- 585479
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462767- 402405
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131871Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,441845Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut291704Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k121576Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61486Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta421478