mistä saisi hankittua maakilpikonnan

hronkko2

Hei!
Osaisko joku neuvoa mistä saisin pojalleni hankittua maakilpikonnan edullisesti tai pelastettua sellaisen olen katsellut hintoja ja kamalan kalliita ovat.
Meillä on jo vesikonna mutta haluaisimme hankkia myös maakonnan iltojemme iloksi sillä rakastamme kilpikonnia kovasti ja meillä olis hyvät ulkoilumahdollisuudet kesäisin ja talvella saisi käyskennellä vapaana kotona sillä maakilpikonna olisi perheenjäsen siinä missä me ihmiset ja muut eläimemme

1

364

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Edullista maakilpikonnaa ei valitettavasti ole oikeastaan olemassakaan. Vesikilpikonnia sen sijaan lahjoitetaan ilmaiseksikin. Kuten olet todennut, joutuu maakilpikonnasta maksamaan useita satoja euroja ja kunnollinen terraario maksaa itse rakennettunakin suunnilleen saman verran. Jatka vain myyntipalstojen tutkimista, silloin tällöin voi tulla vastaan pelastettu konna, joka etsii kotia pilkka hintaan. Laita myös itse ilmoitus osto-palstalle. Voit myös kokeilla eläintensuojelua, heillä voi olla huostassaan joltakin takavarikoitu konna. Maakilpikonnia on kuitenkin tarjolla huomattavasti vesikonnia vähemmän.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      127
      1694
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      101
      1219
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1078
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1015
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      911
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      843
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      804
    8. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      52
      802
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      50
      793
    10. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      793
    Aihe