Hei!
Osaisko joku neuvoa mistä saisin pojalleni hankittua maakilpikonnan edullisesti tai pelastettua sellaisen olen katsellut hintoja ja kamalan kalliita ovat.
Meillä on jo vesikonna mutta haluaisimme hankkia myös maakonnan iltojemme iloksi sillä rakastamme kilpikonnia kovasti ja meillä olis hyvät ulkoilumahdollisuudet kesäisin ja talvella saisi käyskennellä vapaana kotona sillä maakilpikonna olisi perheenjäsen siinä missä me ihmiset ja muut eläimemme
mistä saisi hankittua maakilpikonnan
1
397
Vastaukset
Edullista maakilpikonnaa ei valitettavasti ole oikeastaan olemassakaan. Vesikilpikonnia sen sijaan lahjoitetaan ilmaiseksikin. Kuten olet todennut, joutuu maakilpikonnasta maksamaan useita satoja euroja ja kunnollinen terraario maksaa itse rakennettunakin suunnilleen saman verran. Jatka vain myyntipalstojen tutkimista, silloin tällöin voi tulla vastaan pelastettu konna, joka etsii kotia pilkka hintaan. Laita myös itse ilmoitus osto-palstalle. Voit myös kokeilla eläintensuojelua, heillä voi olla huostassaan joltakin takavarikoitu konna. Maakilpikonnia on kuitenkin tarjolla huomattavasti vesikonnia vähemmän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1425621Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1072092- 1411535
- 1051376
- 1121376
Huono grilli kokemus
Menimme grillille ostamaan ruokaa. Myyjät nauroivat meille, ja saimme todella asiatonta palvelua. Odotimme ruokaa innoll311173Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate1961168- 491137
Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g671038IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57871