Neitsyt alle kolmekybäsenä?

neitsyt melkein 30v

Täällä olis neitsytmies ja ikää alle kolmenkympin. Elämässä tuntuu olevan enemmän vaikeuksia, esim naisen iskemisessä, asunnon hankkimisessa ja ylipäätään kaikki vituttaa ja näen kaiken synkkänä ja negatiivisena...Muutosta olisi tapahduttava ihan oman henkisen hyvinvointini kannalta, ettei joka asia vituttaisi ja hermot aina riekaleina. Millaisia persoonia te muut neitsyet olette alle kolmekymppisinä? Miten se elämä välillä on yhtä kivireen vetoa...

2

1102

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -NeitsytN-

Juuri tuollaiseksi olen huomannut nuoret neitsyt miehet. Ja sitten he pariutuvat tulimerkkisten oinaiden ja jousimiehien kanssa, koska kyseiset naiset tekevät niitä alotteita, itse kun eivät uskalla/osaa. Ja siksi teihin ei ole törmännyt nuorempana. Mutta tuon 30 ikävuoden jälkeen ilmeisesti neitsyt miehen itseluottamuskin kasvaa sen verran, että hekin uskaltavat tulla jonkin verran esille. Ja nykyisin (itse siis olen 30) törmään jatkuvasti ihaniin neitsyt miehiin, joiden kanssa on mukava jutella ihan kaikesta taivaan ja maan välillä. Neitsyt on myös aina valmis tekemään kaikkea mitä muut merkit eivät kehtaa ihan jopa julkisesti ja se on minusta positiivista. Neitsyt miehet on niin ihania kun he ovat aina ihan hullaantuneita naisesta ja silti niin rehellisiä, eivät siis kehu naista maasta taivaisiin, ellei siihen todella ole syytä. No mutta mitä tässä voisin sanoa, niin kyllä se siitä. Keskity sellaisiin asioihin mitä tykkäät tehdä ja ole ihan oma itsesi. Kun näet mielenkiintoisen naisen, niin ihan rohkeesti vaan juttelemaan... Jos nainen on kuten minä (neitsyt itsekin), niin hänestä on todella mukavaa vaihteeksi saada keskustella ihan oikeasti fiksun miehen kanssa. Parasta teissä neitsyt miehissä on tuo keskustelutaito käytä sitä! Jos nainen ei sitä arvosta, niin hän ei ole sinun arvoisesi...

• neitsytnainen29

vaikeeta on ollu....
      huh, huh..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      4261
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      503
      2360
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      142
      1901
    4. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      77
      1505
    5. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      159
      1473
    6. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      9
      1304
    7. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      34
      788
    8. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      10
      761
    9. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      106