Minulla todettiin joskus lappukokeilla että ainoa mitä löytyi oli lehmäallergia, ja että siitä ei sen kummempaa.
Olen kaupunkilainen ja unohtanut koko lehmäallergiani, mutta viime aikoina on alkanut olla korvien ajoittaista soimista, melko kovaakin. Ihmettelen voisiko olla allergiaa.
Mitä siis on tämä lehmäallergia, aiheuttavatko maitotuotteetkin allergiaa?
Itse olen huomannut että korvat rupeavat soimaan pienestäkin asperiinimäärästä. En ole käyttänyt asperiinia enkä muutakaan vastaavaa aikoihin.
Onko siis jossain muussa samaa kuin asperiinissa? Jossain ruuassa? En ole keksinyt mikä se voisi olla.
lehmäallergia ja asperiiniallergia, yhteyttä?
2
570
Vastaukset 2
- asasassss
on eläinallergia, ei mikään ruoka-aineallergia (ellei sitä sitten ole erikseen todettu). Sinulle ei sitten sovi asetylisalisyylihappo jos asperiini korvia vinguttelee
- korvien soiminen
Tästä juuri on kysymys, mutta kiinnostaisi tietää mahdollisista ristiallergioista, joita siihen mahdollisesti tavallisesti liittyy. Kun vinkuu nykyisin toisinaan vaikka välttäiskin asperiinia. Olen ajatellut että joku ruoka-aine mutten ole keksinyt mitään vaikka olen koettanut seurata että mikä se olisi. Ellei sitten maito, mutta "lehmilloista" on niin monessa ruuassa.
Ei ole erityisiä mahavaivoja, mutta iho on huono (kuivalänttinen)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2872279
Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.2671339- 221334
- 41846
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i139823Martina ja Muhis
Aamulenkillä yhdessä valmistautumassa suuren päivään,toivottavasti heräsivät toistensa viekusta.Ihana pariskunta❤237729Rasismi ahdistaa.
Tapasin baarissa oikein lupsakan oloisen miehen, mutta arvomaailma on hyvin erilainen omani kanssa. Hän käyttää n-sanaa240725- 56560
Olenkohan tunteideni kanssa yksin?
Salaa toivon, että sinä nainen luotat minuun niin paljon, että uskaltaisit lähentyä kanssani, vaikka tämä on vähän kiell46491- 38478