Minulla todettiin joskus lappukokeilla että ainoa mitä löytyi oli lehmäallergia, ja että siitä ei sen kummempaa.
Olen kaupunkilainen ja unohtanut koko lehmäallergiani, mutta viime aikoina on alkanut olla korvien ajoittaista soimista, melko kovaakin. Ihmettelen voisiko olla allergiaa.
Mitä siis on tämä lehmäallergia, aiheuttavatko maitotuotteetkin allergiaa?
Itse olen huomannut että korvat rupeavat soimaan pienestäkin asperiinimäärästä. En ole käyttänyt asperiinia enkä muutakaan vastaavaa aikoihin.
Onko siis jossain muussa samaa kuin asperiinissa? Jossain ruuassa? En ole keksinyt mikä se voisi olla.
lehmäallergia ja asperiiniallergia, yhteyttä?
2
507
Vastaukset
- asasassss
on eläinallergia, ei mikään ruoka-aineallergia (ellei sitä sitten ole erikseen todettu). Sinulle ei sitten sovi asetylisalisyylihappo jos asperiini korvia vinguttelee
- korvien soiminen
Tästä juuri on kysymys, mutta kiinnostaisi tietää mahdollisista ristiallergioista, joita siihen mahdollisesti tavallisesti liittyy. Kun vinkuu nykyisin toisinaan vaikka välttäiskin asperiinia. Olen ajatellut että joku ruoka-aine mutten ole keksinyt mitään vaikka olen koettanut seurata että mikä se olisi. Ellei sitten maito, mutta "lehmilloista" on niin monessa ruuassa.
Ei ole erityisiä mahavaivoja, mutta iho on huono (kuivalänttinen)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2164423
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.262811Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m1062295Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek341930- 1841666
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut291612Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1111333Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2211266- 391222
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1381214