Paras bisnes

Vuorineuvos_Tuura

Haluaisin herättää yleistä keskustelua aiheesta...

Mikä on mielestänne paras laillinen bisnes PK-yrittäjälle (Esimerkiksi ihan yhden miehen toiminimen kautta harjoitettavaa toimintaa tai muutaman kaverin perustamaa nyrkkipajaa). Haen tässä nyt sellaisia bisneksiä joissa olisi mahdollisimman pieni riski ja jonka aloittamiseen sijoitettu pääoma olisi kohtuullisen pieni, mutta se olisi kuitenkin mahdollisimman tuottava.

Kaipaisin keskustelua mahdollisimman monelta kantilta. Minulla on tästä oma mielipiteeni/ajatukseni asiasta, mutta kirjoitan sen, kun olen saanut sen jäsenneltyä.

19

5655

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fccdcdc

Jos sellainen olisi selkästi olemassa, niin kaikki ryhtyisivät bisnekseen ja tulisi niin paljon kilpailua, että voitot pienenisivät.

• näin.

Kaikkihan me sellaista Bisnestä etsimme uudet ja vanhat yrittäjät. Itse sellaisen olen keksinnyt n. 15v harjoittelun jälkeen enkä todella täällä sitä huutele vaan baarissa voivottelen tätä lamaa muiden mukana, lompakko pullollaan ja arkisin pakulla ajellen, iltasella ja viikonloppuna bemarilla kurvailen. Terveisin, tyytyväinen yrittäjä.

• hoo hoo hoo

http://www.moneybidders.fi/sold.php

Jokainen sentin nosto tuo euron myyjälle. Kun tonnin kohten hinta ylittää 10 egeä, on kaikki sen jälkeen pelkkää voittoa. Rahakone on keksitty!

• muutama esimerkki

Apteeki, hammaslääkäriasema,lakitoimisto,perintätoimisto,konsulttitoimisto joka myy osaamista ja lobbaamista puolueille ja ammattiyhdistysliikkeille. Jos löydät parempia niin kerro.

• miäkö
        muutama esimerkki kirjoitti:

Apteeki, hammaslääkäriasema,lakitoimisto,perintätoimisto,konsulttitoimisto joka myy osaamista ja lobbaamista puolueille ja ammattiyhdistysliikkeille. Jos löydät parempia niin kerro.

Nuo edelliset minunkin mielestä, mutta apteekki ei ole niin varma, koska niilläkin on kilpailua.
        Mutta jokaiseen noihin tarvitsee hyvän koulutuksen, siksi niitä ei ole pilvin pimein ;)

• S U L J E T T U !

Kaveri lähti etelän aurinkoon joko rahojaan tuhlaamaan tai verottajaa pakoon

• vvdsd
        muutama esimerkki kirjoitti:

Se on kyllä maailman huonoin isea, että myy lobbaamista puolueille... Hah, nehän itse hoitavat yhteiskuntasuhteita työkseen. Ei puolueen tarvitse lobata ketään, sen sijaan yrityksissä on liuta ammattimaisia lobbareita, jotka yrittävät lobata puolueita. Niin päin.
        PS. Olen ollut puolueessa sekä edunvalvontaorganisaatiossa kohta 20 vuotta.

• tämä selvä

Myy sitä.

• Pastori Säätömaa

PERUSTA USKONTO!

• toimeksi

Ei uutta uskontoa tarvitse perustaa, sillä niitä on varmaan USA:ssa kylliksi. Rupeat vain jonkun huu-haa uskonnon edustajaksi tai piispaksi täälä suomessa. Rahat menee sitten USA:han koska siellä uskonnot ovatat vapautettu veroista. Ei muuta kun toimeksi. Tai sitten se vanhin ammatti. Huorat on aina pärjänneet hyvin, oli lama tai suma

• 2334yy
        toimeksi kirjoitti:

Ei uutta uskontoa tarvitse perustaa, sillä niitä on varmaan USA:ssa kylliksi. Rupeat vain jonkun huu-haa uskonnon edustajaksi tai piispaksi täälä suomessa. Rahat menee sitten USA:han koska siellä uskonnot ovatat vapautettu veroista. Ei muuta kun toimeksi. Tai sitten se vanhin ammatti. Huorat on aina pärjänneet hyvin, oli lama tai suma

sanoo, kaikista ei oo yrittäjiks toinen haukka rahaa alalla kun alalla toiselle ei luonaa mikään.
        Niinkun siä aikasemmin joku sano mitä osaat myy sitä!
        Niin helvetin helppoo se on, jollei ole kokemusta oikeen mistään hommasta aivan turha
        kuvitalla mitään Busineksia.
        Ja muista työelämassä pitäis notkua vuosikymmeniä jotenka se pitää maistua.

T: 26 vuotta yrittäjänä

• Mummot
        2334yy kirjoitti:

sanoo, kaikista ei oo yrittäjiks toinen haukka rahaa alalla kun alalla toiselle ei luonaa mikään.
        Niinkun siä aikasemmin joku sano mitä osaat myy sitä!
        Niin helvetin helppoo se on, jollei ole kokemusta oikeen mistään hommasta aivan turha
        kuvitalla mitään Busineksia.
        Ja muista työelämassä pitäis notkua vuosikymmeniä jotenka se pitää maistua.

T: 26 vuotta yrittäjänä

Perusta Museo , verosta vapaata toimintaa. Voit vaikka esitellä siellä......

• rikastu nopeasti
        Mummot kirjoitti:

Perusta Museo , verosta vapaata toimintaa. Voit vaikka esitellä siellä......

Ainakin teoriassa vois toi huoraaminen olla hyvä pisnes: myydään käytettyä tavaraa uuden hinnalla ja kaupanteon jälkeen tavara jääkin myyjälle...

• Lainatoimisto

Pakko vastata, vaikka huomaankin edellisistä viesteistä olevan jo hetken verran aikaa. Parasta bisnestä ikinä on rahan lainaaminen, etenkin jo ennestään pikkasen vaikeuksissa oleville ihmisille. Siinä kohtaa kun luottorajat paukkuu ja maksut (etenkin yrittäjillä) painaa päälle, on rahalle usein niin iso tarve, että siitä ollaan valmiita maksamaan huikeita korkoja. Ja niin kauan kun puhutaan muutamista tuhansista, niin rahat tulee käytännössä aina saamaan takaisin, kunhan osaa vaatia vakavaraisen takaajan jokaiseen velkaan. Työtä on käytännössä velkakirjan tekemisen verran ja raha tulee sitten käytännössä itsestään, ilman että tarvitsee myydä mitään tai mainostaa jne. Ja kun lainasummat pitää sopivina, niin siitä ei ole haittaa vaikka maksut vähän myöhästyy, sillä perintätoimien ja oikeuden kautta nämä usein pienetkin lainat ovat omiaan kasvamaan aivan mahdottomiin mittasuhteisiin.

• Haustaustoimisto

Hautaustoimisto on ehdottomasti paras bisnes. Meitä on 7 ja liikevaihto 1,2milj. vuodessa. Helppoa hommaa.

• Eno vainaa

Terveisin asiakas.

• Yritys REpe

Raksalla pärjää ihan hel....tin hyvin kun on: erioisosaamista, ahkera ja pelisilmää kun tekee tarjoksia.

Myyntikatteet on minulla 45-60% ja käyttökate 20%. Liikevaihto 4M€

Tulorahoituksella on helppo tehdä investointeja

• Näitäkin tarvitaan

Nykyään alkaa aika monelta suunnalta olla kysyntää Contract Killereille, eli suomeksi ammattitappajille. Jos ei veren ja suolien näkeminen eikä väkivalta pelota, niin tämä alkaa olla aika kysyttyä palvelua ja hyvin palkattua työtä nykyään.

• goldman61

mitä jos tutustuisit korubisnekseen.se kasvaa maailmanlajuisesti ja minulla on siihen toteutukseen paljon ideoita ja homma jo käynnissä... katso: magnetixkoruja.magnetix-wellness.com SIELLÄ MYÖS YHTEYSTIEDOT!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      147
      2455
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      176
      1694
    3. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1578
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      69
      1533
    5. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      79
      914
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      6
      875
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      68
      851
    8. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      59
      825
    9. Milloin viimeksi

Tunsit perhosia vatsassa? 🦋🦋
      Ikävä
      61
      798
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      152
      745
    Aihe