sillä Lehdolla on kun tuntuu että kaikki muut kuin minä tietävät ja joka palstalla toivotellaan voimia jne. Marraskuussa ei pelannut yhtään vieraspeliäkään. Nyt näyttää pelaavan Hämeenlinnassa. Yleensä nämä jutut tulevat ilmi jossain vaiheessa (Viitakoski, Sahlstedt esim) mutta tämä on kyllä sitkeästi piilossa.
Mikäs
7
412
Vastaukset
- meni...
iso tikku isovarpaan kynnen alle. Se oli oikeastaan sen oma vika... sil oli nimittäin pää kipeä ja sen kaveri sano sille, et siitä pääsee eroon laittamalla tikun isovarpaan kynnen alle ja potkaisemalla täysiä seinään... noh, eipähän se päänsärky vaivannu enää sen jälkeen!
- Lehto !!
Kukaan ei tiedä, mutta varmasti jotain vakavaa.
- niin kovin
Lehto !! kirjoitti:
Kukaan ei tiedä, mutta varmasti jotain vakavaa.
vakavaa oo... sen poikakaveri anto kenkää sille (ja nyt en tarkota sitä Siekkistä)!
- sannasiii
niin kovin kirjoitti:
vakavaa oo... sen poikakaveri anto kenkää sille (ja nyt en tarkota sitä Siekkistä)!
onse vakavaa...ei vittu tartte dissaa jossei prkl tiä mikä sillä on -.-
- jusili
sannasiii kirjoitti:
onse vakavaa...ei vittu tartte dissaa jossei prkl tiä mikä sillä on -.-
ei se nii vakavaa oo... muuten se lukis jo seiskassa.
- .......
jusili kirjoitti:
ei se nii vakavaa oo... muuten se lukis jo seiskassa.
Lehto on muistaakseni (en ole varma) ,sanonut, että hän ei puhu yhtään mitään, ettei aleta levitteleen juoruja. ja tuskin SM-liigan pelaajat kiinnostavat seiskaa..
- onks sil siis
....... kirjoitti:
Lehto on muistaakseni (en ole varma) ,sanonut, että hän ei puhu yhtään mitään, ettei aleta levitteleen juoruja. ja tuskin SM-liigan pelaajat kiinnostavat seiskaa..
AIDS!?!
Ohan seiska kiinnostunu esim. Pasi "Seiska" Nielikäisestäki!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1476999
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1505906- 1255086
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.444627Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?554028- 673198
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.553120Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m252822- 422384
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢162313