Onko keneläkään tietoa voiko neuvolakäyntejä hoitaa yksityisellä? entäs synnytys? minkälaisia kokemuksia? kiitos paljon..
neuvolakäynnit yksityisellä?
3
492
Vastaukset
- ninnu
Onhan noita yksityisiä äitiysneuvoloita, yleensä ne toimii lääkäriaseman yhteydessä. Katsoppa vaikka asuinalueesi keltaisilta sivuilta.. En tiedä mitä tarkoitit synnytksestä puhuessasi, ne kyllä hoidetaan sairaaloissa joista se synnytysosasto löytyy.
- Miiu
Äitiysneuvolassa voi käydä yksityisellä, joillakin lääkäriasemilla on oma äitiys- ja lastenneuvola. Varmaan maksaa jotain, julkinen äitiysneuvolahan on ilmainen. Synnytyksestä en tiedä...
- masuasukki
ole käynyt koko tämän raskauden ajan sekä yksityisellä että kunnan neuvolassa, tosin kunnan neuvolassa vain kaksi tai kolme kertaa... alunperin suunnittelin, että menen yksityiselle, jos kunnan anti ei miellytä, nyt harmittelen että ylipäänsä kunnalliseen menin alkujaankaan, sellaisia tumpeloita siellä on kohdalleni sattunut. Yksityisestä puolesta on vaan hyvää sanottavaa! yhdestä käynnistä olen maksanut kaikkineen 34-36 euroa ja siitä saa jonkun pienen osan kelalta takaisin. alkuraskaudessa kelan korvaus ei kerkeä tulla suureksi, mutta lopussa sitä kannattaa hakea, kun kela laskee aina kolmelta kuukaudelta kertyneet käynnit yhteen ja siitä sitten korvaa kertojen perusteella.
olen oululainen odottaja ja täällä ainakin löytyy kaksi yksityistä neuvolaa yksityisiltä lääkäriasemilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as593166Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232964- 512862
- 562668
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582548Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482530On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532301Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 452082
- 692078