Mihin te tungette autonne? Oon tulossa vähäks aikaa Sellolle töihin ja tarttis auto saada jonnekkin. Varmasti on työntekijöille joku pysäköintialue. Kävin ihmettelemässä enkä löytänyt moista paikkaa. Asiakasruutuun ei voi laittaa ku ei voi olla siinä 10h ja sinne liityntäpysäköinti juttuun en pääse kun "pysäköinti toimii YTV:n matkakortilla" ja mulla ei ylläri oo.
Ohjeistusta sain kyllä etukäteen "mee sinne ja sinne" mut en mitään kuvausten mukasia paikkoja löytäny.
Sellon työntekijät
4
3058
Vastaukset
- k
Kattoparkkiin tai Selloparkkiin.Kattoparkki toisella puolella kun juna-asemat, eli siis juuri ennen sitä hotellia käännytään sinne. Kattoparkkiin ei pääse kääntymään kun toisesta suunnasta , eli pitää tehdä U-käännös, jos tuut väärältä puolelta.Siellä ei ole aikarajoitusta ja kauppakeskukseen pääsee ovikoodilla(jos on kiinni) joka on huom vain toisessa ovessa.Koodin saat varmasti työpaikasta. Sellon kaupoissa pitäis olla opasteet missä kyseinen paikka on, eli kannattaa kysyä tai sit siitä spice icestä,joka on info. Sitten selloparkki on siellä "parkkihallissa" toisessa päässä ja sen sisäänkäynti onnistuu parkkihallin kautta tai siitä missä on panormana? tower.Toivottavasti tästä saat jotain selkoa=) Kattoparkkiin ja selloparkkiin on kyllä kyltit eli molemmat sijaitsevat siellä junaradan vastaisessa suunnassa sellon "takana"
- fgtr...
Jotain mulle sanottiin että "se on jossain katolla!?!?". Noh menen sinne kattoparkkiin rellestämään tarpeeksi ajoissa ja soittelen sitten sieltä eteenpäin. Hyvä kun on annettu numero ja paikkana sello, kertoo hyvin paljon mut loput selviää perillä.
- älykääpiö...
Ei sulle paljon oo annettu jos noin halpaan meet! Vai "vähäks aikaa Sellolle töihin", sillä lailla. Jätkä kuvittelee noin saavansa vinkin vapaista työntekijöiden parkkipaikoista ja käyttäisi sitten niitä hyväkseen.
Jos joku on oikeasti menossa Selloon töihin, niin tuollainen opastus tulee kyllä talon puolesta, ei sitä tarvitse täältä kysellä!!
Herää Pahvi, luulitko todella olevasi avuksi, tuolle epärehelliselle pyrkyrille? - fgtr...
älykääpiö... kirjoitti:
Ei sulle paljon oo annettu jos noin halpaan meet! Vai "vähäks aikaa Sellolle töihin", sillä lailla. Jätkä kuvittelee noin saavansa vinkin vapaista työntekijöiden parkkipaikoista ja käyttäisi sitten niitä hyväkseen.
Jos joku on oikeasti menossa Selloon töihin, niin tuollainen opastus tulee kyllä talon puolesta, ei sitä tarvitse täältä kysellä!!
Herää Pahvi, luulitko todella olevasi avuksi, tuolle epärehelliselle pyrkyrille?Pariks päivää toimistolta avuks jossa ei tiedetty neuvoa sitten yhtään mitään. Kiitos vielä ekalle vastaajalle. Kattoparkissa olin hienosti tunnin etuajassa, Työntekijöiden tiloissa liikkuminen oli persiistä kun en mistään ovista yksin päässyt ja mulle ei omia avaimia löytynyt jesjes.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931692
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2141359- 831298
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!55962Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46911- 47908
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38888Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9854- 46832
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35799