Kotikuntalaki tulee ensi keväänä vanhustenhuoltoon ja siinä määritelään kuka maksaa kustannukset tämä asia tuli tiedotteena minulle kuntaliitosta.
Pakolaispolitiikka on täällä meillä keskusteluttanut ja niin se tuntuu keskusteluttavan kustannusten osalta myös Helsingissä jossa apulaiskaupunginjohtaja kyselee maahanmuuton kustannuksista.
Työministeriöstä tuo asia on siirretty sisäministeriöön mutta vastuu on työllisyyskysymyksissä ja koulutuksen osalta työministeriössä. Helsingin apulaiskaupunginjohtaja vaatii että nuo selvitykset tehtäisiin heti haastattelussa mikä on maahanmuuttajan koulutus ja ammattitaito että vältytään toimeentuloluukulta.
Niinpä noinkin suuressa kunnassa katsotaan vain asia mikä heidän kannalta on edullista kun tarvitaan tiettyyn työhön työntekijöitä mutta mitä täällä. tämäkin tiedote saatu. MK
Kotikuntalaki tulossa
5
177
Vastaukset
- hetken, että
... olet yhtäkkiä oppinut kirjoittamaan selkeästi ja ilman virheitä, mutta ei sentään.
Olin vain väsynyt päivän töistä enkä heti huomannut.
Nyt voin taas olla rauhallisin mielin.
... ja annakin olla viimeinen kerta kun tuolla tavalla säikyttelet.Niin sitä olen minäkin vasta juuri palannut kotiin ,taas tuli käytyä asioilla Joensuussa ja vanha ja uusi kohtasivat eli autot, mukava oli sitten körötellä kotiin istua kyytissä kun toinen ajoi uudessa kaarassa jossa oli tilaa minunkin kintuille.
Muuten huomaan toisinaan itsekkin kun kirjain jää välistä pois huutokaupasta ostettu kone ja vielä joskus ajatus kulkee nopeammasti kuin sormet koneella, ikääkin on jo minulla jos on koneellakin.
Tarkoitus on kuitenkin se, että jaan tietoa ja herätän keskustelua sitä on haluttu aikanaan. MKSain aiheesta poistumiseen syyn jatkaa, yksi rouva oli myös tuolla Joensuussa säihkähtänyt pahemman kerran,oli jopa rukoillut kun rahapussi kaikkinen kortteineen oli pudonnut.
Löysimme sen rahapussin autoliikkeen pihasta ja veimme sisälle ja kohta kesken kaupan tuo rouva hätäisesti koputtaa oveen sanoimme ei hättää kukkaroanne varmaan etsitte, rouva kiitti meitä ja luojaa jokaista rutisti kiitollisuudella rehellisyydestä,
Eilen myöskin olin kassajonossa ja huomasin kympin rahan ja ojensin sen edelliselle menijälle tämä varmaan putosi teiltä. Näin voimme antaa Joulumieltä ja myös saada kiitosta osakseen minullekin tuli hyvä mieli kun joskus kiitetään.MK- Kuotta
markkukorpinen kirjoitti:
Sain aiheesta poistumiseen syyn jatkaa, yksi rouva oli myös tuolla Joensuussa säihkähtänyt pahemman kerran,oli jopa rukoillut kun rahapussi kaikkinen kortteineen oli pudonnut.
Löysimme sen rahapussin autoliikkeen pihasta ja veimme sisälle ja kohta kesken kaupan tuo rouva hätäisesti koputtaa oveen sanoimme ei hättää kukkaroanne varmaan etsitte, rouva kiitti meitä ja luojaa jokaista rutisti kiitollisuudella rehellisyydestä,
Eilen myöskin olin kassajonossa ja huomasin kympin rahan ja ojensin sen edelliselle menijälle tämä varmaan putosi teiltä. Näin voimme antaa Joulumieltä ja myös saada kiitosta osakseen minullekin tuli hyvä mieli kun joskus kiitetään.MKHai!
Miten sie noin kiitoksenkippee oot markku?
Outtoo on !
No voen minäki sannoo, ettei laalus sillon kaapan parkkipaekalla ,nyt niin hirveetä ollu, vaikka varikset ja harakat katosi paikalta.
Luonnehtisin näin, että jos humalassa olisin ollut, niin olisin jopa kehunut laulutaitoasi!
TV .Kuotta, ent iskutyöläisprikaatin kenraali Kuotta kirjoitti:
Hai!
Miten sie noin kiitoksenkippee oot markku?
Outtoo on !
No voen minäki sannoo, ettei laalus sillon kaapan parkkipaekalla ,nyt niin hirveetä ollu, vaikka varikset ja harakat katosi paikalta.
Luonnehtisin näin, että jos humalassa olisin ollut, niin olisin jopa kehunut laulutaitoasi!
TV .Kuotta, ent iskutyöläisprikaatin kenraaliMinäkin laulan niin pulut ei kaadu ainakaan meidän pihalle ,toista se saattaa sitten olla sinun pihalla onko pulut siellä jo selällään, miten sinä vislaat ja kiität saavutuksestasi Miten sinä sitten pukkina toimit ja annat hyvän mielen heh heh MK
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r357031JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t256077Nolointa ikinä miehelle
On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai1003205Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.5562948V*ttuu että mä haluan sua
Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!602797- 572373
Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳342236- 332104
Sattuma ja muutama väärinkäsitys
vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul321873Ei ois kyllä kivaa
Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv71441