Olen pian kolmikymppinen "tyttö" ja tunnen, että nouseva skoorpioni on jo päässyt vauhtiin elämässäni. Muut tärkeät aspektit ovat: aurinko leijonassa ja kuu vaa'assa. Millainen ihminen minun kuuluisi olla astrologisesti?
Oman analyysini pohjalta tunnen olevani vahvasti seksuaalinen ja se onkin suurin syy, miksi päätin tähän keskusteluun osallistua. Oletan, että nuo kaikki kolme (vaaka, leijona ja skorpioni) vaikuttavat tähän tunteeseen?
Toivon kuulevani teiltä muitakin piirteitä liittyen tähän yhdistelmään. Kuinka siis saada käyttöön nousevan merkin positiivisia puolia ja avaimia menestykseen? Haluan pois tunteesta, että olen varsinkin miehille vain "objekti".
nouseva skorpioni, aurinko leijona, kuu vaaka
6
1530
Vastaukset
- liiru
nouseva skorpioni, aurinko leijona. kuu härkä.
- Hallitse
Aloittajalle : Varmasti olet hyvin esillä loistava nainen. Eikö se ole syy, että osut miesten silmiin, vaikka et sitä haekkaan. Pyydä astrologilta Venuksesi asema muihin planeettoihin nähden, huoneessa, mikä. Miten olisi olla esillä politiikassa, yhdistystoiminnassa, hoiva-alallakin?
Helmi-sivut, Astro.fi- T:ekan viestin kirj.
Mulla on venus 8. huoneessa ja ravussa. Osaatko kertoa mitään sen vaikutuksesta näihin muihin juttuihin:)?
Miten katsotaan venuksen asema muihin planeettoihin nähden? - Saimi,
T:ekan viestin kirj. kirjoitti:
Mulla on venus 8. huoneessa ja ravussa. Osaatko kertoa mitään sen vaikutuksesta näihin muihin juttuihin:)?
Miten katsotaan venuksen asema muihin planeettoihin nähden?Tähtikartta, luo ja tulkinta.
- sopuskopu
Saimi, kirjoitti:
Tähtikartta, luo ja tulkinta.
Minulla aurinko leijonassa, nouseva skopu ja kuu jousimiehessä.
Eikö ap:lla ole vahva intuitio ja kyky nähdä ihmisten tarkoitusperät? Minä ainakin näen heti ensimmäisellä silmäyksellä onko toisella puhtaat jauhot pussissaan ja 99% vaistoni osuu oikeaan. Ehkä sinun pitäisi oppia luottamaan enemmän vaistoosi ja siten päätellä haluatko olla jonkun miehen kanssa vai et. Jos opit luottamaan omaan intuitoosi, helpottuu elämäsi ja pääset vielä pitkälle. - Tosiaanki.
sopuskopu kirjoitti:
Minulla aurinko leijonassa, nouseva skopu ja kuu jousimiehessä.
Eikö ap:lla ole vahva intuitio ja kyky nähdä ihmisten tarkoitusperät? Minä ainakin näen heti ensimmäisellä silmäyksellä onko toisella puhtaat jauhot pussissaan ja 99% vaistoni osuu oikeaan. Ehkä sinun pitäisi oppia luottamaan enemmän vaistoosi ja siten päätellä haluatko olla jonkun miehen kanssa vai et. Jos opit luottamaan omaan intuitoosi, helpottuu elämäsi ja pääset vielä pitkälle.http:www.ttl.fi/Internet/Suomi/Tiedonvalitys/Tiedotteet/Arkisto/2005/tiedote_16_05htm
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821339Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä651125Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2041121Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1751079Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121019Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103973Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68886Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍125840Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123768- 77745