Olen pian kolmikymppinen "tyttö" ja tunnen, että nouseva skoorpioni on jo päässyt vauhtiin elämässäni. Muut tärkeät aspektit ovat: aurinko leijonassa ja kuu vaa'assa. Millainen ihminen minun kuuluisi olla astrologisesti?
Oman analyysini pohjalta tunnen olevani vahvasti seksuaalinen ja se onkin suurin syy, miksi päätin tähän keskusteluun osallistua. Oletan, että nuo kaikki kolme (vaaka, leijona ja skorpioni) vaikuttavat tähän tunteeseen?
Toivon kuulevani teiltä muitakin piirteitä liittyen tähän yhdistelmään. Kuinka siis saada käyttöön nousevan merkin positiivisia puolia ja avaimia menestykseen? Haluan pois tunteesta, että olen varsinkin miehille vain "objekti".
nouseva skorpioni, aurinko leijona, kuu vaaka
6
1469
Vastaukset
- liiru
nouseva skorpioni, aurinko leijona. kuu härkä.
- Hallitse
Aloittajalle : Varmasti olet hyvin esillä loistava nainen. Eikö se ole syy, että osut miesten silmiin, vaikka et sitä haekkaan. Pyydä astrologilta Venuksesi asema muihin planeettoihin nähden, huoneessa, mikä. Miten olisi olla esillä politiikassa, yhdistystoiminnassa, hoiva-alallakin?
Helmi-sivut, Astro.fi- T:ekan viestin kirj.
Mulla on venus 8. huoneessa ja ravussa. Osaatko kertoa mitään sen vaikutuksesta näihin muihin juttuihin:)?
Miten katsotaan venuksen asema muihin planeettoihin nähden? - Saimi,
T:ekan viestin kirj. kirjoitti:
Mulla on venus 8. huoneessa ja ravussa. Osaatko kertoa mitään sen vaikutuksesta näihin muihin juttuihin:)?
Miten katsotaan venuksen asema muihin planeettoihin nähden?Tähtikartta, luo ja tulkinta.
- sopuskopu
Saimi, kirjoitti:
Tähtikartta, luo ja tulkinta.
Minulla aurinko leijonassa, nouseva skopu ja kuu jousimiehessä.
Eikö ap:lla ole vahva intuitio ja kyky nähdä ihmisten tarkoitusperät? Minä ainakin näen heti ensimmäisellä silmäyksellä onko toisella puhtaat jauhot pussissaan ja 99% vaistoni osuu oikeaan. Ehkä sinun pitäisi oppia luottamaan enemmän vaistoosi ja siten päätellä haluatko olla jonkun miehen kanssa vai et. Jos opit luottamaan omaan intuitoosi, helpottuu elämäsi ja pääset vielä pitkälle. - Tosiaanki.
sopuskopu kirjoitti:
Minulla aurinko leijonassa, nouseva skopu ja kuu jousimiehessä.
Eikö ap:lla ole vahva intuitio ja kyky nähdä ihmisten tarkoitusperät? Minä ainakin näen heti ensimmäisellä silmäyksellä onko toisella puhtaat jauhot pussissaan ja 99% vaistoni osuu oikeaan. Ehkä sinun pitäisi oppia luottamaan enemmän vaistoosi ja siten päätellä haluatko olla jonkun miehen kanssa vai et. Jos opit luottamaan omaan intuitoosi, helpottuu elämäsi ja pääset vielä pitkälle.http:www.ttl.fi/Internet/Suomi/Tiedonvalitys/Tiedotteet/Arkisto/2005/tiedote_16_05htm
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446