Tarttis saada kytkentäkaavio jostain että sais sähköt pelaamaan kun tarttee vaihtaa osa piuhoista uusiks
Mistä löytaisin PW sähkökaavion
63
27537
Vastaukset
- löytyy
laita sähköposti osottees niin laitan kaavion tulemaan
- Sähkökaavion !
luukku.com kirjoitti:
piti olla [email protected]
Saisinko minä myös sellaisen ?
Mulla olis vm. -99 PV, onko se 12V järjestelmälle ja noin uusille mopoille ? - Hakkeriz
Sähkökaavion ! kirjoitti:
Saisinko minä myös sellaisen ?
Mulla olis vm. -99 PV, onko se 12V järjestelmälle ja noin uusille mopoille ?Oisko kellään suzuki pv sähkökaaviota 94vm eteenpäin tarttis sitä aika paljon et saa ison remontin päätökseen Tankiu!! Maili:[email protected]
- tiia
tarttis sen sähkökaavion
- niko
lähetä toi mullekin
- petkele
Mä tartteisin kanssa sähkö kaavion et sais rempan päätökseen.
- Hape
petkele kirjoitti:
Mä tartteisin kanssa sähkö kaavion et sais rempan päätökseen.
Mie tarvitseisin kytkentäkaavion suzuki pv:een vm.93 löytyykö keneltäkään sitä? En tarvitse sitä mikä on mopon huolto kirjassa, kun se on akku malliseen tarkotettu.
- sudan
tarttis kaavion..
- virtalukko
sudan kirjoitti:
tarttisin suZuki pv kytkentäkaavion jos jollain on. 91 vuosimalliin tarttis saada virtalukko toimimaan [email protected]
- mullekki
tarttis kuvan niistä piuhoista
- Buell
sami kirjoitti:
haluaisin sähkökaavion suzuki pv:seen jos lyötyy niin laita osotteeseen [email protected]
Olisko se PV:n säkökaavio vielä jaossa.
Olisin kiitollinen jos voisit lähettää sen.
[email protected] - mopo
mulle kanssa
- espe
pv sähkökaavio
- masmi
Lähetelkää mullekkin pv:n vm95 sähkökaavio.
- Apua tarvitseva
Nii voisko joku lähettää sen kaavion ku laiton PV:seen kaikki ihan uusiks nii ois kiva saada se toimimaaki ku laitoin ite sähköt nii nyt ei tuu sit tulpalle virtaa.. kiitos!!! =)
- joopa joo
Hakkeriz kirjoitti:
Oisko kellään suzuki pv sähkökaaviota 94vm eteenpäin tarttis sitä aika paljon et saa ison remontin päätökseen Tankiu!! Maili:[email protected]
oisko kellään lähettää PV-93 vuosimallia olevaan sähkökaaviot... mailatkaa osotteeseen [email protected]
- juippee
pistä tohon osotteeseen nii saisin pv:n sähköt kuntoo
- tonde
moro! voisikko lähettää mullekkin ton pv:n sähkökaavion?
- Antti
Laitatko mullekki sen kaavion tulemaan.
iso kiitos jo etukäteen..pistä tähän sähköpostiin: [email protected]. - t...jj
p.j kirjoitti:
Lähettäsitkö sähkökaavion?Kiitos.
pistäks tuleen sen sähkö kaavion tarttisin.... [email protected]
- Nimetön
oisko sulla sähkökaavio pv ssee ku luin noitas juttuja nii jos viittisit pistää mullekki jos käy ???????
- Nimetön
Olisko sulla lähettää pv:en sähkökaavioo mulle? Tarvisin sellasen :) [email protected] jos viittit tonne pistää tuleen?
- tarvii
elikkäs tarttisin nopeesti pvn sähkökaavion.. vuosimalli muistaakseni -88 :D kiitos jo etukäteen..
tarvii kirjoitti:
elikkäs tarttisin nopeesti pvn sähkökaavion.. vuosimalli muistaakseni -88 :D kiitos jo etukäteen..
pitäs saaha sähköt kuntoon
- Nimetön
virtalukko kirjoitti:
tarttisin suZuki pv kytkentäkaavion jos jollain on. 91 vuosimalliin tarttis saada virtalukko toimimaan [email protected]
onko missään kaavioo ku on vaan yks paikka jännitteen säätimellä???? [email protected]
KIIIREE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - pv sähkö ongelmainen
laitatko sen kaavan
- Jesse^^
Moi tarvisin myös ne sähköt... meneeks ne Solifer Suzuki Pv:eeseeen? pv:n Moottori
- Johdot solmussa
virtalukko kirjoitti:
Löytyisikö Suxuki PV50 1991-sähkökaaviota, ilman etujarrun kytkintä?
Ja onko siinä jotain erilaista noihin uudempiin verrattuna? - mkmmo
Voisinko minäkin saada sen pv:n sähkökaavion niin saatais kans remontti valmiiks? Osoite [email protected]
Kiitti etukäteen
- kans
jos voisit pistää [email protected]
- fogeli5
Laittakaa suzuki pv:n sähkökaaviota vm:-92 piuhat on sekasi nii pitäs saada kuntoon xD xD
meilatkaa: [email protected] - juuh8928
fogeli5 kirjoitti:
Laittakaa suzuki pv:n sähkökaaviota vm:-92 piuhat on sekasi nii pitäs saada kuntoon xD xD
meilatkaa: [email protected]jos löytyis sähkökaavioo vm. -90 laittakaa osotteesee [email protected]
- thompson
jos löytyy PV:n -91 malliin sähkökaaviota niin voisko joku lähettää sellasen osotteeseen [email protected]
- aku
thompson kirjoitti:
jos löytyy PV:n -91 malliin sähkökaaviota niin voisko joku lähettää sellasen osotteeseen [email protected]
Pystytkö vielä minulle antamaan osoitteeseen [email protected] niin saisin valot ja muut härpäkkeet toimimaan.
- Nimetön
saisinko pv:n sähkökaavion jos jollain on osoitteeseen [email protected]
- Otso
Laittakaa pv:n sähkökaavio osoitteeseen [email protected], ni saisin valot yms. toimimaan. :D
- Tonikki
kans kirjoitti:
[email protected] pv sähkökaavio :)
Laitatteko -91 PV'n sähkökaavion tulemaan [email protected] tai jostain siitä läheltä, jossa käytetään samanlaista sähkökaaviota.
- siitos
Tonikki kirjoitti:
Laitatteko -91 PV'n sähkökaavion tulemaan [email protected] tai jostain siitä läheltä, jossa käytetään samanlaista sähkökaaviota.
eli joo tommosen jos joku viitteis laittaa ni oisin [email protected].
- pv driver
http://www.motot.net/galleria/showphoto.php/photo/41227/cat/2271
käviskö toi?? - kaavioiden ihme mies
Joo laita googlen haku kenttään lukemaan pv:n sähkökaavio niin sieltä löytää sen... muistaakakseni toinen linkki ylhäältä... tai voi olla kolmaskin jopa...
- Kans
Joo eli mäQ haluun tollaset ku uusin kaikki johdot mailakkaa [email protected]
- kaava hukas
saisinko minäkin kaavion! [email protected] .siis normaali kaavio vm.93
- tussu69
tarttisin 89 vuoden pv sähkö kaavio
- fin8
olisko jollaki vie antaa 99v pv:n sähköjä [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 773184
- 492400
- 322117
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa4812112- 1371879
- 311745
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313291721Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne91556Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi51280Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani61244