Saako mistään työkalurullaan sopivia työkalusarjoja? Joskus näin jossain nettikaupassa, mutta nyt en ole löytänyt.
Työkaluja
8
697
Vastaukset
- bonkers
soita 050-3523627 jouko
- partavesi K-kaupasta
Liukuvoidetta ja käsipyyhkeitä
- sfgvdfbb
Eikö paras ja halvin tapa ole ostaa erillisinä juuri ne mitkä sopii omaan oyörään ja sitten pakata ne rullaan. Sarjat harvemmin ovat täydellisiä. Rullaan mukaan myös roudarinteippiä nippusiteitä narua jne.
- osta kunnon pyörä
ja hinausautofirman numero malmikasan siirtämiseksi takaisin pajalle : ).
- Road King forever
Vitun urpo et sitten malttanut olla kommentoimatta. Hanki elämä senkin paskaläjä.
- sp
saa halpoja tuumakoko avaimia ja muitakin ajattelin itse käydä sieltä ostamassa sopivan satsin niin saa työkalurullaan.
- raivoraitisraine
Pari mahista: Osta/tilaa/hae HD diileriltäs tai Jepjepistä vaikka W&W:n tai CustomChromen osaluettelo; niissä on erilaisia valmiita työkalurullia tarjolla ja sitten vaan tilaat moisen TAI katot mallia listasta mitä avaimia ne on siihen koonnut ja käyt Motonetissä ostoksilla.
Mulla mukana yleisimmät lenkit, parit pihdit, hyvälaatuinen Torx-sarja (myös T27 TC:n enskakopan irroittamiseen), sulakkeita, hiukka johtoa... ainoo mitä olen itse työkalurullasta tarvinnut on vahapurkki ja säämiskä, nekin mahtu hyvin sekaan.- lapio
et saat haudattuu se paskan ennen ku vihreet köyttää siihe ittesä öljyvuotojen takia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_232423Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.531683- 251952
Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu276941Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup11917- 146893
- 56834
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.110739- 46725
Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua8708