Horos

kooppi

Heips! Laitan nyt nämä synytmätiedot tänne, jos joku vaikka haluaa tehdä jonkinlaisia tulkintoja.. :) Tähän mennessä kaikki on pitänyt aivan täysin paikkaansa. Ihmeellistä miten horoskoopit ja astrologia voivat vaikuttaa ihmisen persoonallisuuteen näin paljon!!

Elikkäs, olen syntynyt 12.12.85 klo 18:46 Porvoossa

Kiitoksia vain jo etukäteen. :)

Ja ai niin, ajattelin tilata tuolta astro.fi:stä itselleni synttärilahjaksi jonkin tulkinnan, mutta olisi kiva ensin kuulla teidän mielipiteitä että kannattaako, vai onko ne ihan huijausta?

3

740

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rohkeasti

      Olen ollut astrologiassa 29 vuotta, olen kirjoittanut Sinulle. Ala tilata tulkintoja, koska ne antavat eniten. Minulla on kymmenes astrologi Seppo Tanhua, pidän hänestä. Tulet kenties pettymään,kun Sinua koetellaan ymmärryksesi laajuudella, saamaan vaikeita asioita mietittäväksi. Olet kovin nuori, ehdotan myös Kirsi Halla-Seppälää Sinulle. Yksi astrologi ei kykene antamaan Sinusta täyttä kuvaa, jokainen astrologi on oma persoonansa ja hyvin erilainen, kuin toinen. Niinhän me kaikki olemme. Unio Mysticassa on Liz Greenin tulkintoja tilattavissa, pidän erityisesti hänestä. Minä harrastan astrologiaa, psykologinen ihmiskuva on kiehtova minulle. Olen kouluttanut itseäni kymmenen vuotta ihmisen hoitoaloilla, kaksi kliinistä jaksoa. Katson jotain tiedoillasi, mutta tartu asiaan ja tilaa. Seppo Tanhua voi olla liian henkinen Sinulle, koska olet nuori. Voisitko ajatella ottaa yhteyttä astrologi Kirsi Halla-Seppälään? Kirsin kanssa on helppo puhua juuri siitä, mikä on mielessäsi.

      • Iloisia lapsia.

        Karttasi on mielenkiintoinen, vahva, herkkä, monipuolinen. Ehdotan Sinulle astrologiksi Raimo A Nikulaa, löydät astrologin netistä. Neptunus huoneessa 6, samoin kuin Vesa-Matti Loirilla, olethan tietoinen mihin alkoholin ja lääkkeiden liikakäyttö johtaa? Koska se on esillä kartalla nuoresta iästäsi välittämättä, tai siitä johtuen on asia hyvä ottaa puheeksi, vaikka se ei vielä tunnu siltä. Älykkyytesi pistää silmiin ja tunteellisuutesi. Tunnen ihmisen, joka on saavuttanut paljon tuolla asemalla.
        Katsoitko itse Helmi-karttaasi sekä tulkintaa siitä, minun ei tarvitse alkaa kirjoittamaan, olet lukenut itse, käänny siis ammattiastrologin puoleen. Venus huoneessa 5, halusi onnistua elämässä on suuri, ammattiastrologit auttavat eteenpäin. Kun ajatellaan, että olet ajattelija, on mukava todeta kuinka jo nyt toteutat ja toimit itsesi hyväksi.


      • Horos*
        Iloisia lapsia. kirjoitti:

        Karttasi on mielenkiintoinen, vahva, herkkä, monipuolinen. Ehdotan Sinulle astrologiksi Raimo A Nikulaa, löydät astrologin netistä. Neptunus huoneessa 6, samoin kuin Vesa-Matti Loirilla, olethan tietoinen mihin alkoholin ja lääkkeiden liikakäyttö johtaa? Koska se on esillä kartalla nuoresta iästäsi välittämättä, tai siitä johtuen on asia hyvä ottaa puheeksi, vaikka se ei vielä tunnu siltä. Älykkyytesi pistää silmiin ja tunteellisuutesi. Tunnen ihmisen, joka on saavuttanut paljon tuolla asemalla.
        Katsoitko itse Helmi-karttaasi sekä tulkintaa siitä, minun ei tarvitse alkaa kirjoittamaan, olet lukenut itse, käänny siis ammattiastrologin puoleen. Venus huoneessa 5, halusi onnistua elämässä on suuri, ammattiastrologit auttavat eteenpäin. Kun ajatellaan, että olet ajattelija, on mukava todeta kuinka jo nyt toteutat ja toimit itsesi hyväksi.

        Kiitoksia taas! :) Tilasin tuon Seppo Tanhuan tulkinnan, ja siitä löytyi uskomattoman paljon minuun sopivia asioita, oikestaan aivan kaikki oli totta. Sain myös paljon lisää mietittävää siitä, miten minun tulisi elämässäni edetä, ja mihin asioihin kiinnittää erityisesti huomiota. Voi kun olisin lukenut tuon tekstin jo pari vuotta sitten! Olisin saattanut säästyä monilta kärsimyksiltä, sillä nyt olen joutunut oppimaan asiat aina kantapään kautta.. Ihmettelen edelleenkin miten astrologia voi ihan oikeasti kertoa ihmisestä näin paljon!! Sain kyllä jo tästä niin paljon mietittävää, että täytyy ensin yrittää sisäistää noita ilmi tulleita asioita, ennen uusia tulkintoja. Muuten saattaa info-ähky yllättää ja jotain tärkeää mennä ohi.. Kiitoksia että kannustit minut ottamaan asioista selvää ja syventymään astrologiaan, sillä jo näiden muutamien päivien aikana olen saanut monta ahaa-elämystä siitä, mihin minun kannattaisi tulevaisuudessa keskittyä. Olen jopa keksinyt (vihdoin) alan jota alkaa opiskelemaan, ja ymmärtänyt että nykyiset ongelmani ja turhautuneisuudentunteeni johtuvat pääasiassa epätyydyttävästä työstäni. Olisi mielenkiintoista kuulla, että miten sinä päätit perehtyä juuri astrologiaan, ja mitä olet siitä itsellesi saanut irti..? :) Mielestäni henkinen kasvaminen ja oman itsensä tunteminen ovat tässä elämässä niitä tärkeimpiä läksyjä oppia. Jotkut varmaan pitävät vähän hurahtaneena, kun olen avoin kaikille mahdollisille keinoille löytää itsensä, enkä heti tuhahda kaikille ei-niin-tieteellisille tavoille ymmärtää tätä maailmaa. Ja toisaalta, eipä se tiedekään vielä tähän päivään mennessä ole läheskään kaikkea voinut selittää.. ;)


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1837
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1699
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1534
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1233
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1202
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1166
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1141
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      8
      1139
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1124
    Aihe