Annan Impatient-musiikkivideo

huhhuh...

8

592

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ymmärrä miksi?

Annanhan on kuitenkin alle 18 vuotiaitten suosikki. Vai yritetäänkö Annaa nyt tyrkyttää peräti aikuisille?

• amatsonianna

kyl tekniikka on ihmeellistä ku annan kropasta saadaan tollanen pitkä ja hoikka ja ampiaisvyötäröinen. sääli ettei tekniikka ole niin pitkällä että pulleet posket ja possunenä voitais korjata.

• rrrert

ihan samaa mietin. kyllä tuostakin videosta näkyy kaiken meikin, kuvankäsittelyn ja ihonmyötäisten releiden alta se tuikitavallinen pissis, joka Anna oli vielä idols-aikaan.

• sddd
        rrrert kirjoitti:

ihan samaa mietin. kyllä tuostakin videosta näkyy kaiken meikin, kuvankäsittelyn ja ihonmyötäisten releiden alta se tuikitavallinen pissis, joka Anna oli vielä idols-aikaan.

fanitytöt aina matkii annan kampausta ja vaatteita niin kai ne nyt alkaa pukeutuu tollasiin sukkapukuihin

• entinen fani

On kyllä aika yököttävä nykyään... :(

• paskanmarjat!

ei luoja. annan paskin video ikinä. miten noi sen tissit joita pitää niin kovasti heruttaa nii liittyy johonki herkkään ja olevinaan kauniiseen biisiin?

• ei pahakaan

No ei ole pahakaan jos, vertaa kaiken maailman jenkkilästä tuleviin videoihin, jossa hyppii ja keikkuu kaiken maailman puolialastomia naisia, koska eivät ilmeisestikkään usko artistien biiseihin.

Toivottavasti Annalta ei vain aleta näkemään samanlaisia videoita ihan vaan siksi jos ura ei avaudukkaan Briteissä tai vaikka menestystä tulisikin. Parempi on tehdä hyviä biisejä ja videoita eikä biisejä joita yritetään myydä SEKSIÄ tihkuvilla videoilla. Seksikäs ja Kaunis voi olla vaikka ei kokoajan olekkaan puolialastomana ja se vasta on Seksikästä jos pystyy pukeutumaan sillä tavalla, että vaateita on päällä tarpeeksi, ettei näytä puolialastomalta ja osaa olla seksikäs.

• kfjfg

Itse olen sitä vastaan, että (kansi( kuvia esim naisten lehtiin monesti muokataan ja rankalla kädellä. Annetaan vaan sitten kaikille nuorille aivan vääriä ihanteita. Jos tosiaan on totta, että videota on muokattu niin kuin ei hyvä, mutta olen samaa mieltä kuin edellinen No ei ole pahakaan. Ja tiedoksi jos ihmettelet miten Anna näyttää niin pitkältä niin se voi riippua ihan siitä mistä kuvakulmasta Annaa on kuvattu tai sitten videota on muokattu, jota en usko enkä ymmärrä miksi niin olisi pitänyt tehdä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 93
      1494
    2. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      1344
    3. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      50
      1267
    4. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      1168
    5. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      51
      1145
    6. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      9
      945
    7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      36
      807
    8. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      60
      751
    9. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      744
    10. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      715
    Aihe