EIKOSKEMEITÄEIKOSKEMEITÄEIKOSKEMEITÄEIKOSKEMEITÄEIKOSKEMEITÄEIKOSKEMEITÄEIKOSKEMEITÄEIKOSKEMEITÄEIKOSKEMEITÄEIKOSKEMEITÄEIKOSKEMEITÄ!!!!1
EI KOSKE MEITÄ!!1
11
456
Vastaukset
- Nimimerkki-Erkki
Älä soita poskee, kyllä koskee. Vanhat joutuvat kiikuttamaan pössykkänsä laitokselle ja todistamaan niiden tarpeellisuuden. Jos sellitys ei "riittävä", aseet jäävät huutokauppattavaksi.
- kapitalismi on OK
Jos näin on niin mielestäni se on laitonta. Omistajan tulisi saada itse päättää omaisuutensa myymisestä.
- 22
nykyisin vielä mahdollisuus myydä aseliikkeelle tai yksityiselle, ei aseita ole sosialisoitu valtion huutokauppaan ainkaan vielä!
- veinari
22 kirjoitti:
nykyisin vielä mahdollisuus myydä aseliikkeelle tai yksityiselle, ei aseita ole sosialisoitu valtion huutokauppaan ainkaan vielä!
kannattaa myydä aseet nyt kun ne saa vielä itse myydä ja hinnoitella. Valtion huutokaupassa niistä saa sen mitä sulatto maksaa romuraudasta.
veinari kirjoitti:
kannattaa myydä aseet nyt kun ne saa vielä itse myydä ja hinnoitella. Valtion huutokaupassa niistä saa sen mitä sulatto maksaa romuraudasta.
pystyy myymään. Aselain voimaantulo lykkääntyy pitkälle kevääseen. Aseiden myynnissä eniten huolettaa aselain II-vaihe.
- 5+3
aslainsäädäntö koskee kaikkia ampuma-aseiden luvanhaltijoita. Ajatelkaapa sitä tilannetta mihin prikaatinkenraali evp.nykyinen kokoomuksen kansanedustaja Olli Nepponen pyrkii kannattamalla Laiho-Lehtosen lakiuudistusta.
Mikäli armeijan johdossa on Nepposen kaltaisia kenraaleita pyrkimyksineen, kenenkään ei kannata mennä suorittamaan asevlvollisuuttaan ja sellainen henkilö joka kieltäytyy asevelvollisuudestaan, keksii kyllä yhtä pätevät syyt siihen kieltäymiseen kuin mahdolliset tulevat asekiellot perusteluineen tai poliisien keksimät syyt hallussapitolupien peruutuksiin ja asetakavarikoihin!että Nepponen on näin sokea.
Hänen toimestaan on tuhottu merkittäviä määriä puolustustarvikkeita. Ainakin hän on ollut niistä päättämässä.
Sopiva vastatoimenpide olisi, että kaikki reserviläiset palauttavat sotilaspassinsa. Minä itse en aio tälläisia virkamiehiä puolustaa.
Voisi myös miettiä, että kaikki reserviläiläiset kategorisesti kieltäytyvät hakeutumasta esim.rauhanturvatehtäviin.
Voi tulla ISOHERROILLE sormi suuhun.- Potifar
MarkkuP kirjoitti:
että Nepponen on näin sokea.
Hänen toimestaan on tuhottu merkittäviä määriä puolustustarvikkeita. Ainakin hän on ollut niistä päättämässä.
Sopiva vastatoimenpide olisi, että kaikki reserviläiset palauttavat sotilaspassinsa. Minä itse en aio tälläisia virkamiehiä puolustaa.
Voisi myös miettiä, että kaikki reserviläiläiset kategorisesti kieltäytyvät hakeutumasta esim.rauhanturvatehtäviin.
Voi tulla ISOHERROILLE sormi suuhun.Itse olen ollut rauhanturvatehtävissä. Nyt meillä on ylipäällikkönä tyyppi, joka ei tiedä maanpuolustuksesta yhtään mitään. Nepponenkin näköjään kuuluu samaan kaartiin. Säkylässä "neppari" oli tuttu tyyppi henkilökunnalle. Täys vatipää.
Potifar kirjoitti:
Itse olen ollut rauhanturvatehtävissä. Nyt meillä on ylipäällikkönä tyyppi, joka ei tiedä maanpuolustuksesta yhtään mitään. Nepponenkin näköjään kuuluu samaan kaartiin. Säkylässä "neppari" oli tuttu tyyppi henkilökunnalle. Täys vatipää.
Nepponen ole tykistön miehiä???
- 8+9
MarkkuP kirjoitti:
EI TYKISTÖSSÄ, OLLUT MM. JÄÄKÄRIPATALJOONAN KOMENTAJANA...
- 12+yksi
MarkkuP kirjoitti:
myös rattijuopumus Helsingissä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yksi viesti häneltä ja ottaisin takaisin
Mutta ei sitä tule. Ja ehkä parempi niin, tein jo valintani. En saanut häneltä tarpeeksi, kaikki muu meni minun edelle j624146Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all492444Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔622100- 741310
- 681120
Helena Ahti-Hallberg laukoo suorat sanat - Tämä voi olla ongelma uudella TTK kaudella: "Jos on..."
Helena Ahti-Hallberg - tuo upea ja vaativa TTK-tuomari! Tanssii Tähtien Kanssa suosikkiohjelma starttaa syksyn iloksi ja221100- 281055
Ihmisen todellinen tarkoitus, dharma on tehdä tietoinen valinta toimia muiden hyväksi.
Tällä polulla ei ole tappioita eikä häviöitä. Vaikka ihminen ei pääsisi tällä polulla loppuun asti, hän ei menetä mitä417974- 67817
- 63753