Menetin tapatumaisesti nelivarpaani ja elämässä on enemmän kuin nyrkin mentävä aukko. Sitä täyttääkseni olen vastannut täällä oleviin ilmoituksiin huonolla menestyksellä. Joten kysyn niin tuttuun tapaan, onko kellään myytävänä kilpikonnaa? Se saisi hyvän kodin ja asiantuntevan hoidon. Kaikki tarvikkeet on olemassa putsattuna entisen asukin jäljiltä. Vesikilpikonnista ei tule kysymykseen kuin ruskea punajuovakilpikonna.
Ystävällisesti kiittäen
donovan
Hakusessa maakilpikonna
6
565
Vastaukset
- turtle WAX
Kerroppa tuosta haaverista lisää, rehdisti.
Vilkaises www.konnamaa.com ja sieltä osto- ja myyntipalstat sekä www.herppi.net samat. Sieltä löytyy myynti-ilmoituksia aika-ajoin eri ikäisille konnille. Tuossa joku onkin vaatinut tietoa aikaisemmalle konnallesi sattuneesta haaverista, mutta se nyt ei kuulu muille, kuin sinulle ja myyjälle. En nyt väitä, että olisit omatoimisesti kyseisen haaverin aiheuttanut, mutta myyjä voi silti haluta tietää aiheesta ennen myyntipäätöstä.
- Konnakurnu
Moi. Vieläkö etsit itsellesi konnaa?
Itseltäni löytyy nelivarvas ja olen nyt pidemmän aikaa harkinnut vakavasti uuden kodin etsimistä poitsulle nykyisen elämäntilanteeni vuoksi. Olen viikot poissa ja konna on perheeni hoidossa, eikä sen kanssa kukaan täällä oikein seurustele tai päästä sitä vapaaksi terrasta, joten uusi koti olisi ehkä parempi vaihtoehto...Ottaisitko yhteyttä ja kertoisit tarkemmin konnastasi ja mahdollisesti kuvin, jos niitä on. Konnan paikka on vielä vapaa.
[email protected]- Gmork
mies017 kirjoitti:
Ottaisitko yhteyttä ja kertoisit tarkemmin konnastasi ja mahdollisesti kuvin, jos niitä on. Konnan paikka on vielä vapaa.
[email protected]Joko on uusi konna löytynyt?
Olen etsimässä kreikankonnalleni uutta ja asiantuntevaa kotia. Näin ilmoituksesi ja päätin kysäistä asiasta. Gmork kirjoitti:
Joko on uusi konna löytynyt?
Olen etsimässä kreikankonnalleni uutta ja asiantuntevaa kotia. Näin ilmoituksesi ja päätin kysäistä asiasta.... paikka on vielä vapaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna niin nättinä Amsterdamin Business Foorumilla
Upeasti edustaa taas Suomea ulkomailla meidän kansainvälinen superstaramme. Miksei persuilla ole ketään siedettävän näk747964Juuri nyt! Parturi bongattu Sannan seurassa!
🌐 Breking News 📢 🗞️ 🆕 Kaksikko bongattu Suomen Helsingin Töölöstä. Kyllä. Sieltä samasta Töölöstä, josta kuppakin207454Työeläkkeiden maksaminen on lopetettava
Suomen talous on palkansaajien vuosikausia heikentyneen ostovoiman vuoksi niin kuralla, että palkkasumman jakamisessa ta757329Sofia Virran pahoinpitelyä puolustetaan netissä
HS soitti Virran pahoinpitelyä puolustaneille https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011516353.html1957078Purra tekee hyvää työtä, me suomalaiset haluamme että hän jatkaa myös
seuraavan hallituksen valtiovarainministerinä. Kovina aikoina pitää olla kova.795910Koska Minja Koskela ja Sofia Virta kääntyy islamiin?
Sekä vihreät että vasurit selvästi pitävät islamista ja muslimeista, varsinkin naiset, joten voidaan olettaaa että nuo k805797Ratkaisujen tarjoamisen sijaan SDP on keskittynyt levittämään väärää tietoa
Kokoomuksen kansanedustaja Martin Paasi on turhautunut eduskunnassa käytävään salikeskusteluun. Hän kertoo, miksi. – Ko1035520Windows-herrasmiehet vs. Kaulahuivikerho
======================================== W I N D O W S - H E R R A S M I E H E T ==============================03530Persut ne lomailee veronmaksajien piikkiin
Nämä rötösherrat kyllä putoavat onneksi eduskunnasta. Ja kuten Marin maksoi aamupalansa, niin nämä reissut pitää periä m253222- 60954