Parhaan tyydytyksen nainen saa hyvin isosta peeniksestä. Ei kannata haaskata miehiin, joiden peenis on esim. alle 20 cm.Mitä pidempi peenis, sen pidempi nautinto. Elämä on liian lyhyt haaskattavaksi turhanpäiväisiin tavallisiin peeniksiin.
Kannattaa etsiä iso peenis
24
9164
Vastaukset
- Miia
Itse hyllytän kaikki miehet, joilla on alle 25cm. Olenkin mielelläni vanhanapiikana koko elämäni :)
- Maria
Tuo vanhapiika on vanhanaikainen nimitys. Minulle ei tulisi mieleenkään sitoutua yhteen peenikseen. Maailma on täynnä miehiä, joilla on riittävän iso peenis antamaan minulle ihanaa nautintoa. Matkusta Miia ulkomaille niin huomaat, mitä tarkoitan. Suomessa nautinnot ovat usein vajaita. Täällä on kylmä ilmasto ja peenikset huonosti kehittyneitä.
- Hirveä kullinen
Maria kirjoitti:
Tuo vanhapiika on vanhanaikainen nimitys. Minulle ei tulisi mieleenkään sitoutua yhteen peenikseen. Maailma on täynnä miehiä, joilla on riittävän iso peenis antamaan minulle ihanaa nautintoa. Matkusta Miia ulkomaille niin huomaat, mitä tarkoitan. Suomessa nautinnot ovat usein vajaita. Täällä on kylmä ilmasto ja peenikset huonosti kehittyneitä.
Minulla on todella iso kulli, kaikkihan sen tietää ja näkee. Näitä horopillu-rouvia olisi jonoksi asti itseään naitattamassa isoine perseineen ja lapastisseineen. Hyi helvetti kun etoo.
Minä en kenelle tahansa isoani anna.
Pitää olla trimmattu vartalo ja isot tissit ja naamankin että katsoa kehtaa. Ja pillun pitää olla tiukka ,vaikka kaluni onkin ranteen paksuinen, niin että kun kullin vetää ulos, niin alipaine imaisee lakanan tytön perseeseen.
- Maria
Erittäin iso penis on välttämätön, jos haluaa nauttia seksistä. Voihan tavallisen peniksen omaavien miesten kanssa jutella muuten vain, tai syödä heidän kanssaan vaikka hyvä illallinen, jos ovat hyviä kokkeja, tai haluavat tarjota illallisen ravintolassa. Seksiä ei kuitenkaan sellaisten miesten kanssa kannata harrastaa.
- nainen
kyllähän sitä nauttia voi alle 20cm olevasta peeniksestä!! onkohan sinussa jotain "vikaa" kun isomman tarvitset? jos on itellään piukat paikat niin kyllä sitä nautinnon saa alle 20cm peniksestäkin ja etenkin jos peniksen paksuus on kohdallaan. lantiolihakset kuntoon!! liian iso satuttaa!
- Niina
Mun miehellä on 18 senttinen pEnis (siis YHDELLÄ e:llä), ja aina välillä se osuu kohdunkaulaan ja vihlasee pahasti. Eli kyllä sitä alle 18 senttiselläkin pärjäisi mainiosti. Sitäpaitsi paksuudellahan on enemmän väliä kuin pituudella.
- Maria
nainen kirjoitti:
kyllähän sitä nauttia voi alle 20cm olevasta peeniksestä!! onkohan sinussa jotain "vikaa" kun isomman tarvitset? jos on itellään piukat paikat niin kyllä sitä nautinnon saa alle 20cm peniksestäkin ja etenkin jos peniksen paksuus on kohdallaan. lantiolihakset kuntoon!! liian iso satuttaa!
Kyllä pikkuisella alle 22 senttiselläkin peniksellä voi tavallaan nauttia, jos oikein haluaa nähdä vaivaa. Mutta jos oikein kunnolla haluaa NAUTTIA oikein kunnon tunteesta, jonka saa, kun valtava peenis liukuu sisään, siitä räjähtävästä tunteesta, jonka saa, kun tuntee olevansa aivan täynnä, siinä tarvitaan vähintään 25 sentin mittainen paksu peenis.
- sinkku nainen
nainen kirjoitti:
Olen harrastanut aktiivisesti emätinlihas-jumppaa 2:n vuoden ajan. Apuna käytän geishakuulia yleensä päivittäin.
Näin olen saanut lihaskunnon ihan eritasolle aikaisemmasta. Nyt pienempikin kalu antaa hyvinkin saman tyydytyksen. Eli nainen pystyy mukautumaan siihen, mitä annetaan.
- Luonnonvalinta
Vain aloittelijat tyytyvät peeniksiin. Tosi nainen saa tyydytyksen vain peeeniksellä kolmella e:llä, onhan se fukctisesti pidempi. Tosimies taas nai vain tiukoiksi ommeltuja somalinaisia - mitä kireämpi emätin, sitä tiukempi tujaus. Löysävagiiinaisen haaskan kanssa voi hätätapauksessa soveltaa kätevää afrikkalaista tapaa: kuivataan pyyhkeellä emäätin sisältä asti liukasteista, että saadaan kitkan aiheuttamaa tuntoärsytystä.
- Pjort
Taas joku väljän tavaran toimittaja.. mieluummin vaikka keinotekoisesti luotu tiukkuus kuin julmettu matkalaukku johon pakkais koko perheen lomamatka tarpeet..
- onnellinen
paljon vaan onnea sinulle,jos iso murjaani on tukkinut tautisen vehkeensä sinuun.peeeenis puheestasi päätellen olet varmasti 6 kymppinen.
- joo joo
Tosi sairas nainen minun tyttöystävä ainakin nauttii kun teen sille sormella nautinnon ja sormi on tosi pieni huh huh....
- Peniksestä puuttuu 10-15 cm
Nykyään on harmillista olla mies. Keskimäärin miehen peniksestä puuttuu 10-15 senttiä, jotta voisi kunnolla tyydyttää naisen. Luonnonvalinta toimii huonosti. Tai ehkä tarkoitus onkin, että etelästä ja Afrikasta tulee Suomeen uutta geeniperimää.
- Nauti
Tovottavasti saa hevosen, oriin kokoista kyrpää ja paljon.
- m23
Anteeksi, siis todellakin rehellisesti ANTEEKSI, sillä mä yleensä aina pysyn hiljaa tämmösen edessä, mutta nyt en kertakaikkiaan voi! Anteeksi, mutta MITEN SÄ VOIT OLLA NOIN SÄÄLITTÄVÄ? Huh-huh, kyllä sä v*ttu munallas pystyt naisen helposti tyydyttää ku luotat ittees vähän. Piste. Henkisellä puolellakin saa naisen ihan mielettömästi kiihottuneemmaks kun esiinnyt itsevarmana. Ja miten sä voit tosiaan olla sitä mieltä et on harmillista olla mies nykyään??? Siis nytkyäänhän on paras aika olla mies!!!! Vapaata seksii, naisetkin käy töissä eikä niitä tarvitse enään elättää, niinkuin ennen! (Anteeksi "sovinistinen" kommenttini, mutta se on totta)
Jos sä todellakin kuolet sukupuuttoon, niin sä kuolet sun selkärangattomuuden takia et sun pienen munan. Ja se on totuus.
- rod
sinun kohdallasi taitaa olla sama asia kun työntäisi patonkia messuhallin ovista sisään!
Eli väljä mikä väljä! - mies
Viedään kaikki pienipeniksiset miehet siperiaan ja keskitysleireille ja perustetaan uusi uljas isopeniksisten miesten ja horovittujen yhteiskunta joka palaa takaisin puihin ja unohtaa n.10000 vuoden kehityksen pyörästä alkaen.
- Luonnonvalinta
Ei muuta kuin kuula kalloon pienimunaisille, niin loppuu sekin kärsimys. Uusi uljas yhteiskunta muodostuu isomunaisista siittäjistä ja niitä elättävistä kiitollisista haaremeista. Ei tarviis Maariankaan haaskata aikaansa mitättömiin luusereihin. Koko länsimainen sivistys on vain kateellisten pikkumulkkujen yritys pärjätä todellisille panoomiehille Afriikassa. Naiset herätkää jo ja vaihtakaa pesäpallomailaan oikean puutteessa.
- Evoluutio oikeeseen suuntaan!!
Luonnonvalinta kirjoitti:
Ei muuta kuin kuula kalloon pienimunaisille, niin loppuu sekin kärsimys. Uusi uljas yhteiskunta muodostuu isomunaisista siittäjistä ja niitä elättävistä kiitollisista haaremeista. Ei tarviis Maariankaan haaskata aikaansa mitättömiin luusereihin. Koko länsimainen sivistys on vain kateellisten pikkumulkkujen yritys pärjätä todellisille panoomiehille Afriikassa. Naiset herätkää jo ja vaihtakaa pesäpallomailaan oikean puutteessa.
Valkoisella eurooppalaisella rodulla on keskimäärin pienemmät rinnat, penikset ja seksuaali-hormoonin tuotannot kuin mustalla rodulla. Aasialaisella ja eskimo roduilla on tosin reilusti pienemmät rinnat/penikset kuin valkoisella eurooppalaisella rodulla, vaikka tosin sielläkin ero kavenee eurooppalaisiin nähden kun siirrytään lähemmäksi päiväntasaajaa. Innovaatio ja valtion/kansan/henkilöiden ekonominen menestyminen on tosin reilusti suurempi eurooppalaisella ja pohjois-/koillis-aasialaisilla kansoilla. Etelän kansat jostakin syystä tuntuvat epäonnistuvan taloudessa ja kärsivän heikosta tai olemattomasta teknologian kehittymistasosta. Tosin kuten on täällä jo sanottu ja on tietenkin toivottava kehitys-suunta että pieni rintaiset/munaiset kansat korvattaisiin iso rintaisimmilla ja munaisimmilla kansoilla vaikkakin ekonominen ja innovatiivinen taso voisikin heikentyä täälläkin. Mutta tulevaisuudessa seksi olisi kivempaa vaikkakin sitä harrastettaisiin slummeissa ja savimajoissa.
- Tri Puolimieli
Hienoa, että nautit seksistä tai ainakin siitä fantasioimisesta, mutta taitaa olla köyhä sisältö elämässä muuten kun pitää vain mulkkujen perässä juosta. Yleensä tyhmän horon merkki. Ja sitten vielä pröystäillä moisella. Haha! Hieno provo joka tapauksessa, oli totta tai ei.
- Maria
Kyllä nautin seksistä suuresti, ja sitä enemmän, mitä pidempi peenis. Kukas on sanonut, että esim. sinun harrastuksesi, postimerkkien keräily, olisi antoisampaa kuin minun. Väittäisin, että minun kokemukseni 28-30 senttisten peenisten kanssa ovat hyvin syvällisiä ja erittäin antoisia. Puolet kansasta kadehtii minua, naiset nimittäin. Minä teen sitä, mitä he fantasioissaan haluaisivat tehdä, mutta eivät saa aikaiseksi.
- just
ajtellu että miehistä tuntuu,että sulla on iso pillu ja ne varmasti kertoo sen kaverilleen sen jälkeen koko kylä tietää onpa mahtavaa.ps eikä kenenkää naisen sisälle voi sopia yli 20cm,ku keskiarvo on 15cm mitähän niillä ylimääräisillä senteillä tekee?
- PuuhaPete
Taidat olla tosi massiivisen kokoinen, eikö normaali painoinen ja kokoisella varustetulla kullilla pääse kuin hieman huultasi koskettaa..
Taitaa makkarat reisissä ja mahassa estää sen ;)- Anonyymi
Sellasia ihrapallojahan ne Suomiakat on,ei mikää ihme jos neekerikullia pitää saada,no ne tuskin auttamaan tulee kun on parempaakin saatavilla ja nuorta!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 926672
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj524686- 764377
- 1314111
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?573707Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️263118Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82838- 392408
- 2052208
- 462134