ABC bensan laatu?

hra Hannu

Oon tossa katellu että ABC:llä bensa aikas edullista.

Kun sieltä saa noita bonuksiakin.

Mutta kuinkas laadukasta tämä bensa on? Onko kellään faktatietoa mistään testistä?

13

2097

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mmm.

Tuossa alempana samaa asiaa:

Hei

Kiitos palautteestanne!
      ABC-asemille polttonesteet hankitaan oman hankintayhtiömme North European Oil Trade Oy:n kautta. Tällä hetkellä kaikki ABC-asemilla myytävät polttonesteet ostetaan Neste Oil:lta.

Osalla ABC-asemista on kuitenkin vielä muiden öljy-yhtiöiden tunnuksilla oleva mittarikenttä. Näiden asemien polttonesteet toimittaa silloin kyseinen öljy-yhtiö.

Tervetuloa ABC-asemille!

Heidi Hirvelä
      SOK ABC-ketjuohjaus

• bonpon

Järkipoikana minä ainakin oikein valikoimalla valikoin kaikkein kalleimmat tuotteet ja palvelut, siten saan hujjasti poonuksia.
      Ps. Kakkonen mitään pisneksistä tiijä!

• -95E-

Minä ostan ABC:ltä koska bensa on Suomen halvinta.

• Autoilija Aatu

Tankkasin tänään matkani varrella ABC:lla Tampereella ja hinnat olivat seuraavat:
        95E 1,249 € (ja Diesel 0,949 €).
        Toki tästä tolppahinnasta sain sen 5.5% (bonus) pois eli nettohinnaksi litraa kohti jäi 1,18 € 95E:stä.
        En sitten tiedä olisiko jossain ollut halvempaa, mutta ei sitä etsimäänkään viitsi aona lähteä.

• S-asiakas
        Autoilija Aatu kirjoitti:

Tankkasin tänään matkani varrella ABC:lla Tampereella ja hinnat olivat seuraavat:
        Toki tästä tolppahinnasta sain sen 5.5% (bonus) pois eli nettohinnaksi litraa kohti jäi 1,18 € 95E:stä.
        En sitten tiedä olisiko jossain ollut halvempaa, mutta ei sitä etsimäänkään viitsi aona lähteä.

se alennushomma automaatissa? Eli syötänkö vihreän kortin mihin jos tannkkaan setelillä?
        Toimiiko pelkästään luottokortilla?

• siinä kun
        S-asiakas kirjoitti:

se alennushomma automaatissa? Eli syötänkö vihreän kortin mihin jos tannkkaan setelillä?
        Toimiiko pelkästään luottokortilla?

Abclla ensin bonarikorttia ja sitten setelit tai jos S-pankin pankkikortti niin pelkästään sillä (saa sen 0,5% maksutapaetua).

• -98E-
        -95E- kirjoitti:

Minä ostan ABC:ltä koska bensa on Suomen halvinta.

varmasti ole suomen halvinta. Kylmä Teboililta saa yleensä vielä halvemmalla ja joiltakin St1 asemilta.
        Monella aapeeseellä on ihan yhtä kallis ku Nesteellä tai Shellillä ellei sit jopa kalliimpikin!
        Harvoilta ABC: asemilta saa halvempaa pensaa ko muilta asemilta.

• ABCJKL
        -98E- kirjoitti:

varmasti ole suomen halvinta. Kylmä Teboililta saa yleensä vielä halvemmalla ja joiltakin St1 asemilta.
        Monella aapeeseellä on ihan yhtä kallis ku Nesteellä tai Shellillä ellei sit jopa kalliimpikin!
        Harvoilta ABC: asemilta saa halvempaa pensaa ko muilta asemilta.

21.1.2010 sai 95E:tä Keski-Suomen ABC-asemilta nettohintaan 1,273 €/l.

Jos joltain "kylmältä Teboililta" saa halvemmalla niin tankkaa toki siellä.

• Laatu vai raha
        Autoilija Aatu kirjoitti:

Viisi ja puoli prossaa...! Tolla kertymällä sun täytyy olla (ylätason) duunissa SOK:lla, muut ei sitä elävässä elämässä saa. Tai korkeintaan höperöt, joiden eläke menee suoraan S-Marketin kassalle.

Tienaan sen verran, että tuohonkin prosenttiin ehkä pääsisin, jos haluaisin, jos kaikki ruokaostokseni tuohon puotiin pistäisin. Kuitenkin, EI, SOK:lle, ei jumalauta, ...ei ikinä.

• jusdt

"Mutta kuinkas laadukasta tämä bensa on?"
      eiköhän se ole standardin mukaista 95E-bensiiniä, mitä henkimaailman asioita kuvittelet "laadukkuudella" :D

• laadukasta bensaa

Abc llä ainoana luomubensaa.Fortum myy luomu sähköä, ja älkää vaan itäsuomalaiset tankatko rajan takan venäjän bensiini hajottaa moottorin.Muistakaa ostaa lisäksi Luomu kinkku kun on joulu tulossa ja porkkana laatikon kyljestä on syytä katsoa että se on varmasti luomuporkkanasta tehty.Vältelkää halpoja kauppaketkuja kuten Lidel siellä myydään ainoastaan Suomalaista kinkkua S-marketeista voi ostaa tanskalaista.
        Vältelkää hakemasta Virosta alkoholia siellä on Suomalaista Kossua ja kaljaa halvalla mutta niihin on lisätty
        se kuuluisa r pullonpohjaan joka aiheuttaa perheriitoja ja se ei ole joulunaikaan suotavaa.Näin toimimalla
        saadaan itsellemme kevyt olo ei ainakan rahapussi perstaskussa paina.

• jgpiajgikgj

Suomessa myytävien polttoneisteiden laatu on erittäin tarkkaan määritelty, joten eroa niissä on oikeastaan aseman nimi missä tankkaat.

• M58A

...sitä se on Suomessa. Sitä et saa itänaapurissa...
        Säästät enemmän kun rikot autosi itse, etkä aja sinne saakka...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      49
      2318
    2. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      26
      2143
    3. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      27
      1535
    4. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      16
      1454
    5. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      124
      1417
    6. Mitä hämminkiä Halkokarilla?

Poliiseja ja ambulansseja pyörii, laukauksia kuultu.
      Kokkola
      19
      1083
    7. Tiedätkö nainen sen tunteen

Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.
      Ikävä
      71
      974
    8. Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta

Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut
      Ikävä
      117
      944
    9. Mikset päästä irti ja hae apua

Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad
      Ikävä
      89
      934
    10. Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta

Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva
      Hindulaisuus
      333
      883
    Aihe