GNLD

Jenna Imatra

Itse pääsin tähän gnld:n toimintaan mukaan vuosi sitten ja tän vuoden tammikuussa tein rekkaripaperit ja ERITTÄIN TYYTYVÄINEN olen ollut tuotteisiin ja toimintaan. Perheemmme käyttää ravintolisiä ja muita tuoteryhmän tuotteita ja olemme onnellisia ja voimme hyvin koko perhe. Jopa kaksi vuotiaani pieni tyttäreni ottaa joka aamu kaikki ravintolisät. Käyn silloin kun vain pääsen koulutuksiin ja muihin tilaisuuksiin. Ketään EI pakoteta mihinkään jos itse ei halua, Jos ihminen sanoo EI KIINOSTA NIIN SE ON SIT EI JA SILLOIN EI SAA PAINOSTAA SEN JÄLKEEN SE ON TÖRKEETÄ KU PAINOSTETAAN VAIKKA ITSE TEEN TÄTÄ NIIN JOKAISELLA ON OIKEUS ILMAISTA MIELIPITEENSÄ ASIASTA. JOS JOKU HALUAA VAIKKA VUODEN PÄÄSTÄ LIITTYÄ MUKAAN VAIKKA ON SANONUT EKAS EI NIIN HÄNELLÄ ON SIIHEN MAHDOLLISUUS MYÖHEMMINKII. Kerron mielelläni tästä aiheesta lisää jos jota kuta kiinostaa tämä mahtava toiminta. LOPUKSI! OTTAKAA ENSIN ASIOISTA SELVÄÄ ENNEN KUIN KIRJOITATTE PASKAA TÄSTÄ LIIKETOIMINNASTA!

68

3562

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ask.

      vain omalle perheellesi tuotteita, etkö myy niitä muille??

      • Jenna Imatra

        tietty myös myyn tuotteita enimmäkseen pesuaineita kun niillä on enemmän kysyntää.


      • se tuntuu
        Jenna Imatra kirjoitti:

        tietty myös myyn tuotteita enimmäkseen pesuaineita kun niillä on enemmän kysyntää.

        .. kun tulee rahaa ja menestystä?


      • Ostoa pukkaa
        se tuntuu kirjoitti:

        .. kun tulee rahaa ja menestystä?

        Minäkin haluaisin kuulla lopppuhuipentuman tässä onnellisessa perhetapahtumassa. Tästä pitäisi tehdä joku Disney-elokuva kertomaan, kuinka verkostomarkkinoinnilla ja omalla aktiivisuudella voi rikastua.
        Siitä tulisi kaikkien aikojen paras komedia, josta ei puuttuisi vauhtia ja vaarallisia tilanteita :)


      • kyllä vaan
        Ostoa pukkaa kirjoitti:

        Minäkin haluaisin kuulla lopppuhuipentuman tässä onnellisessa perhetapahtumassa. Tästä pitäisi tehdä joku Disney-elokuva kertomaan, kuinka verkostomarkkinoinnilla ja omalla aktiivisuudella voi rikastua.
        Siitä tulisi kaikkien aikojen paras komedia, josta ei puuttuisi vauhtia ja vaarallisia tilanteita :)

        Kyllä menestystä voi tulla, jos on itse halukas oppimaan perusasiat ja valmis sitoutumaan tiettyjen toimintamallien pyörittämiseen pitkällä aikavälillä. Huomioitavaa on, että omaa verkostoa jokainen rakentaa oman muun elämän ja työn rinnalla. Alussa toimeentulo ei ole riippuvainen verkostosta. Jos kuitenkin esim sitoutuu 2:ksi vuodeksi toimintamallien pyörittämiseen voi löytää vaikka 30 hyvää ihmistä tälle alalle ja jotka puolestaan löytää yhteensä 600 muuta hyvää ihmistä jne. Näin oma työ tuplaantuu ja joka poikii lisää täpahtumia, joista syntyy liikevaihtoa. Itselläni on ollut vuosia se asema, että oma verkosto tuottaa tuloa enemmän kuin peruspalkansaaja saa palkkatyöstä. Olen voinut näin valita mihin käytän omaa aikaa. Suurin syy epäonnistumiseen ihmisillä on se että kysytään vain 0-5 ihmiseltä ja tämän jälkeen lopetaan. Ei ymmärretä systemaattisen työn merkitystä. Jos aloittamisen syy on väärä, ei omasta toiminnasta tule mitään. Aikaa omalle bisnekselle ei koskaan löydy. Näin on useimpien kohdalla. Tuplaaminen on taitolaji jossa pitää osata tietyt perusasiat ja jonka kuka tahansa voi oppia..


      • Ostoa pukkaa
        kyllä vaan kirjoitti:

        Kyllä menestystä voi tulla, jos on itse halukas oppimaan perusasiat ja valmis sitoutumaan tiettyjen toimintamallien pyörittämiseen pitkällä aikavälillä. Huomioitavaa on, että omaa verkostoa jokainen rakentaa oman muun elämän ja työn rinnalla. Alussa toimeentulo ei ole riippuvainen verkostosta. Jos kuitenkin esim sitoutuu 2:ksi vuodeksi toimintamallien pyörittämiseen voi löytää vaikka 30 hyvää ihmistä tälle alalle ja jotka puolestaan löytää yhteensä 600 muuta hyvää ihmistä jne. Näin oma työ tuplaantuu ja joka poikii lisää täpahtumia, joista syntyy liikevaihtoa. Itselläni on ollut vuosia se asema, että oma verkosto tuottaa tuloa enemmän kuin peruspalkansaaja saa palkkatyöstä. Olen voinut näin valita mihin käytän omaa aikaa. Suurin syy epäonnistumiseen ihmisillä on se että kysytään vain 0-5 ihmiseltä ja tämän jälkeen lopetaan. Ei ymmärretä systemaattisen työn merkitystä. Jos aloittamisen syy on väärä, ei omasta toiminnasta tule mitään. Aikaa omalle bisnekselle ei koskaan löydy. Näin on useimpien kohdalla. Tuplaaminen on taitolaji jossa pitää osata tietyt perusasiat ja jonka kuka tahansa voi oppia..

        Jos ei haluakaan sitoutua 2 vuodeksi juoksentelemaan pitkin pitäjää ja markkinoimaan ylihintaisia tuotteita.
        Jos löydät pienellä tai keskisuurella paikkakunnalla 600 ihmistä, jotka ostaa ylihintaista pesuainetta ja ravintolisiä, niin hieno suoritus sinänsä ja erittäin merkittävä lopputulos tuolle ensimmäiselle värvääjälle. Noille 600 värvätylle ei kuitenkaan riitä uusia tulokkaita omalla paikkakunnalla (Koska kaikki nyt ei vaan usko siihen erinomaiseen tuotteeseen ja mikä pahempaa, siihen rikastumiseen) Joten heillä on kaksi vaihtoehtoa. Markkinoida tuota pesuainetta toisillensa ja uskotella, että taskusta toiseen rahaa siirtämällä he jäävät jotenkin kaikki voitolle, tai laajentua toiselle alueelle, jossa jo on pesuainekauppiaita omasta takaa riittävästi ja alkaa kilpailu asiakkaista.
        Olen katsellut vierestä, kun tämä Golden Products tuli Suomeen ja porukka valjastettiin keräämään niitä bonuksia ostoistaan, että pysyvät tietyllä tasolla hierarkiassa....Yhdellä kaverilla oli niitä pesuaineita varastokoppi täynnä ja ei niitä kukaan siltä enää sitten ostanutkaan...Sitten Golden Products nitkahti nurin ja samoja pulloja uusilla tarroilla alkoikin sitten markkinoida tämä otsikossa mainittu firma...Niillä oli jopa otsaa kysyä näiltä kusetetuilta myyjiltä, että "maksamalla tän ja tän verran, säilytte alalinjassa tässä uudessa organisaatiossa...." Kyllä pitää olla tosi uskovainen, että siihen lähti mukaan.
        No, hienoa, että sulla menee hyvin ja on riittävästi tuloa. Pääsen samaan kuin sinä, ilman sukulaisten ja naapurien kiusaamistakin.


      • Väärää
        Ostoa pukkaa kirjoitti:

        Jos ei haluakaan sitoutua 2 vuodeksi juoksentelemaan pitkin pitäjää ja markkinoimaan ylihintaisia tuotteita.
        Jos löydät pienellä tai keskisuurella paikkakunnalla 600 ihmistä, jotka ostaa ylihintaista pesuainetta ja ravintolisiä, niin hieno suoritus sinänsä ja erittäin merkittävä lopputulos tuolle ensimmäiselle värvääjälle. Noille 600 värvätylle ei kuitenkaan riitä uusia tulokkaita omalla paikkakunnalla (Koska kaikki nyt ei vaan usko siihen erinomaiseen tuotteeseen ja mikä pahempaa, siihen rikastumiseen) Joten heillä on kaksi vaihtoehtoa. Markkinoida tuota pesuainetta toisillensa ja uskotella, että taskusta toiseen rahaa siirtämällä he jäävät jotenkin kaikki voitolle, tai laajentua toiselle alueelle, jossa jo on pesuainekauppiaita omasta takaa riittävästi ja alkaa kilpailu asiakkaista.
        Olen katsellut vierestä, kun tämä Golden Products tuli Suomeen ja porukka valjastettiin keräämään niitä bonuksia ostoistaan, että pysyvät tietyllä tasolla hierarkiassa....Yhdellä kaverilla oli niitä pesuaineita varastokoppi täynnä ja ei niitä kukaan siltä enää sitten ostanutkaan...Sitten Golden Products nitkahti nurin ja samoja pulloja uusilla tarroilla alkoikin sitten markkinoida tämä otsikossa mainittu firma...Niillä oli jopa otsaa kysyä näiltä kusetetuilta myyjiltä, että "maksamalla tän ja tän verran, säilytte alalinjassa tässä uudessa organisaatiossa...." Kyllä pitää olla tosi uskovainen, että siihen lähti mukaan.
        No, hienoa, että sulla menee hyvin ja on riittävästi tuloa. Pääsen samaan kuin sinä, ilman sukulaisten ja naapurien kiusaamistakin.

        tietoa.

        Voisit päivittää tietosi.

        Ole hyvä!


      • Ostoa pukkaa
        Väärää kirjoitti:

        tietoa.

        Voisit päivittää tietosi.

        Ole hyvä!

        90-luvulla oli Golden products ja siitä nousi ylös suoraan tuhkasta kuin "Felix-lintu" tuo GNLD-tuotepaketti...Kerroppas meille kaikille, missä kohtaa meni väärin tämä tieto?


      • nousee!!!!!!!
        Ostoa pukkaa kirjoitti:

        90-luvulla oli Golden products ja siitä nousi ylös suoraan tuhkasta kuin "Felix-lintu" tuo GNLD-tuotepaketti...Kerroppas meille kaikille, missä kohtaa meni väärin tämä tieto?

        Jos ajatellaan mikä ero on "West-end" ihmisellä, joka asuu hienostoelämää ja on rikas ja menestynyt, verrattuna siihen ihmiseen joka on asunnoton pitkäaikaistyötön? Se merkittävin ero on vastuu omasta elämästä. Fenix linnun nousulla tarkoitetaan ihmisen henkistä kasvua koulutuksen avulla ja tätä kautta syntyy vastuunkanto omasta elämästään. Tämän vastuun avulla voi pyörittää omaa bisnestä. Jos tämä oma vastuu puuttuu , ei liiketoimintaa jossa syntyy menestymistä , voi koskaan pyörittää. Maailmassa on kuitenkin miljoonia ihmisiä jotka eivät milloinkaan suostu ottamaan vastuuta itse vaan sen vastuun heidän puolestään kantaa työnantaja, valtio, sukulaiset tai joku muu. Tapa hallita omaa elämää on mennä siitä mistä aita on matalin. Syntyy helkposti tilanne jossa itse seisoo kädet pystyssä haasteiden edessä. Sairaudet ja heikko kunto edesauttaa tilanteen syntyä. GNLD:ssä oli varmaan huono koulutus ja väärät ihmiset verkostossa. Kaikista ihmisistä ei ole menestyjiksi. Tottalkait sairaalla pitkäaikaistyöttömällä on merkittävästi pidempi matka taitoon itse järjestää oma elämä kuntoon kuin ihmisellä joka on jo järjestänyt oman elämän kuntoon ja menestynyt. Mikään koulutus (ei edes tohtorin paperit) ei takaa menestymistä elämässä. Menestys syntyy siitä tavasta millä itse ottaa vastuuta ja johtajuutta ja pystyy johtamaan omaa elämää. Tätä ei ostaa rahalla vaan koulutusta avulla ja sitä tarjotaan jokaiselle halukkaalle. Jos halua oppia uusia asioita ei koskaan nouse itselle TÄRKEIDEN ASIOIDEN JOUKKOON, mikään ei muutu. Menestys jää syntymättä. Tottakait jo menestynyt ihminen omaksuu ja oppii paremmin uusia taitoja kuin ihminen jota pitää vetää perässä. Maailma ei ole koskaan tasaarvoinen kaikille. Halu menestyä pitää kuitenkin lähteä ihmisestä itsestä.Jokainen joka itse aktivoi tarpeen menestyä voi menestyä pitkällä aikavälillä. 95% ihmisistä on kuitenkin aina mukana "puolivaloilla" ja vaadittava oma kipinä menestymistä varten puuttuu. Tämä koskee kaikkia ammatteja ja harrastuslajeja.


      • vaihda levyä...
        kyllä vaan kirjoitti:

        Kyllä menestystä voi tulla, jos on itse halukas oppimaan perusasiat ja valmis sitoutumaan tiettyjen toimintamallien pyörittämiseen pitkällä aikavälillä. Huomioitavaa on, että omaa verkostoa jokainen rakentaa oman muun elämän ja työn rinnalla. Alussa toimeentulo ei ole riippuvainen verkostosta. Jos kuitenkin esim sitoutuu 2:ksi vuodeksi toimintamallien pyörittämiseen voi löytää vaikka 30 hyvää ihmistä tälle alalle ja jotka puolestaan löytää yhteensä 600 muuta hyvää ihmistä jne. Näin oma työ tuplaantuu ja joka poikii lisää täpahtumia, joista syntyy liikevaihtoa. Itselläni on ollut vuosia se asema, että oma verkosto tuottaa tuloa enemmän kuin peruspalkansaaja saa palkkatyöstä. Olen voinut näin valita mihin käytän omaa aikaa. Suurin syy epäonnistumiseen ihmisillä on se että kysytään vain 0-5 ihmiseltä ja tämän jälkeen lopetaan. Ei ymmärretä systemaattisen työn merkitystä. Jos aloittamisen syy on väärä, ei omasta toiminnasta tule mitään. Aikaa omalle bisnekselle ei koskaan löydy. Näin on useimpien kohdalla. Tuplaaminen on taitolaji jossa pitää osata tietyt perusasiat ja jonka kuka tahansa voi oppia..

        höpisee ja vetää vähän takaisin mitä on aiemmin kirjoitellut.Monessako Vm-firmassa olet mukana, kun näyttää löytyvän neuvoja jokaiseen konseptiin..?


      • Ostoa pukkaa
        nousee!!!!!!! kirjoitti:

        Jos ajatellaan mikä ero on "West-end" ihmisellä, joka asuu hienostoelämää ja on rikas ja menestynyt, verrattuna siihen ihmiseen joka on asunnoton pitkäaikaistyötön? Se merkittävin ero on vastuu omasta elämästä. Fenix linnun nousulla tarkoitetaan ihmisen henkistä kasvua koulutuksen avulla ja tätä kautta syntyy vastuunkanto omasta elämästään. Tämän vastuun avulla voi pyörittää omaa bisnestä. Jos tämä oma vastuu puuttuu , ei liiketoimintaa jossa syntyy menestymistä , voi koskaan pyörittää. Maailmassa on kuitenkin miljoonia ihmisiä jotka eivät milloinkaan suostu ottamaan vastuuta itse vaan sen vastuun heidän puolestään kantaa työnantaja, valtio, sukulaiset tai joku muu. Tapa hallita omaa elämää on mennä siitä mistä aita on matalin. Syntyy helkposti tilanne jossa itse seisoo kädet pystyssä haasteiden edessä. Sairaudet ja heikko kunto edesauttaa tilanteen syntyä. GNLD:ssä oli varmaan huono koulutus ja väärät ihmiset verkostossa. Kaikista ihmisistä ei ole menestyjiksi. Tottalkait sairaalla pitkäaikaistyöttömällä on merkittävästi pidempi matka taitoon itse järjestää oma elämä kuntoon kuin ihmisellä joka on jo järjestänyt oman elämän kuntoon ja menestynyt. Mikään koulutus (ei edes tohtorin paperit) ei takaa menestymistä elämässä. Menestys syntyy siitä tavasta millä itse ottaa vastuuta ja johtajuutta ja pystyy johtamaan omaa elämää. Tätä ei ostaa rahalla vaan koulutusta avulla ja sitä tarjotaan jokaiselle halukkaalle. Jos halua oppia uusia asioita ei koskaan nouse itselle TÄRKEIDEN ASIOIDEN JOUKKOON, mikään ei muutu. Menestys jää syntymättä. Tottakait jo menestynyt ihminen omaksuu ja oppii paremmin uusia taitoja kuin ihminen jota pitää vetää perässä. Maailma ei ole koskaan tasaarvoinen kaikille. Halu menestyä pitää kuitenkin lähteä ihmisestä itsestä.Jokainen joka itse aktivoi tarpeen menestyä voi menestyä pitkällä aikavälillä. 95% ihmisistä on kuitenkin aina mukana "puolivaloilla" ja vaadittava oma kipinä menestymistä varten puuttuu. Tämä koskee kaikkia ammatteja ja harrastuslajeja.

        Normaalisti se olisi tuo Fenix-lintu, mutta Robbotti ja Felix-lintu ovat jo kulttikäsitteitä ja tulevat varmasti olemaan sanakirjassa parin vuoden sisään hyväksyttyinä käyttösanoina :)
        No, sinä uskot tuohon juttuun ja minä uskon siihen, että ostamani osakkeet ja asunnot tuottavat pitkässä juoksussa tasaista, varmaa ja laillista tuloa enemmän, kuin tuollaisena alalinjan "orja" pystyy koskaan tekemään.
        Terv. juuri uuden sijoitusasunnon ostanut...


      • super 10
        Ostoa pukkaa kirjoitti:

        90-luvulla oli Golden products ja siitä nousi ylös suoraan tuhkasta kuin "Felix-lintu" tuo GNLD-tuotepaketti...Kerroppas meille kaikille, missä kohtaa meni väärin tämä tieto?

        Eihän 90-luvulla mennyt muuta vikaan kuin että Petteri Jussila rakensi organisaationsa liian nopeasti ja agressiivisesti.

        Sitten GNLD potki pihalle Jussilan systeemistä sillä ei tehnyt työtään GNLD etiikan mukaan.

        Tästä syystä romahti koko suomen organisaatiot.

        Tämä on osoitus GNLD suuruudesta ja arvoista.

        Mutta juuri nyt kuulin että GNLD tekee uutta nousuaan euroopan myyntiluvut ovat huikeita, suomi tulee kohta perästä.

        Ja onhan suomessa muutama Timantti jo nykypäivänäkin.


      • ripnaageli
        Jenna Imatra kirjoitti:

        tietty myös myyn tuotteita enimmäkseen pesuaineita kun niillä on enemmän kysyntää.

        Moro.
        Mitäs sulla maksaa super kymppi litran pötikkä tai suurtempi astia.
        Oma S-10 pullo on ollut jo pari vuotta tyhjä.
        Voit vastata myös sähköpostilla [email protected]
        Soittaakin voit 0400-451 770

        terv. Risto Pulkkinen


      • Ulla_GNLD
        ripnaageli kirjoitti:

        Moro.
        Mitäs sulla maksaa super kymppi litran pötikkä tai suurtempi astia.
        Oma S-10 pullo on ollut jo pari vuotta tyhjä.
        Voit vastata myös sähköpostilla [email protected]
        Soittaakin voit 0400-451 770

        terv. Risto Pulkkinen

        Täältä löytyy viimeisimmät hinnat
        http://goldenstore.weebly.com/index.html


    • fhdfh

      kaikki ihan ok, jos 2vuotiaalle pitää syöttää ravintolisiä?

      • Jo vain

        Sillä turvaa lapselle terveen eläm'än.

        Eikö tuo nyt ole jokiaisen vanhemman suurin toive?


      • Ostoa pukkaa
        Jo vain kirjoitti:

        Sillä turvaa lapselle terveen eläm'än.

        Eikö tuo nyt ole jokiaisen vanhemman suurin toive?

        ja aiheutatkin jotakin peruuttamatonta vahinkoa lapsen kehitykselle...Pyydätkö anteeksi ja jatkat hommia, vai mitä ajattelit tehdä tässä hypoteettisessa tilanteessa?


      • amwamwamw
        Ostoa pukkaa kirjoitti:

        ja aiheutatkin jotakin peruuttamatonta vahinkoa lapsen kehitykselle...Pyydätkö anteeksi ja jatkat hommia, vai mitä ajattelit tehdä tässä hypoteettisessa tilanteessa?

        http://www.smh.com.au/news/national/fathers-mannatech-mania-hurts-girl/2008/12/16/1229189611237.html

        Tässä keskusteluryhmässä usein kysytään: "Mitä se sinulle kuuluu?"

        Verkostomarkkinointiin liittyy usein niin mielettömiä piirteitä, uskonnollisen manian kaltaista käyttäytymistä, että asianomaisen itsensä lisäksi kärsimään joutuvat sekä lähipiiri, että täysin ulkopuolisetkin.

        Ei aina. Ei läheskään aina. Useimmille kyse on pikku harrastuksesta ja päiväunelmoinnista.

        Jonkinlaisen sosiaalisen omantunnon omaavan ihmisen velvollisuus on kuitenkin tuoda nämä asiat esiin. Esimerkiksi tällä palstalla, jonne potentiaaliset rekrytoitavat hakeutuvat lisätiedon tarpeessa.


      • pullsittiä
        amwamwamw kirjoitti:

        http://www.smh.com.au/news/national/fathers-mannatech-mania-hurts-girl/2008/12/16/1229189611237.html

        Tässä keskusteluryhmässä usein kysytään: "Mitä se sinulle kuuluu?"

        Verkostomarkkinointiin liittyy usein niin mielettömiä piirteitä, uskonnollisen manian kaltaista käyttäytymistä, että asianomaisen itsensä lisäksi kärsimään joutuvat sekä lähipiiri, että täysin ulkopuolisetkin.

        Ei aina. Ei läheskään aina. Useimmille kyse on pikku harrastuksesta ja päiväunelmoinnista.

        Jonkinlaisen sosiaalisen omantunnon omaavan ihmisen velvollisuus on kuitenkin tuoda nämä asiat esiin. Esimerkiksi tällä palstalla, jonne potentiaaliset rekrytoitavat hakeutuvat lisätiedon tarpeessa.

        Tätä täsmälleen samaa "uskonnollisen manian" käyttäytymistä esiintyy täsmälleen jokaisella elämänalueella. Turhaa pullsittiä ehdollistaa tätä käyttäytymismallia vain verkostoissa seonneiden erikoispiirteeksi.


      • hei gnld
        Jo vain kirjoitti:

        Sillä turvaa lapselle terveen eläm'än.

        Eikö tuo nyt ole jokiaisen vanhemman suurin toive?

        Myös ne gnld ravintolisät kulkee maksan kautta. Ja kaksi vuotiaan maksan myös. Itse en syöttäisi muuta kuin kunnon suomalaista perus ruokaa.
        Tämä tietysti vain minun mielipiteeni.


      • Kiitos GNLD
        hei gnld kirjoitti:

        Myös ne gnld ravintolisät kulkee maksan kautta. Ja kaksi vuotiaan maksan myös. Itse en syöttäisi muuta kuin kunnon suomalaista perus ruokaa.
        Tämä tietysti vain minun mielipiteeni.

        Tere. Meidän perhe on käyttänyt GNLD tuotteita kohta 14 vuotta. Lapsemme on saanut ravintolisistä apua jo sikiö aikana neuvolasta saatujen ohjeiden mukaan. Kiitos Pirjolle sinne neuvolaan. Nyt lapsemme on 12 ja 13 vuotiaita eivätkä ole koskaan olleet koulusta ja harrastuksistaan poissa minkään kuumeen, flunssan tai mahataudin takia. Jos ihminen pysyisi terveenä normaali ruualla niin miksi sitten koulussakin saattaa olla puoli luokkaa kerralla kipeänä monta kertaa vuodessa? Kiitos GNLD loistavista tuotteista.


      • Kurppas

        Ihan suoraan glnd:n "info" tilaisuudesta tuo juttus. Älä kehtaa..
        tuota kukaan usko.
        Toivottavasti ei usko ihan saman litanian kuulin itse tänään parisen tuntia sitten...eli höpöhöpö


    • valuuttaröpötti

      Vai kaksivuotiaalle verkostomömmöjä? Mahtaisi olla lastensuojeluviranomaisilla töitä.

      • Herra O

        Marketin mömmötkö sitten muka turvallisia?
        Kyllä meidän pojalle on syötetty jo kaksi-kolmivuotiaasta mömmöjä, väliin verkosto- väliin apteekki- ja poika nyt kymmenvuotiaana vaatii jo itse mömmöjä.
        Fiksu kuin mikä.


      • koljattiko
        Herra O kirjoitti:

        Marketin mömmötkö sitten muka turvallisia?
        Kyllä meidän pojalle on syötetty jo kaksi-kolmivuotiaasta mömmöjä, väliin verkosto- väliin apteekki- ja poika nyt kymmenvuotiaana vaatii jo itse mömmöjä.
        Fiksu kuin mikä.

        poika sama, joka on 240cm pitkä ja painaa 195kg?


      • Entinen Goldenilain.
        koljattiko kirjoitti:

        poika sama, joka on 240cm pitkä ja painaa 195kg?

        Hinta / laatu suhde noissa mömmöissä on aivan surkee. Muistaakseni noin 10 vuotta sitten oli telkkarissa että kun ostaa torilta vihannekset ja hedelmät ne tulee huomattavasti edullisemmaksi kuin että ostaa ne kyseinen puljun tuotteina. Sit oli myöskin että ihmisille ei kerrota mihinkä tilaisuuteen ne kutsutaan. Näin huono maine oli Goldenilla (GNLD). Oli Jussilaa ym. jotka oli syytteessä veropetoksista. Osa häipyi Viroon.


      • Golden Egg
        Entinen Goldenilain. kirjoitti:

        Hinta / laatu suhde noissa mömmöissä on aivan surkee. Muistaakseni noin 10 vuotta sitten oli telkkarissa että kun ostaa torilta vihannekset ja hedelmät ne tulee huomattavasti edullisemmaksi kuin että ostaa ne kyseinen puljun tuotteina. Sit oli myöskin että ihmisille ei kerrota mihinkä tilaisuuteen ne kutsutaan. Näin huono maine oli Goldenilla (GNLD). Oli Jussilaa ym. jotka oli syytteessä veropetoksista. Osa häipyi Viroon.

        vielä GNLD tuoteet.
        Toimii minulle, miksi ei sinulle?


      • HamPorilainen
        Golden Egg kirjoitti:

        vielä GNLD tuoteet.
        Toimii minulle, miksi ei sinulle?

        Onko Pori seudulla GNLD info tilaisuus...?


      • kaipaan p...leesti..
        Entinen Goldenilain. kirjoitti:

        Hinta / laatu suhde noissa mömmöissä on aivan surkee. Muistaakseni noin 10 vuotta sitten oli telkkarissa että kun ostaa torilta vihannekset ja hedelmät ne tulee huomattavasti edullisemmaksi kuin että ostaa ne kyseinen puljun tuotteina. Sit oli myöskin että ihmisille ei kerrota mihinkä tilaisuuteen ne kutsutaan. Näin huono maine oli Goldenilla (GNLD). Oli Jussilaa ym. jotka oli syytteessä veropetoksista. Osa häipyi Viroon.

        Kuka häipyi viroon ja miksi? Onko siellä edullisempaa harjoittaa liiketoimintaa, verotus ym.


      • Tallinna Rulettaa
        Entinen Goldenilain. kirjoitti:

        Hinta / laatu suhde noissa mömmöissä on aivan surkee. Muistaakseni noin 10 vuotta sitten oli telkkarissa että kun ostaa torilta vihannekset ja hedelmät ne tulee huomattavasti edullisemmaksi kuin että ostaa ne kyseinen puljun tuotteina. Sit oli myöskin että ihmisille ei kerrota mihinkä tilaisuuteen ne kutsutaan. Näin huono maine oli Goldenilla (GNLD). Oli Jussilaa ym. jotka oli syytteessä veropetoksista. Osa häipyi Viroon.

        Ketkä gnld-tyypeistä häipyivät Viroon..?


      • super10-mies
        Tallinna Rulettaa kirjoitti:

        Ketkä gnld-tyypeistä häipyivät Viroon..?

        heimosen heikki (joka just delas) ja ari ainakin, ja aaltosen matti muutti sinne. heimoset sai liiketoimintakiellot jostain gnldeehen liittyvistä talousrikoksista ja niitten oli pakko vaihtaa maisemaa et hommat jatku.


    • Gnld romahti 1999 kun markkinat kyllästyivät. Aina löytyy uusia ihmisiä huijattavaksi.
      Seuraava verkoston romahdus on lähellä.

      • amwamwamw

        Mutta Super-kymmppi on oikeasti hyvää! Vielä nytkin sukulaiset saattavat kysäistä, olisko multa sitä saatavana. Hävettää...

        Mutta jos Suomessa olisi yksi(1) Super-kympin myyjä näitä viittä miljoonaa asukasta varten, niin hän saattaisi niillä tuloilla pärjätä leveästikin.


      • komediaripa
        amwamwamw kirjoitti:

        Mutta Super-kymmppi on oikeasti hyvää! Vielä nytkin sukulaiset saattavat kysäistä, olisko multa sitä saatavana. Hävettää...

        Mutta jos Suomessa olisi yksi(1) Super-kympin myyjä näitä viittä miljoonaa asukasta varten, niin hän saattaisi niillä tuloilla pärjätä leveästikin.

        Verkostomarkkinointi on sinällään loistava keino tavaroiden markkinointiin, se on kuitenkin useiden toimijoiden johdosta saanut negatiivisen leiman.

        GNLD- tuotteet voivat tuntua hinnakkailta, osa niistä sitä onkin. On kuitenkin huomioitava se, että mistä kannattaa maksaa. Minulla itselläni on kokemusta joistain kyseisen firman tuotteista ja olen ollut niihin tyytyväinen.

        GNLD ei kuitenkaan ole ainoa lajissaan, sillä on muitakin yrityksiä, joiden ravintolisät ovat toimivia.

        Puolesta tai vastaan väittelyä voidaan jatkaa maailman loppuun saakka pääsemättä alkua pidemmälle.

        Mielestäni puheet huijauksesta voidaan unohtaa, sillä GNLD, tai mikään muukaan firma ei tiettävästi ole luvannut rikastumista ilman työtä.
        Toiset osaavat tehdä tarvittavan työn, toiset eivät.

        Itse en aloita verkostomarkkinointia, olen joskus yrittänyt, mutta olen siihen liian malttamaton. Pysyttelen siis päivätyössäni., mutta tulen jatkossakin ostamaan tuotteita verkostomarkkinoijilta(100% tyytyväisyystakuu)

        Onnea jokaiselle valitsemallaan uralla.


      • yritys johtaja

        Romahdus tapahtui koska GNLD:n etiikka on tiukka.
        Petteri Jussila sai potkut yhtiöstä.
        Siksi romahdus
        Ei markkinat kyllästy koskaan

        Sitäpaitsi GNLD tekee parasta tulostaan milloinkaan ja nii tulee suomessakin tapahtumaan.


      • RahaaRahaaRahaa
        amwamwamw kirjoitti:

        Mutta Super-kymmppi on oikeasti hyvää! Vielä nytkin sukulaiset saattavat kysäistä, olisko multa sitä saatavana. Hävettää...

        Mutta jos Suomessa olisi yksi(1) Super-kympin myyjä näitä viittä miljoonaa asukasta varten, niin hän saattaisi niillä tuloilla pärjätä leveästikin.

        Miksi näillä palstoilla ei osata jauhaa mistään muusta kun tuloista, gnld toiminta on paljon muutakin kuin tuloja!


      • DeadMan
        yritys johtaja kirjoitti:

        Romahdus tapahtui koska GNLD:n etiikka on tiukka.
        Petteri Jussila sai potkut yhtiöstä.
        Siksi romahdus
        Ei markkinat kyllästy koskaan

        Sitäpaitsi GNLD tekee parasta tulostaan milloinkaan ja nii tulee suomessakin tapahtumaan.

        Totta Jussila sai kenkää kun toimi GNLD:n eettisten arvojen vastaisesti. Kaveri on ollut kuolleena vuosia joten eiköhän voitas unohtaa tää örkki jo lopulta!


      • HALOOOOOOOOOO
        DeadMan kirjoitti:

        Totta Jussila sai kenkää kun toimi GNLD:n eettisten arvojen vastaisesti. Kaveri on ollut kuolleena vuosia joten eiköhän voitas unohtaa tää örkki jo lopulta!

        Jos jussila kuollut niin joi varmaan super 10. Mulle sitä kaupattiin niin luonnonmukaisena että sitä voi juoda ja pestä sillä hampaat. No HUH HUH


      • super10-mies
        yritys johtaja kirjoitti:

        Romahdus tapahtui koska GNLD:n etiikka on tiukka.
        Petteri Jussila sai potkut yhtiöstä.
        Siksi romahdus
        Ei markkinat kyllästy koskaan

        Sitäpaitsi GNLD tekee parasta tulostaan milloinkaan ja nii tulee suomessakin tapahtumaan.

        mitä se petteri teki et se sai potkut?


    • Superkymppi oli kyllä hyvä tuote, sen myönnän.
      Mutta ei tuhat GNLD jälleenmyyjää saa voittoa liiketoiminnastaan myymällä saippuaa toisillensa. Myyjiä oli liikaa, rajalliset markkinat.
      Petteri Jussilallakin oli aikoinaan tuhansia jälleenmyyjiä verkostossaan Tampereella. Ainoa, joka tienasi oli Jussila itse.

      • lulvoton kerjus

        Aika paksu väite, että olei ainoa, joka tienasi. Tutustu faktoihin, tutki asioita ja perustele edes välttävästi nuo kapiset väittämäsi, joissa ei ole lainkaan totuuspohjaa.

        Kuvottavaa, että pitää pilkata asioita vaikka ei niistä YMMÄRRÄ HÖYKÄSEN PÖLÄYSTÄ. HÄPEÄ SINÄ KELVOTON LURJUS!


      • rubiini 1

        Hei !

        Olen 1 Ruby Direcktor noin 35 000 Euroa vuosi.

        Lasketaanko se tienaamiseksi vaiko ei ?


      • Tuskinpa vaan
        rubiini 1 kirjoitti:

        Hei !

        Olen 1 Ruby Direcktor noin 35 000 Euroa vuosi.

        Lasketaanko se tienaamiseksi vaiko ei ?

        "Olen 1 Ruby Direcktor "

        Tuskinpa olet, kun et edes osaa sitä kirjoittaa...


    • rainrules

      mistä ja miten nää sun mössöt on tehty???

      • rain mössö

        GNLD on yksi harvoja yrityksiä maailmassa jotka voivat todellakin olla ylpeitä tuotteistaan.

        Esim. super 10 oli luontoystävällinen 40 vuotta sitten, olivat jo silloin aikaansa edellä.

        Ja ravintolisät aivan omaa luokkaansa.

        Mä luulen kyllä että voisit kysyä tuota mössöjuttua siltä rain yhtiöltä ;)


    • Ulla_GNLD

      Jäseniä etsin mukaan toimintaan myynnin ohessa.

      Katso kohta liiketoimintamahdollisuus niin asiat selviävät sinulle.

      http://goldenstore.weebly.com/index.html

      Tule sinäkin MarkkuP mukaan toimintaan niin ei tarvitse täällä keskusteluissa roikkua ja ihmetellä toisten tekemisiä.

      Tervetuloa!

    • Ex-saippuakauppias

      Tuleeko Golden- tuotteiden uusi tuleminen kenties nyt. Ketkä on ekoina uudessa aallossa Jussiloina kuorimassa kermat päältä? Nyt kaikki tytöt ja pojat varastot täyteen osta ja jalkatyötä tekemään!

      • kallista yritystä

        Ja jos olet varaton et voi alkaa myymään goldenia koska alkuun pitää tietysti ostaa itse ne myytävät tuotteet. Ja nehän on tunnetusti sikahintasia.


    • paskasakkia

      joo itekki melkeen olin tuossa mukana
      vaan onnes kaatu ennenku kerkesin lähteä

      muutamassa esittelyssä kävin

      jos nuissa meinais tienata niin pitäs ite alulle pistää

      • PASKAA KG PUSSISSA

        Niinpä! Pankista ensin 5000€ laina että pääset alkuun. Yritetty kans saada mukaan myymään suoraan sanottuna PASKAA.

        Taitaa ullakin olla oikeen kunnolla aivopesty, sitähän ne niisä info tilaisuuksissa tekee. Onneksi se toimii niin kuin hypnotisointi eli ei tehoa kaikkiin.


    • heissan88

      Ne jotka oikeasti ns.rikastuu verkostomarkkinoilla niin ne ei todellakaan mainosta sitä tai puhu siitä, ovat hiljaa tyytyväisiä.

      itse tienaan säännöllisesti kuussa 2200e ja ei muuta kuin ylöspäin.
      Itse päätän omat työaikani ja työpäiväni, olen itseni pomo.

      Joillakin on mahdollisuus ryhtyä näihin hommiin kun vaan uskoo, toisilla taas asenne on jo valmiiksi se että "joo niin varmaa...."

      ja tottahan se on että jos tuote on oikeasti hyvä niin se myy itse itsensä.

    • ipot

      GNLD.llä on hyvä ja toimivat tuotteet. Itse olen käyttänyt niitä vuosia.

    • Janne, Helsinki

      Mites Jennan GNLD -hommat on onnistuneet? Vieläkö olet mukana verkostomarkkinoinnissa yli kolmen vuoden jälkeen ( tammikuu 2009 ). Vieläkö 4,5 vuotias tyttösi syö ravintolisiä?

    • Ulla_GNLD
      • Onkos Ullalla monta jälleenmyyjää?
        Täällä pohjoisessa toiminta kuihtui, koska alaorganisaatio eli "käsivarret" kuihtuivat.
        Pelkkä saippuamyynti ei kannata.


      • tietoinen asiasta

        Mistä ite?
        Ei ainakaan gnld myyntiä pysty 65€ alkaa yrittään.... FAKTA.


    • Moi!

      Menestyneet verkostoijat nyt yhteyttä tännepäin!

      Tahdon tietää mikä on tämän hetken tilanne.

      [email protected]

      • Ulla_GNLD

        Ihan hassu parhaiten pääset tutustumaan näihin menestyjiin kun menet yrityksen tilaisuuksiin. Itse tiedän useita mutta en viitsi täällä mitään nimiä julkaista.

        Näillä palstoilla on niin epäasiallista kirjoittelua näiden asioiden ympärillä että ei tänne viitsi mitään julkisesti kirjoitella.

        [email protected]


      • tosi on
        Ulla_GNLD kirjoitti:

        Ihan hassu parhaiten pääset tutustumaan näihin menestyjiin kun menet yrityksen tilaisuuksiin. Itse tiedän useita mutta en viitsi täällä mitään nimiä julkaista.

        Näillä palstoilla on niin epäasiallista kirjoittelua näiden asioiden ympärillä että ei tänne viitsi mitään julkisesti kirjoitella.

        [email protected]

        Koska goldeniin on kuudellakympillä päässyt? Vai onkos se liittymismaksu, minkä jälkeen maksat tuotteet mitä myyt. Tulee aika kalliiksi kun ei niitä juurikaan sen halvemmalla saa. Ja jos ei saa myytyä niin sitten ne mätänee kaappiin. Ja rahat on niissä kiinni.


    • Golden mies

      Tuosta Golden Productista on jäänyt mieleen ikimuistoinen hetki. Joku mamma mulle noita tuotteita tyrkytti joskus -90 luvun lopulla ja pyysy tulla niitä esittelemään kotiini. No, kun tuli niin naitiin tunti pari ja oli typykkä tyytyväinen :) Lupasin miettiä asiaa, että ostanko jonkun aloituspaketin tms.. Oli kyllä..

      • Pelkkää kultaa.

        Oliko käytössä myös Golden Shower ?


    • wääää3.000

      Tyyy dyddyydydydydy pilipali äääääääää wedän hanskaan saan kultaista hanskaa äääääääääää uhuhhuuhuhuhväääääää mä teidät raiskaan ja munaa suuhun paiskaan nuole mun hyi mut ai reikäää mun gulli on gorillan gyrbä siitä minä hedguttelen ja gedkuddelen pallini oi pallini mihin työnnän gullini no sun hanuriin niin että soi wääääääääääää

    • Samaa sukua
    • ex-goldenilainen

      Tuliko siittä iso kuhina ku Mertaniemi lähti ja vei oman porukkansa mama-verkostoon? Joku sano et se sai potkut Goldenista.

    • Anonyymi

      Neolife GLND:ssä mukana oleva tuttuni vei minut kokoontumis-showhun. Semmoseen energiseen rekry - tai esittelytilaisuuteen, joita GLND järjestää.

      Näin tyypillisen vitamiiniuskovien esitelmän, kerrottiin miten erityisiä ja mahtavia tuotteet ovat. Hohhoijaa...

      Kerrottiin myös, että miten hyvin hommalla tienaa kun on vaan ahkera. No niin tienaa palkkatyölläkin, että kiitos vaan. Ylihintaisia vitamiineja on vaikeaa myydä ihmisille, jotka ovat yhä kriittisempiä ja Googlettaen hankkivat tietoa.

      Joku välipomopuolen nainen selitti oman tarinansa. Voihan Neolifella joku soveltuva itsensä elättää, mutta minulle homma haiskahti turhan hehkutetulta ja monen heikäläisen homma on silkkaa puuhastelua.

      Omegakapselitkin kuulemma vain lohen parhaista kylkipaloista. Salli mun nauraa! Kukaan missään lohiöljytehtaalla erottele "parhaita paloja" ihan vaan öljyä varten. Oikeastihan käytetään koko kala perä silmän ympärystä myöten.
      Vähän kuin eineslihapullat, että kinnakkeet ja rääppeet jauhetaan sekaan.

      Vitamiinibisneksessä roikkuva tuttuni on tietenkin myös koronarokotekielteinen. Lisäravinnebisnes elää siitä, että lisäravinteiden voimaan uskotaan.
      GLND vitamiinit kuulemma suojelevat häntä, myös rokotettujen ihmisten läsnäolon vaikutuksilta. Kukin voi tehdä tästä omat päätelmänsä.

    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      47
      3353
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      10
      2060
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      22
      1535
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      15
      1404
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      11
      1361
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      17
      1271
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1188
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1115
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      9
      1073
    10. 22
      1047
    Aihe