Te muut jotka olette olleet kutsunnoissa Jyväskylässä. Millaista oli, mitä mieltä olitte? Minusta oli ihan hirveä tilaisuus, törkeää propagandaa, todella paha paikka kaltaisilleni, jotka eivät ole sotahulluja.
Jyväskylä?
4
955
Vastaukset
- GarmeeGona
Niin no, eikös te jyväskylässä ole niitä viherpiiperöjä? Ei teitä armeijasa tarvitakaan.
- Piiperö-kaksitoista-kk
Meitä "viherpiiperöitä" ei ole toistaiseksi mitenkään vapautettu varusmiespalveluksesta, joten yritä nyt vain tämä tilanne kestää.
Tulevaisuudessa olisi toki paremmin, jos inttiin laitettaisiin vain kokoomuslaiset, mutta kun ne upseerinalut tarvitsevat myös alaisia. Persuista ei hääppöistä armeijaa saisi, puheenjohtaja kun näyttää esimerkkiä sivarina ja äänestäjäkunnastakin pääosa on jo "parasta-ennen" -päivän ohittanut.
- PaskaPaikka
Jyväskylässä ihmeen paljon nykyään myytäviä kämppiä...alkaako kylä romahtamaan?
- RomahtanutKaupunki
No tietysti alkaa kun se vankila tulee keskelle kylää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018063- 1075667
- 2795013
- 494953
- 763727
- 542940
- 642677
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422368