Mistä saisi halvalla ja hyvät kynnet?? Suosittele jotain paikkaa! Ei haittaa vaikka olisi mahd. lähellä keskussairaalaa..mutta saa olla kauempanakin..
Apua!! Rakenne/geelikynnet kajaanista!!
25
4270
Vastaukset
- jshpnfojfnm
ostat muovia ja erikeepperiä ja askartelet itse,ja lopuksi maalaat niin hyä ja halpa ratkaisu.
- Hans Lankari
Halvalla saa kynnet Kostamuksesta. Ja miehenpuolten kynnettömällekin on siellä työtä...
- kynsi..
jos nuori ihminen aikoo käyttää paljon rakenne kynsiä hänen kannattaa hakeutua rakenne kynsi kurssille.
säästää jatkossa paljon rahaa kun tekee kynnet itse ja niitä voi sitten vaihdella vaikka päivittäin.
vihje : kirjoita googleen rakenne kynsi kajaani, siihen tulee luultavasti tarkoititko rakennekynsi kajaani ja sitä kohtaa napsauttamalla EHKÄ saat tietoa tekijästä. - ...
Studio One, se sijaitsee Välikadulla. Itselläni kynnet pysyivät yli kuukauden ilman minkäänlaista huoltoa.
- Kynsikäs
Kyllä meillä taitaa asiat olla suhtkoht kohillaan kun suurin murhe on rakennekynnet.
- emäntä kainuusta
Kynsikäs kirjoitti:
Kyllä meillä taitaa asiat olla suhtkoht kohillaan kun suurin murhe on rakennekynnet.
Karjakeittiön muuripataan juurakoita repiessä.
vai lämmitetäänkö vesi jotenkin muuten. - Lyhytkyntinen
Kynsikäs kirjoitti:
Päinvastoin, asiat eivät ole kohdillaan, kun täysjärkisiksi luullut ihmiset kyselevät tällaisia.
Kiinassa maksetaan pidennysleikkauksista, sääriä venytetään kidutusaparaateissa.
Kauneus myy, ja tulokset kyllä ovat monesti kaikkea muuta kuin kauniit, niinkuin noi kynnetkin.
Kaameita ne minun mielestäni on, kuka haluaa tullaisen käden silittelyä tai hipelöintiä?
Jos ulkonäkö on noin tärkeä, asiat eivät todellakaan ole kohdillaan.
Ja halvallahan tämäkin typyn pitäisi ne kyntensä saada, siis rahaa ei liiemmälti ole.
Mutta kynsiiin sekin vähä laitetaan.
Mitä noiden päässä liikkuu? Hävettää olla nainen.
- punanen..
päällys, siitä väännät halavalla kynnen päälle pidennykset.
- mistä
palloedamia nykyään ostat? käypä kaupoissa!
- Korpisavu
On kyllä rumaa sellainen nainen jolla on pitkätkynnet, vaikka olisivat omat. Mihin niitä tarvitsee normaali ihiminen? kertokaapa. 5 1=6 Ei kelvannut
- kynnettömälläk?
työnnä kissan persieen, loppuu kynsken pureminenki samaan syssyyn. sitäpaitti ne kynnet on ihna helekutin tyhymän näköset.
- ap
kynnettömälläk? kirjoitti:
työnnä kissan persieen, loppuu kynsken pureminenki samaan syssyyn. sitäpaitti ne kynnet on ihna helekutin tyhymän näköset.
jopas jotakin.. yksi asiallinen vastaus kertonee teidänkin kajaanilaisten ajatusmaailmasta.. Ei, en ole köyhä, mutta kyseessä on kuitenkin ns. turhuus, johon näinollen en hirveästi rahaa halua laittaa. Enkä ole hommaamassa mitään julmetun pitkiä torakynsiä, vaan normaalit lyhyehköt kynnet. Ei ne kuule 5 1=6 ole todellakaan kauniit nämä verikynnelle jyrsityt ole. Tarkoitus olisi noita pitää jotta ei tulis pureskeltua kynsiä, eli parisen kuukautta.
Ja sille jóka tuosta rahankäytöstä narisi, niin en kuulu naisihmisiin, jotka maksaa itsensä kipeäksi kaikenmaailman ulkonäköseikkojen vuoksi. Parturissa en ole käynyt yli kymmeneen vuoteen ja hiukset värjään ( 8e/kerta) kerran-kaksi vuodessa! Kosmetologia en ole nähnyt edes kaupassa, enkä manikyristiakaan.
Saisinko mä tän yhden kerran laittaa itseeni muutaman kympin??!!?? - savioriripakauppa
ap kirjoitti:
jopas jotakin.. yksi asiallinen vastaus kertonee teidänkin kajaanilaisten ajatusmaailmasta.. Ei, en ole köyhä, mutta kyseessä on kuitenkin ns. turhuus, johon näinollen en hirveästi rahaa halua laittaa. Enkä ole hommaamassa mitään julmetun pitkiä torakynsiä, vaan normaalit lyhyehköt kynnet. Ei ne kuule 5 1=6 ole todellakaan kauniit nämä verikynnelle jyrsityt ole. Tarkoitus olisi noita pitää jotta ei tulis pureskeltua kynsiä, eli parisen kuukautta.
Ja sille jóka tuosta rahankäytöstä narisi, niin en kuulu naisihmisiin, jotka maksaa itsensä kipeäksi kaikenmaailman ulkonäköseikkojen vuoksi. Parturissa en ole käynyt yli kymmeneen vuoteen ja hiukset värjään ( 8e/kerta) kerran-kaksi vuodessa! Kosmetologia en ole nähnyt edes kaupassa, enkä manikyristiakaan.
Saisinko mä tän yhden kerran laittaa itseeni muutaman kympin??!!??et saa, kokettina kulkeminen johtaa syntiin ja pierunhajuiseen hengitykseen.
- nails
savioriripakauppa kirjoitti:
et saa, kokettina kulkeminen johtaa syntiin ja pierunhajuiseen hengitykseen.
Kynsistudio Henna Vänttinen Kaakisen talossa.
- ååre
nails kirjoitti:
Kynsistudio Henna Vänttinen Kaakisen talossa.
Studio Onea en suosittele omalla kokemuksella.. huonoa jälkeä tekeevät ja en ole ainut joka näin sanoo..mutta toki saahan sitä itse käydä tsekkaamassa jos haluaa.. :)
- ...
ååre kirjoitti:
Studio Onea en suosittele omalla kokemuksella.. huonoa jälkeä tekeevät ja en ole ainut joka näin sanoo..mutta toki saahan sitä itse käydä tsekkaamassa jos haluaa.. :)
Studio Onessa sain itselleni todella nätit kynnet, riippuu varmaan tekijästä ja tekijän kokemuksesta. Muutamilla ystävilläni kynnet olivat melko huonosti tehty ja ne eivät pysyneet kuin alle viikon. Toki riippuu myös oman kynnen muodosta ja pinnasta kuinka geelit sitten pysyy.
- Vakikävijä
... kirjoitti:
Studio Onessa sain itselleni todella nätit kynnet, riippuu varmaan tekijästä ja tekijän kokemuksesta. Muutamilla ystävilläni kynnet olivat melko huonosti tehty ja ne eivät pysyneet kuin alle viikon. Toki riippuu myös oman kynnen muodosta ja pinnasta kuinka geelit sitten pysyy.
Tukkapuodin Jenni on tosi hyvä rakennekynsien tekijä. Lämpimästi suosittelen!
- voihan kynsi
Vakikävijä kirjoitti:
Tukkapuodin Jenni on tosi hyvä rakennekynsien tekijä. Lämpimästi suosittelen!
ja mallillaan maailma, eikös enää ihmisillä ole omia kynsiä, että jo viiruttaa ihmisiä, syö oijkein ja vitamiineja, et tarvi joitain ylimääräisiä kynsiä.
lässynlässyn kynnet, ei voi olla kummempaa, aatelkaa akat, luuletteko että miespuoliset kaverinne niistä välittää tai tykkää???
Raavitte niillä kaiken pilalle, aatelkaa akat ja jo hävetkää jos älyytte - yks vaan
voihan kynsi kirjoitti:
ja mallillaan maailma, eikös enää ihmisillä ole omia kynsiä, että jo viiruttaa ihmisiä, syö oijkein ja vitamiineja, et tarvi joitain ylimääräisiä kynsiä.
lässynlässyn kynnet, ei voi olla kummempaa, aatelkaa akat, luuletteko että miespuoliset kaverinne niistä välittää tai tykkää???
Raavitte niillä kaiken pilalle, aatelkaa akat ja jo hävetkää jos älyyttemulla oli rakennekynnet toissatalvena.. pysyivät hyvin, laitoin siksi koska omat kynnet olivat hirveän näköiset ja purin niitä. kynsien pureskelu loppui koska uudet kynnet oli niin nätit..:) kaakisen talossa kynsistudiolla ne laitoin, eikä rakennekynnet ole mitenkään pitkät,niistä saa sen mittaiset kun itse haluaa. meneehän niihin jokunen kymppi rahaa tietyin välin ajoin mutta olen aina pitänyt itsestäni huolta, kampaajallekin menee useasti rahaa..:) itekun maksaa niin mitä se muille kuuluu!!
- KunKa
Tuossa sen näkee, miten turhamaisia ihmiset ovat,yöh!
Niinkuin ei olisi maailmassa ja elämässä muita arvoja kuin rakennekynnet.
Ei taida aloittajalla olla elämästä minkäänlaista kokemusta, eikä tietoa siitä, mitä kaikkea esim.vähävaraiset joutuvat kokemaan...
Raha menee ruokaan ja asumiseen, muuta hupsutusta ei saa. Olen katkera ja wittuuntunut ihmisten turhamaisuuteen ja pintaliitoisuuteen. - Minni**
Suosittelen käymään Kajaanissa Studio Onessa. Riippuu varmaan paljon tekijästä millaiset kynnet saa. Itse olen käynyt Teijalla ja olen ollut tosi tyytyväinen.
- RAAAH!
Itsekin olen vähävarainen työtön mutta todellakin haluaisin olla huolitellun näköinen, enkä niinku useimmat Kainuun akat eli lihavia löysiä' tuulipuku päällä! Onneksi Kajaanissakin alakanu enemmän nyt kynsiä näkyä. : ))
Jos ois varaa ni iteki ottasin heti rakennekynnet! - puhaltelija
RAAAH! kirjoitti:
Itsekin olen vähävarainen työtön mutta todellakin haluaisin olla huolitellun näköinen, enkä niinku useimmat Kainuun akat eli lihavia löysiä' tuulipuku päällä! Onneksi Kajaanissakin alakanu enemmän nyt kynsiä näkyä. : ))
Jos ois varaa ni iteki ottasin heti rakennekynnet!No niin tipuset, okl lopetetaan papritehdas on jo lopetettu, lääkäripalveluton miten on,
verot nousee, kouluja lopetetaan, kaupngin omaisuutta myydään...
Ja tipuaset ne vaan täällä miettii rakennekynsiä.
Maailma taitaa olla tuntematon paikka? - öyks
puhaltelija kirjoitti:
No niin tipuset, okl lopetetaan papritehdas on jo lopetettu, lääkäripalveluton miten on,
verot nousee, kouluja lopetetaan, kaupngin omaisuutta myydään...
Ja tipuaset ne vaan täällä miettii rakennekynsiä.
Maailma taitaa olla tuntematon paikka?k yn s iäs ihailee kui s itse
- kannattaa uskoa
öyks kirjoitti:
k yn s iäs ihailee kui s itse
saat kovat kynnet ja sen D-vitamiinin ettei tuu osteoporoosia eli luukatoa varsinkaan naisille sit..."aikuisena"...elämässäs
et tarvii sit kissankynsiä muualta, omat loistaa ja kestää, ei lohkeile tms.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053181Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391610Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951472- 921379
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461334Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1561246Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121178Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231009Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803