tämä on. Onko minun "oppiläksyni" tässä elämässä tulla toimeen ja hyväksyä juovat ja muutenkin toista ihmistä huonoisti kohtelevat miehet. Olen mielestäni aina tullut hyvin kaikkien kanssa toimeen mutta kumppaniksi niitä en ole koskaan niitä halunnut. Nyt tuntuu vaan, että tuollaisia ihmistyyppejä vaan olisi minulle tarjolla. Ei enää millään jaksaisi sitä pahuutta mikä sitä syntyy.
Karmaako
3
345
Vastaukset
- Toivoa taivaasta.
Joku alkaisi kysyä, minkälainen isäsuhde sinulla oli. Joku kysyisi samaa äidistäsi, kuinka hän sinua kohteli. Paras kysymys on, Kuinka jaksat? Minä ulkoilutan potilasta eräässä laitoksessa, hän on iloinen Jousimies ja meillä on tosi hauskaa miehen kanssa. Odotan omaa rakastani, jos taivas suo hänet minulle, ulkoilutan häntä.
- zx
kärsit vain itsetuhovietistä, jos hyväksyt.
- Kasvukaudet
Toiset naiset laittavat heti poikki, kun miehellä esiintyy pienintäkään poikkeavuutta ihanteesta. Toiset minun laillani jäävät ihmettelemään, minkälainen kartta tuolla typeryksellä on. Kartta, eli ihminen alkaa elää totuutttaan jo kolmannella vuodella tutustumisessa. Tee lista, mitä tahdot itsellesi. Siitä tulee hauska ja iloinen lista, se eroaa täydellisesti miehistä, joita ennen tapailit. Muutoksessa auttavat kodinsisustuksen- ja ruokavaliosi muutos. Kolmivuotiskaudet menevät ihmeen nopeasti, vievät elämästä liikaa.
Nyt on hyvä aika tehdä uudenvuodenlupauksia miesihanteisiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t846895- 353691
- 443248
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402462- 2032182
- 1202153
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292079- 402072
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241778Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna181654