tämä on. Onko minun "oppiläksyni" tässä elämässä tulla toimeen ja hyväksyä juovat ja muutenkin toista ihmistä huonoisti kohtelevat miehet. Olen mielestäni aina tullut hyvin kaikkien kanssa toimeen mutta kumppaniksi niitä en ole koskaan niitä halunnut. Nyt tuntuu vaan, että tuollaisia ihmistyyppejä vaan olisi minulle tarjolla. Ei enää millään jaksaisi sitä pahuutta mikä sitä syntyy.
Karmaako
3
349
Vastaukset
- Toivoa taivaasta.
Joku alkaisi kysyä, minkälainen isäsuhde sinulla oli. Joku kysyisi samaa äidistäsi, kuinka hän sinua kohteli. Paras kysymys on, Kuinka jaksat? Minä ulkoilutan potilasta eräässä laitoksessa, hän on iloinen Jousimies ja meillä on tosi hauskaa miehen kanssa. Odotan omaa rakastani, jos taivas suo hänet minulle, ulkoilutan häntä.
- zx
kärsit vain itsetuhovietistä, jos hyväksyt.
- Kasvukaudet
Toiset naiset laittavat heti poikki, kun miehellä esiintyy pienintäkään poikkeavuutta ihanteesta. Toiset minun laillani jäävät ihmettelemään, minkälainen kartta tuolla typeryksellä on. Kartta, eli ihminen alkaa elää totuutttaan jo kolmannella vuodella tutustumisessa. Tee lista, mitä tahdot itsellesi. Siitä tulee hauska ja iloinen lista, se eroaa täydellisesti miehistä, joita ennen tapailit. Muutoksessa auttavat kodinsisustuksen- ja ruokavaliosi muutos. Kolmivuotiskaudet menevät ihmeen nopeasti, vievät elämästä liikaa.
Nyt on hyvä aika tehdä uudenvuodenlupauksia miesihanteisiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude14813137Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta
Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t729591Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h949074Suomen velka kasvoi ennätysvauhtia - Mäkynen repostelee
– Velka kasvoi eniten tilaston historiassa, Mäkynen kirjoittaa. – Vuoden 2025 toisella neljänneksellä selvästi eniten k137705Giorgia Meloni vs Riikka Purra
Kyllä Italian pääministeri on kauniimpi ja seksikkäämpi, kuin Suomen valtiovarainministeri Riikka Purra. Mitä jotkut näk386704Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.1476124Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä
Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri153104En lähde armeijaan enkä siviilipalvelukseen
Maanantaina telkan uutisissa toistamiseen kerrottiin tästä luuserista, joka kärsii muka "masennuksesta", mutta nauraa rä3911169Aikuisten säälittävä käytös
Mikä mahtaa aikuisia hiertää ja mistä näin kovaa että alaikäisen pahoinpitelyn jälkeen vielä kirjotellaan täällä. Sana v71123YLE: Stora Enso Imatra aloittaa yyteet
www.hs.fi/talous/art-2000011528377.html Yle: Stora Enso aloitti muutosneuvottelut Imatran-tehtailla Metsäteollisuus|Yl84970