Oliko tummamies

minun

kohtaloni sittenkin. Tämän vuotta kestín vuoristorata-ajelua. Meillä oli paljon yhteistä mutta myös erottavia tekijöitä. Silloin kun asiat olivat hyvin niin asiat olivat hyvin, kaikki luisti. Kun riita alkoi, siitä ei meinannut tulla loppua. Hän ei halunnut vääntää ja silloin näytettin ovea kun ei alistunut aina hänen tahtoonsa. Olisiko vaan pitänyt yrittää ja tulemmeko vielä palaamaan yhteen ?

14

453

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Astrologia-palsta.

      Olet väärässä paikassa kysymyksesi kanssa, tämä on astrologiaa, ei ennustamista. Mutta kuitenkin, Mies on/oli väärä sinulle hyvä, kun lähti. Älä koskaan ota yhteyttä tuohon hirviöön, jota luulit mieheksi.

      • Tummamieskö

        Kiitos vastauksestasi. Tiedän olevani väärällä palstalla mutta mutta kun olin olevinani siellä toisella ja kun toi eka viesti vaan ehti lähteä ennen aikojaan. Ihminen on nääs niin erehtyväinen...
        Jonkin asteisesta luonnehäiriötä ajattelin itse hänellä olevan, "normaali" ihminen ei käyttäytyisi ja alistaisi toista sillä tavalla kuin hän teki. Riidan puuskkaassa erottiin. En aio ottaa varmasti yhteyttä häneen. Ennen otti hän yhteyttä.


      • Voimia sinulle.
        Tummamieskö kirjoitti:

        Kiitos vastauksestasi. Tiedän olevani väärällä palstalla mutta mutta kun olin olevinani siellä toisella ja kun toi eka viesti vaan ehti lähteä ennen aikojaan. Ihminen on nääs niin erehtyväinen...
        Jonkin asteisesta luonnehäiriötä ajattelin itse hänellä olevan, "normaali" ihminen ei käyttäytyisi ja alistaisi toista sillä tavalla kuin hän teki. Riidan puuskkaassa erottiin. En aio ottaa varmasti yhteyttä häneen. Ennen otti hän yhteyttä.

        Jos tuo ihminen ottaa yhteyttä sinuun, älä vastaa. Huomaat, kuinka voimistut ja arvostelukykysi kehittyy. Voisit kertoa astrologisesti itsestäsi, mikäli tahdot.


      • Tummamieskö
        Voimia sinulle. kirjoitti:

        Jos tuo ihminen ottaa yhteyttä sinuun, älä vastaa. Huomaat, kuinka voimistut ja arvostelukykysi kehittyy. Voisit kertoa astrologisesti itsestäsi, mikäli tahdot.

        Olen aurinkomerkiltä oinas, nouseva skorpioni, kuu neitsyessä, mars oinaassa ja venus härässä.
        Nähtävästi olen aika "persoona". Kartaltani löytyy myös jod mutta ei onneksi T-ristiä.


      • Peilistä
        Tummamieskö kirjoitti:

        Olen aurinkomerkiltä oinas, nouseva skorpioni, kuu neitsyessä, mars oinaassa ja venus härässä.
        Nähtävästi olen aika "persoona". Kartaltani löytyy myös jod mutta ei onneksi T-ristiä.

        Hyvä työssään, intensiivinen psykologi vaikutat ikäänkuin fyysisen olemuksesi ulkopuolelta, suun kautta myös. Mainiota, kun nousu Skorpionin oppii tuntemaan saa parasta syvyyspsykologiaa.Tiedätkin paljon astrologista. Hyvää joulua.


      • älä höpötä!
        Peilistä kirjoitti:

        Hyvä työssään, intensiivinen psykologi vaikutat ikäänkuin fyysisen olemuksesi ulkopuolelta, suun kautta myös. Mainiota, kun nousu Skorpionin oppii tuntemaan saa parasta syvyyspsykologiaa.Tiedätkin paljon astrologista. Hyvää joulua.

        Ei nousumerkki anna itsessään mitään vaan ainoastaan seuloo ja suodattaa aurinkomerkin ominaisuuksia. Skorppari nousumerkkinä ei tee ihmisestä millään tavalla tarkkaavaisempaa tai skorpparimaisempaa ellei aurinkomerkki sitä ole ja oinas ei missään tapauksessa omaa psykologista silmää ja nämä asiat tietää jokainen joka on vähänkään astrologiaan tutustunut!!!


      • Tummamieskö
        älä höpötä! kirjoitti:

        Ei nousumerkki anna itsessään mitään vaan ainoastaan seuloo ja suodattaa aurinkomerkin ominaisuuksia. Skorppari nousumerkkinä ei tee ihmisestä millään tavalla tarkkaavaisempaa tai skorpparimaisempaa ellei aurinkomerkki sitä ole ja oinas ei missään tapauksessa omaa psykologista silmää ja nämä asiat tietää jokainen joka on vähänkään astrologiaan tutustunut!!!

        Sinulle älä höpötä. Astrologiasta tai horoskooppimerkistä riippumatta olin viittä vaille lähdössä lukemaan psykologiaa. Ihmismieli ja sen sairaraudet kiinnostavat kovasti kuten myös muukin terveys. Matikkapää ei vaan riittänyt eikä kiinostus matikkaa kohtaan, että olisin lähtenyt lääkikseen asti pyrkimään. Lähdin ihan muulle alalle.Nyt harrastan tällaista "kotipsykiatriaa" ystävien kanssa. Jostain kumman syystä tuiki tuntemattomatkin kertovat hyvin hanaksti ongelmiaan minulle heti kun ollaan kohdattu. Kovasti tuntuvat tarvitsevan kuuntelijaa ja asijoiden ratkaisijaa vaikkakin ratkaisijaksi en suostu. Näkökantoja voi valottaa.
        Eli se syvyys tulee ehkä sieltä skorpionin puolelta ja tekemisen meininki on sitten oinasta.
        Kyllä tässä on saanut itsetuntemustakin opiskella ihan riittävästi ja se opiskelu jatkuu.
        Kyllä tämä "Peilistä" kirjoittanut henkilö osui minusta kirjoittaneena oikeaan vaikka ei olla tavattukaan.


      • Haavoittunut
        Tummamieskö kirjoitti:

        Sinulle älä höpötä. Astrologiasta tai horoskooppimerkistä riippumatta olin viittä vaille lähdössä lukemaan psykologiaa. Ihmismieli ja sen sairaraudet kiinnostavat kovasti kuten myös muukin terveys. Matikkapää ei vaan riittänyt eikä kiinostus matikkaa kohtaan, että olisin lähtenyt lääkikseen asti pyrkimään. Lähdin ihan muulle alalle.Nyt harrastan tällaista "kotipsykiatriaa" ystävien kanssa. Jostain kumman syystä tuiki tuntemattomatkin kertovat hyvin hanaksti ongelmiaan minulle heti kun ollaan kohdattu. Kovasti tuntuvat tarvitsevan kuuntelijaa ja asijoiden ratkaisijaa vaikkakin ratkaisijaksi en suostu. Näkökantoja voi valottaa.
        Eli se syvyys tulee ehkä sieltä skorpionin puolelta ja tekemisen meininki on sitten oinasta.
        Kyllä tässä on saanut itsetuntemustakin opiskella ihan riittävästi ja se opiskelu jatkuu.
        Kyllä tämä "Peilistä" kirjoittanut henkilö osui minusta kirjoittaneena oikeaan vaikka ei olla tavattukaan.

        Kolmekymmentä vuotta astrologiassa ei enempi voisi tympiä "astrologina" esiintyviä ihmisiä kohtaan. Astrologi Kirsi Halla-Seppälä sanoo, että esimerkiksi Saturnuksen tulkinta tulisi uusia. Vanhat vanhainkotiin, uusi polvi ammattiin. Olen pahoillani, pyydän anteeksi, että olen löytänyt omat tulkinnat omalle astrologialleni kolmessakymmenessä vuodessa. Oinaalla on aivan oma erikoinen herkkä, hellä, haavoittuva puolensa, jota ei koskaan oteta huomioon. Oinaan luonnekuvaus tulisi uusia Saturnuksen lailla. Onko tässä taas alfa-uros ja omega, mies ja nainen ovat aina erilaisia. Kuinka mies käsittää haavoittuvaisuuden?


      • webwbe
        Tummamieskö kirjoitti:

        Sinulle älä höpötä. Astrologiasta tai horoskooppimerkistä riippumatta olin viittä vaille lähdössä lukemaan psykologiaa. Ihmismieli ja sen sairaraudet kiinnostavat kovasti kuten myös muukin terveys. Matikkapää ei vaan riittänyt eikä kiinostus matikkaa kohtaan, että olisin lähtenyt lääkikseen asti pyrkimään. Lähdin ihan muulle alalle.Nyt harrastan tällaista "kotipsykiatriaa" ystävien kanssa. Jostain kumman syystä tuiki tuntemattomatkin kertovat hyvin hanaksti ongelmiaan minulle heti kun ollaan kohdattu. Kovasti tuntuvat tarvitsevan kuuntelijaa ja asijoiden ratkaisijaa vaikkakin ratkaisijaksi en suostu. Näkökantoja voi valottaa.
        Eli se syvyys tulee ehkä sieltä skorpionin puolelta ja tekemisen meininki on sitten oinasta.
        Kyllä tässä on saanut itsetuntemustakin opiskella ihan riittävästi ja se opiskelu jatkuu.
        Kyllä tämä "Peilistä" kirjoittanut henkilö osui minusta kirjoittaneena oikeaan vaikka ei olla tavattukaan.

        Ei sillä ole mitään merkitystä olitko lähdössä lukemaan psykologiaa. Nyt oli kyse psykologisesta silmästä, eli siitä avarakatseisuudesta ja syvästä viisaudesta ja huomiokyvystä jolla ymmärtää toista ihmistä hyvin tarkasti. Skorpparilla se on, Oinaalla sitä ei ole eikä tule olemaan vaikka Laila mainosti Oinaan haavoittuvuudesta. Oinas ei tule olemaan koskaan Skorpioni. Se että joku kertoo sinulle ongelmistaan vaikka ei sinua tuntisikaan ei liity tähän asiaan millään tavalla. Tai liittyy, sillä sinun ymmärtämättömyytesi vain todistaa minun sanani oikeiksi. Peilistä kirjoittanut Laila "osui oikeaan" vain siksi että kehui sinua ja kertoi sellaista kehua mitä toivot kuulevasi, eli käytti hyväkseen Barnum-efektiä. Hän ei sinua tunne, mutta hän käytti yleistyksiä ja kehuja jotka lämmittävät ihan jokaisen ihmisen mieltä ja osuvat aina oikeaan.


      • Puolustaja laidalla.
        webwbe kirjoitti:

        Ei sillä ole mitään merkitystä olitko lähdössä lukemaan psykologiaa. Nyt oli kyse psykologisesta silmästä, eli siitä avarakatseisuudesta ja syvästä viisaudesta ja huomiokyvystä jolla ymmärtää toista ihmistä hyvin tarkasti. Skorpparilla se on, Oinaalla sitä ei ole eikä tule olemaan vaikka Laila mainosti Oinaan haavoittuvuudesta. Oinas ei tule olemaan koskaan Skorpioni. Se että joku kertoo sinulle ongelmistaan vaikka ei sinua tuntisikaan ei liity tähän asiaan millään tavalla. Tai liittyy, sillä sinun ymmärtämättömyytesi vain todistaa minun sanani oikeiksi. Peilistä kirjoittanut Laila "osui oikeaan" vain siksi että kehui sinua ja kertoi sellaista kehua mitä toivot kuulevasi, eli käytti hyväkseen Barnum-efektiä. Hän ei sinua tunne, mutta hän käytti yleistyksiä ja kehuja jotka lämmittävät ihan jokaisen ihmisen mieltä ja osuvat aina oikeaan.

        Huippuluokkaa. Miten on ammattisi oikeudellisuus, etiikka ja moraali kohdallaan? Onko burnout menossa? Hakeudu työnohjaukseen, sairauslomalle. Otamme palstalla pahan mielesi vastaan, jos niin tahdot. Mars Leijonassako, ensimmäisiä huoneita painottuneena kartalla, minää, egoa? Huone 5 huono aspekti, ei välttämättä? Puolustaa kaveria, ryhmäänsä?
        Yhdistän webwbe päivänhoroskoopinkirjoittajaksi Helmi-sivulla, palstat yhdistyvät hyvin. Vesimiestä kehutaan kaikenaikaa, mistä lie johtunee? Tarve taistella oikeuksiensa puolesta loistaa hyvin webwben kirjoituksista. Piirre, joka ei koskaan tule poistumaan hänestä, lientymisestä en tiedä. Loukkaantua, en tiedä, vain nuori Leijona laumassaan uhkuu egoaan. Jatka, otamme vastaan. Ota kaikkien kirjoittajien nimet käyttöön.


      • Astrologiaa.
        Puolustaja laidalla. kirjoitti:

        Huippuluokkaa. Miten on ammattisi oikeudellisuus, etiikka ja moraali kohdallaan? Onko burnout menossa? Hakeudu työnohjaukseen, sairauslomalle. Otamme palstalla pahan mielesi vastaan, jos niin tahdot. Mars Leijonassako, ensimmäisiä huoneita painottuneena kartalla, minää, egoa? Huone 5 huono aspekti, ei välttämättä? Puolustaa kaveria, ryhmäänsä?
        Yhdistän webwbe päivänhoroskoopinkirjoittajaksi Helmi-sivulla, palstat yhdistyvät hyvin. Vesimiestä kehutaan kaikenaikaa, mistä lie johtunee? Tarve taistella oikeuksiensa puolesta loistaa hyvin webwben kirjoituksista. Piirre, joka ei koskaan tule poistumaan hänestä, lientymisestä en tiedä. Loukkaantua, en tiedä, vain nuori Leijona laumassaan uhkuu egoaan. Jatka, otamme vastaan. Ota kaikkien kirjoittajien nimet käyttöön.

        Jotta tulisi ymmärretyksi, että minulla ei ole tarve onnistua missään, huone 8 valokuvia on jaossa, laittakaa osoitelistaa, lähetän valokuvia, miksi ei ole tarvetta olla yhtikäs mitään.
        Lapsen palasiksi menosta ei ole valokuvia. Syy on yksinkertainen : En kyennyt valokuvaamaan. Pasilan poliisilla on yhdet kuvat, niitä ei saa. Siitä toisesta huone 8 tapahtumasta on valokuvia, oli ihminen, joka kuvasi.
        Toivon vihdoinkin, että ymmärtäminen kehittyisi palstalla. Sven Stenberg on ihminen, joka minut laittoi tänne. Oliko se hyvä asia, en tiedä. Maarit Laurento sanoi minulle : On hyvä, että astrologiasta puhutaan. Jään odottamaan osoitelistaa, joihin postitan valokuvia.


      • MC-Kuu
        webwbe kirjoitti:

        Ei sillä ole mitään merkitystä olitko lähdössä lukemaan psykologiaa. Nyt oli kyse psykologisesta silmästä, eli siitä avarakatseisuudesta ja syvästä viisaudesta ja huomiokyvystä jolla ymmärtää toista ihmistä hyvin tarkasti. Skorpparilla se on, Oinaalla sitä ei ole eikä tule olemaan vaikka Laila mainosti Oinaan haavoittuvuudesta. Oinas ei tule olemaan koskaan Skorpioni. Se että joku kertoo sinulle ongelmistaan vaikka ei sinua tuntisikaan ei liity tähän asiaan millään tavalla. Tai liittyy, sillä sinun ymmärtämättömyytesi vain todistaa minun sanani oikeiksi. Peilistä kirjoittanut Laila "osui oikeaan" vain siksi että kehui sinua ja kertoi sellaista kehua mitä toivot kuulevasi, eli käytti hyväkseen Barnum-efektiä. Hän ei sinua tunne, mutta hän käytti yleistyksiä ja kehuja jotka lämmittävät ihan jokaisen ihmisen mieltä ja osuvat aina oikeaan.

        Tuli mieleeni karttasi, onko MC Oinaassa? Olen nauttinut jokaisesta kirjoituksestasi, Kuuni on OInaassa, olemmeko erityiset sielunkumppanit? Kun tulet töistä klo 01 jälkeen, kirjoitatko?


      • webwbe
        MC-Kuu kirjoitti:

        Tuli mieleeni karttasi, onko MC Oinaassa? Olen nauttinut jokaisesta kirjoituksestasi, Kuuni on OInaassa, olemmeko erityiset sielunkumppanit? Kun tulet töistä klo 01 jälkeen, kirjoitatko?

        Sielunkumppanuus löytyy jostain toisaalta kuin Kuun puolelta. Kuuni ei ole Oinaassa vaan karttani näyttää tällaiselta:

        Planeetat ja huoneet merkeissä:


        Aurinko Skorpionissa, huoneessa 3. Huone 3 on Vaa'assa

        Kuu Vaa'assa, Kuu huoneessa 2. Huone 2 on Neitsyessä

        Merkurius Skorpionissa, huoneessa 4. Huone 4 on Skorpionissa

        Venus Vaa'assa, huoneessa 3. Huone 3 on Vaa'assa

        Mars Leijonassa, huoneessa 11. Huone 11 on Ravussa

        Jupiter Ravussa, huoneessa 10. Huone 10 on Härässä

        Saturnus Leijonassa, huoneessa 12. Huone 12 on Leijonassa

        Uranus Skorpionissa, huoneessa 3. Huone 3 on Vaa'assa

        Neptunus Jousimiehessä, huoneessa 4. Huone 4 on Skorpionissa

        Pluto Vaa'assa, huoneessa 3. Huone 3 on Vaa'assa

        AC Neitsyessä.

        MC Härässä.

        IC Skorpionissa.


        Tässä vielä muutama planeettojen välinen aspekti. Tarkemmin en jaksa ottaa selville kun en nyt pikasilmäyksellä löytänyt mistään kunnollista nettiastrokarttasovellusta ja tuo helmi antoi vain tuollaisen suppean katsauksen.


        359 Yhtymä Aurinko - Uranus yhtymä

        133 Sekstiili Kuu - Merkurius yhtymä

        126 Sekstiili Jupiter - Askendentti yhtymä

        125 Sekstiili Venus - Saturnus yhtymä

        54 Sekstiili Neptunus - Pluto yhtymä

        -53 Neliö Merkurius - Saturnus oppositio

        43 Yhtymä Saturnus - Askendentti yhtymä

        36 Sekstiili Kuu - Mars yhtymä

        19 Trini Jupiter - Uranus yhtymä

        10 Trini Merkurius - Mars yhtymä


        Yhtymä tuo voimakkaasti esille kahden planeetan merkitysten yhteisvaikutuksen.
        Sekstiili on ominaisuus, joka toimii automaattisesti.
        Neliö on laiskanläksy, haaste joka tulee kohdata, että oppi tulisi saavutetuksi. Kun sitä ei ole vapaaehtoisesti valmis opiskelemaan, kohtalo tuo tilanteen eteen ja sen oppii tavalla tai toisella.
        Oppositio on samalla lailla haaste, mutta siinä ikään kuin ei ole enää itse mukana persoonallisella tavalla vaan se on yksilöä suurempi kysymys.


      • Rakkautta wepelle.
        webwbe kirjoitti:

        Sielunkumppanuus löytyy jostain toisaalta kuin Kuun puolelta. Kuuni ei ole Oinaassa vaan karttani näyttää tällaiselta:

        Planeetat ja huoneet merkeissä:


        Aurinko Skorpionissa, huoneessa 3. Huone 3 on Vaa'assa

        Kuu Vaa'assa, Kuu huoneessa 2. Huone 2 on Neitsyessä

        Merkurius Skorpionissa, huoneessa 4. Huone 4 on Skorpionissa

        Venus Vaa'assa, huoneessa 3. Huone 3 on Vaa'assa

        Mars Leijonassa, huoneessa 11. Huone 11 on Ravussa

        Jupiter Ravussa, huoneessa 10. Huone 10 on Härässä

        Saturnus Leijonassa, huoneessa 12. Huone 12 on Leijonassa

        Uranus Skorpionissa, huoneessa 3. Huone 3 on Vaa'assa

        Neptunus Jousimiehessä, huoneessa 4. Huone 4 on Skorpionissa

        Pluto Vaa'assa, huoneessa 3. Huone 3 on Vaa'assa

        AC Neitsyessä.

        MC Härässä.

        IC Skorpionissa.


        Tässä vielä muutama planeettojen välinen aspekti. Tarkemmin en jaksa ottaa selville kun en nyt pikasilmäyksellä löytänyt mistään kunnollista nettiastrokarttasovellusta ja tuo helmi antoi vain tuollaisen suppean katsauksen.


        359 Yhtymä Aurinko - Uranus yhtymä

        133 Sekstiili Kuu - Merkurius yhtymä

        126 Sekstiili Jupiter - Askendentti yhtymä

        125 Sekstiili Venus - Saturnus yhtymä

        54 Sekstiili Neptunus - Pluto yhtymä

        -53 Neliö Merkurius - Saturnus oppositio

        43 Yhtymä Saturnus - Askendentti yhtymä

        36 Sekstiili Kuu - Mars yhtymä

        19 Trini Jupiter - Uranus yhtymä

        10 Trini Merkurius - Mars yhtymä


        Yhtymä tuo voimakkaasti esille kahden planeetan merkitysten yhteisvaikutuksen.
        Sekstiili on ominaisuus, joka toimii automaattisesti.
        Neliö on laiskanläksy, haaste joka tulee kohdata, että oppi tulisi saavutetuksi. Kun sitä ei ole vapaaehtoisesti valmis opiskelemaan, kohtalo tuo tilanteen eteen ja sen oppii tavalla tai toisella.
        Oppositio on samalla lailla haaste, mutta siinä ikään kuin ei ole enää itse mukana persoonallisella tavalla vaan se on yksilöä suurempi kysymys.

        Merkurius Skorpionissa toimii. Mars Leijonassa toimii aina. Saturnus Leijonassa toimii. Minkälainen oli lapsuutesi, vieläkö huudattaa? Huuda vaan, seuraan huutoasi.
        Oli raskas ilta, otan kipulääkettä, kohtasin henkisen kumppanini.

        "Ensin on rakastettava itseään, ennenkuin kykenee rakastamaan toista."


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      107
      2032
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      54
      1917
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1885
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1588
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1388
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1330
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1316
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1301
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe