loistavan pelimiehen.
Bremberg tekee ketjukaverit paremmiksi, sai Hentusenkin pelaan paremmalla tasolla.
Vaikka onkin Ruotsalainen, niin oli kultainen hankinta Jokereille.
Jokerit sai Fredrik Brembergissä
6
301
Vastaukset
- spking
http://www.urheilulehti.fi/jaakiekko/sm-liiga/nylanderin-kohusiirrosta-jokereihin-puuttuu-enaa-sinetti
Huhut ovat tuomassa myös Tim Stapletonia (taas) Jokereihin.
Hjallis on ilmeisesti voittanut lotossa??
Tämän kauden pelaajapalkkioihin oli budjetoitu 2,7 milliä.
Bremberg Nylander Stapleton lisäävät summaan 500-800 tonnia.- kmc
tarvis pari kiekollista pakkia lisää, tosin brookshan on saitsulla ja pelikunnos tammikuun lopus vissii, tost rulliest ei kyl oo mitää varmuutta jos alkoholipitoiset puheet pitää paikkaasa,niin ei varmaa ole jengissä mukana. saapi sitten nähdä tauon jälkee mitä pelimiehiä on liittynyt joukkueeseen, jos nämä villit huhut nyt paikkaansa pitää.
- juha82
kmc kirjoitti:
tarvis pari kiekollista pakkia lisää, tosin brookshan on saitsulla ja pelikunnos tammikuun lopus vissii, tost rulliest ei kyl oo mitää varmuutta jos alkoholipitoiset puheet pitää paikkaasa,niin ei varmaa ole jengissä mukana. saapi sitten nähdä tauon jälkee mitä pelimiehiä on liittynyt joukkueeseen, jos nämä villit huhut nyt paikkaansa pitää.
ollut mitään ulkomaalaisia vastaan
- fimfix
Nylander ja Stapleton,jos sitten tulevat,maksavat 400-600 tonnia.
Brenberg (huhujen mukaan) tienaa loppukaudesta 250 tonnia.
Oli miten oli,kyllä tulee pisteille hintaa:)) - 2010-2011
fimfix kirjoitti:
Nylander ja Stapleton,jos sitten tulevat,maksavat 400-600 tonnia.
Brenberg (huhujen mukaan) tienaa loppukaudesta 250 tonnia.
Oli miten oli,kyllä tulee pisteille hintaa:))KUMPAA NYLANDERIA HUHUTTU SUOMEEN < PETERIÄ VAI MIKAELIA....MIKSI STAPLETON TULISI TAAS JOKEREIHIN. ITSE OTTAISIN BOUMEDIENNEN VAPAILTA MARKKINOILTA
- juha82
2010-2011 kirjoitti:
KUMPAA NYLANDERIA HUHUTTU SUOMEEN < PETERIÄ VAI MIKAELIA....MIKSI STAPLETON TULISI TAAS JOKEREIHIN. ITSE OTTAISIN BOUMEDIENNEN VAPAILTA MARKKINOILTA
taistelija jota Jokerit tarvitsee
pätevä pakki
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1808336
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264528- 504098
- 543482
- 513116
- 502860
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262556- 312159
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382013- 292006