Onko sinulla ylimääräisiä virtuaalieläimiä, mikset myisi/antaisi niitä Sanelman Tallille. Tallilla on ratsastuskoulutoimintaa ja löytöeläin toimintaa.. Tutustu myös nykyisiin eläimiini ja ota hoidokki!
Tara V
http://www.freewebs.com/sanelmantalli
Ostan!
TaraV
2
427
Vastaukset
- Monden Hillss
Heippa!
Olit kiinnostunut ostamaan eläimiä. Minun ravi/ratsutallillani olisi myynnissä melkein jokalähtöön sopivia hevosia: on raviin, ratsuksi, valjakkoon, monteen, siitokseen..
Käy tutustumassa, lähes koko kalusto kaupan!
www.mondenhill.nettisivu.org - annskuu.
Hei! Tallillani olisi pari connemaraponia myynnissä, jos kiinnostaa käyppäs kurkkaamassa
http://ponisiittola.webs.com/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 76979
- 119724
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm64717J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81715- 42691
- 91624
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante111563- 42539
- 41498
- 17480