kaksi keskenmenoa

Suru87

Itsellä tässä syksyllä nyt jo kaksi keskenmenoa. Ensimmäinen selvisi ekassa ultrassa, 12 viikon paikkeilla. Oli mennyt kesken noin 8-9 viikolla. Se suoritettiin sitten lääkkeillä, kun ei ollu tullu itsestään ulos. Yritettiin kyllä sen jälkeen, 2 viikon päästä (ns. ovulaatio aikaan) mutta ei sitten onnistunut ja lääkkeellisen kohdun tyhjennyksen vuodon alusta meni 31 päivää niin alkoi menkat. No sillä kierrolla sitten onnistui mutta nyt eilen (11.12) alkoi verinen vuoro ja keskenmeno tää nyt sitten luultavasti on. Raskausviikot olisi tänään, 12.12 5 0.

Pettymys on ihan kauhee. Se on onni, että on kummallakin kerralla nasahtanut kerralla raskaaksi mutta pelottaa vaan, jos aina käy näin. Uutta yritystä sitten vaan heti muutaman viikon kuluttua. Onko jollain kokemuksia vastaavista ja antaa vinkkejä tai neuvoja?

Nyt tiedän kyllä sitten, mikä voi olla kauhein asia tässä maailmassa. Suru on suuri.

4

398

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rakkaudenhedelmät

      Uskon, että suru on suuri. Itselläni yksi keskenmeno takana ja tuntuu siltä, etten kestä enää seuraavaa. Mutta paljon on niitä onnellisia tarinoita, joissa parin, kolmen keskenmenon jälkeen onkin onnistunut raskaus ja nyytti sylissä. Toivottavasti teillä onnistuu seuraava raskaus. Laiha lohtuhan on, että ainakin tulet raskaaksi, ja ilmeisesti vielä suht helposti, joten pakkohan sen on onnistua vielä. "synkimmälläkin pilvellä on hopeareunus"

      • LeilaY

        ainut mahdollinen lohdun sana on ehkä se, että jos menee kesken, lapsi ei ole ollut terva, ja olisit saattanut jossain vaiheessa päättämään itse lapsesi elämästä, eli miettimään teetkö abortin. Luonto hoiti pois. En voi kuvitellakaan suruasi, mutta pääsen ehkä lähelle, koska kummitädin ja sedän piti saada lapsi juhannuksena, ja tänään kuulin, että pientä serkkuani ei koskaan tulekaan syntymään.. Suru on minullakin suuri:(


    • hande__

      itsellä on käynyt sama juttu, minua ehdotettiin kokeilemaan asperiinia joka ohentaa verta mikä taas estää hyytymistä/ vieraan kudoksen vieroitusoireita.

    • jaduska

      Itse olen saanut kaksi keskenmenoa peräkkäin(09/09 ja 11/09). Viimeisen keskenmenon jälkeen aloin syömään asperin cardio 100mg. Toivottavasti tuo auttaa seuraavassa raskaudessa. Ja itsekin olen tullut todella helposti raskaaksi enkä todellakaan ole osannut odottaa että tämä olisi näin vaikeata(minulla on 4 normaali raskautta takana)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1906
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1662
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1584
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe