Hyppääminen..

ponipomppu

SORI, HUONO OTSIKKO! Sanokaas, kuinka korkeita olette nähneet/kuulleet shettiksien hypänneen (saa olla ylikorkeidenkin, ja ratsastajan kanssa)

Meillä ihan ratsastuskouluponi on hypännyt sellasen 70cm esteen ratsastajan kanssa (poni on itse jotain 102cm.) aika huikee suoritus :)

5

586

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • shettikset<3

      Oon nähny youtubes sellasen shettiksen joka hyppää jotain yli metrin (ilman ratsastajaa). Jos haluut nähä nii laita youtubee: repe esteillä :))

    • Maiiijaa

      Tallilla 110 senttinen hepo hyppää 60cm ratsastajan kanssa, mutta tosin ponsku on aika pullakka ja raskasrakenteinen ;s Kaverin shettis on 95 senttiä ja irtona hyppää 75cm. Mut aika hurja jos RATSASTAJAN kanssa hyppää 70cm ja poni on vaan 102cm Tallilla on myös toinen shetukka, 100 senttinen ja se hyppää vaan 50cm.. Mutta siinäkin kyllä on se että on myöskin raskasrakenteinen ja pullakka :s

      • tanuuuuuuu

        Meijä ori-poni on hypänny yli 120cm esteiden yli ratsastaja selässä ja polle on n. 1m korkee...
        Tosin se hyppii yli metrin korkeiden kivienki yli.. se on hieman hurjapää.. :) On hyppiny vielä korkeempiakin, mutta niitten korkeuksista en oo varma.., mut neki oli jtn 1m korkusii.. XD
        Siit tulis kyl hyvä ravipolle, juoksee alle 3min 1km..sillä pollella sisua riittää.. :D
        Sil on tosi nopeet jalat ja se on valio luokkaa...
        Sillä taitoja riittää.. :P

        Ööö.. Ja sorry, ku kirjotin muustakin, kuin kysyit ;)


    • Hoitsulove

      On 101cm ja on hypänny ratsastajan kanssa 85, ja menis viel korkeempiiki... Irtona en tiiä mitä hyppää...

    • jempppaa

      kuullut olen että alle 90cm korkuinen shettis hypännyt yli metrin esteen irtona!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2685
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      103
      2272
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2020
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      13
      1749
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1701
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1666
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1666
    8. 92
      1593
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1467
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1284
    Aihe