öisin, katoavatko sanat
kohti varjojen valtakuntaa
kuuluuko rakkaus halki ajan?
öinen ääni, on sydämen syke
jokin vie pimeydeyteen, kylmään
kun rakkaus on varjo,
joka seuraa sinua
koditon kaiku
ja sen lämpö on hehkuvan hiilen lämpöä
tänä yönä on heräämiseni aika
kun olit siinä, unessani aaveena, kaikuna
katsoit kohti ikkunaa
kerroit rakkaudestasi, unelmistasi
kun maa heräsi kylmään
Olit tuoksuna unessani
Kun maa heräsi kylmään
3
161
Vastaukset
Luot tekstejä jotka osuvat syvälle
kuin tehden runon todeksi lukijallekin,
tummin sanoin kuin toiveidenkin lämpimyydellä.
Herätät teksteillä lukijankin miettimään
kerronnan syviä tuntojasi.
Hieno runo Sinulta jälleen kerran.syvää ja puhuttelevaa runoutta jälleen
DBW Sinulta. Unenomaista ja silti samaan
aikaan niin todellista - kaunis kokonaisuus.
Kiittäen.ja kumartaen. Itseasiassa, tein samaisesta tekeleestä toisenkin version, mutta se katosi "bittiavaruuteen". Ehkä hyvä niin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202970Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3612653Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o482410Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä302390Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581948Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181479Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121472- 721393
- 571349
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?141321