Mistä autoon akku

kuka kertoisi

minulle, kun ei tuosta ´puhe-elin´ luettelosta saa selevää, eikä mulle tule lehtiä... Eikä netti näytä pikakatsauksella, eli en osaa (jaksa) etsiä. Tai oikeestaan missä olis sellaista palvelua, jossa ensteks mitattais akku, että onko se vielä käyttökelpoinen ennenkuin ostattaavat uuden! jossakin kivirannan suunnalla, minkä niminen ja mihin asti se olis auki! Ja onko ne edullisii ym... kiitos etukäteen asiallisista tiedoista;)

22

5435

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aakkuuu

akkuville keskustassa siinä nopan vieressä

• tai sitten

kivirannalla entinen lh-osa.. jossain siellä k-raudan takana.. en muista minkä niminen nykyään. Mutta akkuville osaa asiansa!

• Parasakku

Ehdottomasta iisalmen akku . Pohjolankadulla, noparin vastpapäätä saat parhaan palvelun. Siis akku -Ville.
      eikkä tarvitse miettiä minnekkä viedään/jätetään hylätty akku:

• kyllästynyt ko.liikk

enpä voi suositella ainakaan kyseistä liikettä, erittäin huonoja kokemuksia.

• Taidat olla
        kyllästynyt ko.liikk kirjoitti:

sinunlaisesi hävittävät loputkin palvelut tästä tuppukylästä.

• Senaatori
        Taidat olla kirjoitti:

sinunlaisesi hävittävät loputkin palvelut tästä tuppukylästä.

Tietysi Akku-Villeltä. Ville ossoo ja palaveloo.

• kävin AkkuVillellä
        Senaatori kirjoitti:

Tietysi Akku-Villeltä. Ville ossoo ja palaveloo.

mutta oli jo laittanut liikkeensä kiinni 16.30... sama oli Kivirannan Katsastus - ovet lukossa klo 16.... eikä nää halua palvella asiakkaitaan? Jos ittekin pääsen duunista kolmen jälkeen niin kyllä siinä kiirettä pitää, kun täytyy ensin käydä hoitamassa muita juttuja... Mutta ne on niitä yksityisyrittäjän ongelmia.. Huomenna uudelleen - ellei pakkanen jäädytä auton ovia lukkoon, sekin vielä - ennenkuin pääsee liikkeelle.

• Akun vaihtoi
        kävin AkkuVillellä kirjoitti:

mutta oli jo laittanut liikkeensä kiinni 16.30... sama oli Kivirannan Katsastus - ovet lukossa klo 16.... eikä nää halua palvella asiakkaitaan? Jos ittekin pääsen duunista kolmen jälkeen niin kyllä siinä kiirettä pitää, kun täytyy ensin käydä hoitamassa muita juttuja... Mutta ne on niitä yksityisyrittäjän ongelmia.. Huomenna uudelleen - ellei pakkanen jäädytä auton ovia lukkoon, sekin vielä - ennenkuin pääsee liikkeelle.

ja vielä pikaisesti pikkupakkasessa. Palvelu oli nopeaa, asiallista ja huumoriakaan unohtamatta. Suosittelen.

• saappi
        Akun vaihtoi kirjoitti:

ja vielä pikaisesti pikkupakkasessa. Palvelu oli nopeaa, asiallista ja huumoriakaan unohtamatta. Suosittelen.

Nyt kun pakkaset vatvoo kelejä nii löytyipä taas Akku-Villeltä apu laatuakun muodossa.

• Anonyymi
        kyllästynyt ko.liikk kirjoitti:

Onpas outoa , tavallisesti erittäin hyvä ja asiallinen palvelu. Olisko peiliin katsomisen paikka

• Ässäläinen

Eilen kävin Akku-Villeltä taas hakemassa akun, tällä kertaa nykyiseen autoon. Oon ostanut motskareihin ja autoihin akkuja, eikä oo mitään valitettavaa. Nytkin möi melkein kaks kertaa isomman akun kun kävi ensin toteemassa jotta isompi sopii, eipä jätä ihan heti tielle. Hinta oli kuitenkin suopea, ja jutut hyvät. Suoraselkästä osaavaa kauppaa ja erikoisliike, kyllä kannattaa tukea jo periaatteesta tuollaista näiltä kyliltä häviävää toimintaa. Eikä minun mielestä ees ota kovaa hintaa.

• Anonyymi

Eipä Ville ollut taaskaan paikalla, itse toiminnallaan karkoittaa asiakkaat.

• Anonyymi

Autoala myy puolta halvempia akkuja.. Jos ei löydy käypästä hyllystä ni tilaavat seuraavas päiväs ...

• Anonyymi

Akut helteessä paokkuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Autoala myy puolta halvempia akkuja.. Jos ei löydy käypästä hyllystä ni tilaavat seuraavas päiväs ...

Niin on ja paljon halvemmalla saa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllähän ne on halvempia akkuja mutta tiedätkös millaiset litkut on halvoissa akuissa kalliimpiin verrattuna.

• Anonyymi

Motonetistä, LH-osasta saa paljon edullisemmin akkuja.

• Anonyymi

Oivanpoika, oivin akkuliike on.

• Anonyymi

Iisalmen Auto-ala.

• Anonyymi

Uudenpiin autoihin pitää uusi akku koodata ohjelmointi työkalulla, että auto osaa säätää latausvirtaa. Ei ole monessa akkuja myyvässä liikkeissä sitä palvelua.

• Anonyymi

Mitäpä opimme silloin.

• Anonyymi

Kokoajan on aloittaja ostanut akun? Mulla olis kuusi vuotta vanha akku.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      70
      2952
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      46
      2564
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2225
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2128
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1956
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      32
      1702
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1526
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1487
    9. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      27
      1302
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      19
      1175
    Aihe