tuli vaa mielee.....

-latzu-

tuollakun haukuttiin Pikku G:tä ylimieliseks niin tuli vaa mielee et kuinka ylimielinen on eminem??? en usko et p.g on oikeesti ylimielinen. sehän on ujo. mäkin oon ujo joskus ja nostatan itteeni muiden ylä-puolelle koska mulla huono itsetunto...se voi siis vaan vaikuttaa yli-mielliseltä mutta sitä se ei ole.

9

387

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Räyhä

      Haista sinä vittu! täysmulkku se pikku g on.
      Ylimielinen se on selkeesti ja kai nyt sen näkee sen rumasta lärvistä että ylimielinen on.

      • feikkihanuri

        oma naamas on varmastikin kuin petolinnun perse!

        olet varmastikin kylän mopojengin pomo ja paikallisen nakkikioskin kauhu!

        huihui ...


      • Räyhä
        feikkihanuri kirjoitti:

        oma naamas on varmastikin kuin petolinnun perse!

        olet varmastikin kylän mopojengin pomo ja paikallisen nakkikioskin kauhu!

        huihui ...

        Korjaus vaan: Malli tyttöystävänä eli naama kaukana petolinnon perseestä.

        Mopot on skideille mä ajelen tuning opelilla...


      • feikkihanuri
        Räyhä kirjoitti:

        Korjaus vaan: Malli tyttöystävänä eli naama kaukana petolinnon perseestä.

        Mopot on skideille mä ajelen tuning opelilla...

        älä nyt tähän ketään tietämätöntä kimmaa sekoita!

        sä olet vaan suoraan perseestä, juttusi taso sen kertoo. runkkailet kaikki illat yksinäsi, tunturimopoa koitat käyntiin polkea ...

        eikä sulla mitään kimmaystävää ole. ainoa eroottinen kokemus parhaimman kaverisi suklaanappi =)


      • Räyhä
        feikkihanuri kirjoitti:

        älä nyt tähän ketään tietämätöntä kimmaa sekoita!

        sä olet vaan suoraan perseestä, juttusi taso sen kertoo. runkkailet kaikki illat yksinäsi, tunturimopoa koitat käyntiin polkea ...

        eikä sulla mitään kimmaystävää ole. ainoa eroottinen kokemus parhaimman kaverisi suklaanappi =)

        Ei kukaan pakota uskomaan mutta jos epäilet niin voin tulla morjenstaa sua bemarillani jos asut pääkaupunkiseudulla sillä sä oot sangen vittumainen kusipää suoraan sanottuna.
        Kukas sit sä oot? jokin ala-asteelainen pikku tyttö jonka päässä ei muuta pyöri kuin pikku g surkea musiikki?
        Aluksi luulin sua jätkäksi mutta aloin kelaa että ei kukaan jätkä kuuntele pikku g:tä vain hellyyden kipeät pikku tytöt.
        No tämä on kyllä aika rumasti sanottu mutta pakko sanoa sulle että älä itke vuoden päästä et edes muista pikku g:tä ja kyllä sitten kun saat sitä mul*kua niin silloin sua ei vois vähempää kiinnostaa tollaset turhat idolit.


      • Juu
        Räyhä kirjoitti:

        Ei kukaan pakota uskomaan mutta jos epäilet niin voin tulla morjenstaa sua bemarillani jos asut pääkaupunkiseudulla sillä sä oot sangen vittumainen kusipää suoraan sanottuna.
        Kukas sit sä oot? jokin ala-asteelainen pikku tyttö jonka päässä ei muuta pyöri kuin pikku g surkea musiikki?
        Aluksi luulin sua jätkäksi mutta aloin kelaa että ei kukaan jätkä kuuntele pikku g:tä vain hellyyden kipeät pikku tytöt.
        No tämä on kyllä aika rumasti sanottu mutta pakko sanoa sulle että älä itke vuoden päästä et edes muista pikku g:tä ja kyllä sitten kun saat sitä mul*kua niin silloin sua ei vois vähempää kiinnostaa tollaset turhat idolit.

        Räyhä puhuu asiaa vaikka oliski ammari.


      • PikkuGfani

        Kato vaan millane ite oot. Te ootte vaan kateellisia Pikku G:lle kun se on nii suosittu... Kuten laulu menee "Ottakaa itteenne niskasta kiinni"


    • anskukka

      On niin helppo haukkua julkkiksia kun niitä ei kuitenkaan oikeesti tunne. Tuskin pikkug on kovin ylimielinen, ja miksi olisikaan? Ei tosta fanijoukosta ja maineesta mikä sillä on, voi olla kovin ylpeä.

      Kun telkusta kun näkee jonkun ihmisen on helppo sanoo et se vaan esittää kauheen coolia ja on hirveen ylimielinen, mutta mistäs sitä tietää vaikka jätkä olis luonnostaan niin coolin (jäyhän ja vakavan)näkönen ja ujo, että vaikuttaa ylimieliseltä vaikkei ole.

      Se mitä yleisölle näytetään on kuitenkin vaan pintaa, eikä me voida sanoa mitä joku ihminen oikeesti on. Eikä pikkug edes vaikuta ylimieliseltä ja lesolta, vaan ennemminkin tavalliselta fiksulta "jalat maassa" tyypiltä, ja hiukan ujolta.

      Eminem on tosiaan aika ylimielinen ja se just pikkugeessä ärsyttääkin että se yrittää koko ajan matkia Eminemiä. Sieltähän pikkugeen ylimielisyyskin varmaan tulee...mutta tuskin se sen omaan luonteeseen kuuluu, vielä.

    • mm..

      Pikku g.tä ja eminemiä ei voi verrata keskenään. Toinen on maailman luokan julkkis ja toinen vaan pienen maamme suomen..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      117
      9416
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      46
      2780
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      155
      2529
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2039
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1786
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      13
      1590
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1537
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1474
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      8
      1386
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1326
    Aihe