Tiina!! Mulla on ikävä

J(m)

sua? Mitä sulle kuuluu tätänykyä?

24

380

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 25

      kuin aina ennenkin eli pelkkää alamäkeä. Kuinkas sulla?
      Mä en kyllä ketään J:tä ikävöi, mutta ajattelin nyt vaan vastata.:)

    • Tiinako?

      Tarvitsisin halauksen, suukon ja perusteellisen keskustelun siitä, missä mennään.

      • ,,,,,

        Tiina tänään.No samalla kirjaimella kuitenkin.


      • **

        sinä, missä me mennään... Mä en enää nimittäin tiedä, mitä mun pitäisi ajatella.


      • puutetta meillä????
        ** kirjoitti:

        sinä, missä me mennään... Mä en enää nimittäin tiedä, mitä mun pitäisi ajatella.

        Kuule...??? mieti ihan ite!!!! aikuinen ihminen..kai???? hali...suukko...ja läimäys:)


    • !!!!

      Kirjoittanut tätä. Vaan se on tuo narsisti Tee.

    • hei jiii

      vatsaa kivistää ja alakuloinen oon
      mutta enhän minä ole edes Tiina...
      ett toivotavasti Tiinalla on kaikki hyvin
      kun minulla ei ole ;-)

    • kyllästynyt!

      toi häirikkö edes on oikeasti kukaan T, tuntuu että hänellä noita eri persoonia löytyy.

      • ..

        Noita persoonia,milloin mies,milloin mikäkin.Tuuli on heikkoa tai kohtalaista tänään.


      • ap.

        enkä joku ihme T! Viestini oli tarkoitettu Tiinalle, kuten aloitusviestissä lukee.........toki lukihäiriöiset ja vähä-älyiset saavat viestin käännettyä vaikka miksi!!


      • Tii-
        ap. kirjoitti:

        enkä joku ihme T! Viestini oli tarkoitettu Tiinalle, kuten aloitusviestissä lukee.........toki lukihäiriöiset ja vähä-älyiset saavat viestin käännettyä vaikka miksi!!

        päin Suomea tää Tiinas asuu?


      • Anonyymi00016
        Tii- kirjoitti:

        päin Suomea tää Tiinas asuu?

        Tiinoja asuu ympäri suomea, onnea vaan.


    • "Tintti"

      J (m) en ole unohtanut sua,vaikka en ole ollutkaan pitkään aikaan yhteydessä. Kaikki on ok..toivottavasti teilläkin! Joulua odotellaan ja lomapäiviä....Näkemisen toivossa....

    • Anonyymi00013

      Oikein hyvää kuuluu. Kiitos kysymästä.

    • Anonyymi00017

      Luo ti valo.

      • Anonyymi00018

        T yömatka,T öissä,........


      • Anonyymi00019

        Tässä menikin aika kauan ennenkö ymmärsin.
        Lopetin moerjestamisen kun varmistus tuli ystävältä.


    • Anonyymi00020

      Ihanaa,"uusi" mies hankki omakotitalon meille koko lössille.Hänestä tuli super ihana uusi perheemme Isä.

      • Anonyymi00021

        Sait siis kerrankin varakkaan miehen?


      • Anonyymi00022
        Anonyymi00021 kirjoitti:

        Sait siis kerrankin varakkaan miehen?

        Kyllä sain.


      • Anonyymi00023
        Anonyymi00022 kirjoitti:

        Kyllä sain.

        No vaikuttiko mitenkään tuloihisi kuten väheneekö sinun tulot?Meinaan jos olet esim.työtön?


      • Anonyymi00024
        Anonyymi00023 kirjoitti:

        No vaikuttiko mitenkään tuloihisi kuten väheneekö sinun tulot?Meinaan jos olet esim.työtön?

        Kyllä vaikuttaisi mutta me emme virallisesti asu saman katon alla.
        Kohta on tiedossa toinen asunto mikä sijaitsee uuden miehen vieressä joten Kela ei voi todistaa meidän suhdetta ja voimme silloin olla joka päivä yhdessä ja pari.


      • Anonyymi00025
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        Kyllä vaikuttaisi mutta me emme virallisesti asu saman katon alla.
        Kohta on tiedossa toinen asunto mikä sijaitsee uuden miehen vieressä joten Kela ei voi todistaa meidän suhdetta ja voimme silloin olla joka päivä yhdessä ja pari.

        Eikö naapurit narauta?


      • Anonyymi00026
        Anonyymi00025 kirjoitti:

        Eikö naapurit narauta?

        Ei,koska olen kietonut heidät pikkurillini ympärille,osaan sen hyvin ja käytän siihen vaikutusvaltaani ulkoista sellaista.En tiennyt minulla olevan sitä ennenkö sain kuulla toiselta naiselta miten olen arvokas.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      119
      1170
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    4. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      77
      697
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      88
      653
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      27
      537
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      107
      477
    Aihe