tulevan Tosi-TV:n nettisivut on avattu ja laitoin sinne ihan asiallisen kommentin jossa toki annoin ymmärtää sen mitä ko. pariskunnasta ajattelen. Suomihan on vapaa maa jossa vallitsee sananvapaus. Ihmettelenkin suuresti sitä että kommenttini on sieltä poistettu !
Ts. ko. nettisivuille kelpaakin vain POSITIIVISET kommentit tästä ristiriitaisesta pariskunnasta ! Mikään vähänkin negatiivinen ei vaan mene läpi. LAPSELLISTA sananvapauden rajoittamista. Ilmeisesti tuleva tosi-TV-juttukin on läpeensä teeskentelyä, pelleilyä ja tehty etenkin ns. imagonäärisistä indikaatioista.
Kun niitä kommentteja sitten luin niin aika voimakkaasti tuli esiin tunne siitä että he itse niitä ovat sinne kirjoitelleet !! Kieliasu oli kaikissa identtinen ja mm. kirjoitusvirheet samanlaisia kuin heidän Seiska-blogissaan jota olen pari kertaa lukenut Seiskan nettisivuilta.
Joten Martti ja Esko; seuraavan kerran kun KIRJOITTELETTE ITSESTÄNNE POSITIIVISIA KOMMENTTEJA NETTIPALSTOILLE (mm. sinne SUB-TV:n-) niin muuttakaa aina välillä viestien kirjoitustyyliä niin harrastuksenne ei paista niin läpi !!
Naurettavan lapsellinen pariskunta joten en lainkaan ihmettele sitä että heidät on lukemattomia kertoja äänestetty eri nettipalstoila Suomen vastenmielisimmiksi julkiksiksi yhdessä ja erikseen.
Martinan
8
688
Vastaukset
- En aio kattoo...
SUB-TV:n nettisaitissa ja eksyin eerikäispellejen tosi-tv-ohjelman sivuille ja ihan sama tuli mieleen että pellethän ne sinne noita positiivisia kommentteja ohjelmastaan ovat postanneet. ... ihana pariskunta... aion ehdottomasti katsoa ohjelman... ym. vastaavaa siirappia... Lapsellista todella
- nbxcmvxcmn
juuri itekkin niit posteja bongaamassa. Totta et ite olivat niit sin laittaneet. Kukapa heistä voisi mitään positiivista sanookaan. paitsi tietty toinen toisistaan
- Realisti-vm.77
ja ällöttäviä tunkioita molemmat. Kersaa säälin ennenkaikkea. Kersan tuunaamiset ja kaikki menee todella överiksi
- Nauruunsa pakahtuva
kuvitteli aikanaan heidän perutaan-ei-vaiskaa-ei-perutakaan-häänsä vuoden puhutuimmiksi. Eivät olleet läheskään puhutuimmat. Paikalla oli muutama hassu hörhö kuten heidän aikaisempi pelleily-tosi-tv todisti
- Oikeita töitä tekevä
Yhteiskunnan eläteistä ja ulosottomiehen vakiasiakkaista tehty jonninjoutava tosi-tv-ohjelma !! EVVK. Eipä taida olla positiivista sanottavaa joten ei ihme että eerikäispellejen pitää itse ladata positiivisia kommentteja
- 20+2=22
kommentin myös mut kommenttini ei ns. "päässyt perille lainkaan". KUMMALLISTA TOUHUA PERK..E !! Ts. SUB rajoittaa sananvapautta !!!! Laitoin toki palautetta ko. kanavalle !!
- pate59
nämä martti ja esko ovat?
onko julkkishomoja vai mitä?
- 24
paljon ei ole vuodessa meno muuttunut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä692050- 1291396
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321373- 1431092
- 103942
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten354880Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664