Onko Saaristokaupungissa asukkaille vuokrattavia laituripaikkoja veneille? Lähinnä kysymykseni koskee Tervapuron aluetta. Olen liikkunut veneellä ympäriinsä jonkin verran ja en ole havainnut venelaitureita kuin olikosenyt Pölläkänlahdella.
Outoa, upea järven ympäröimä uusi alue jossa varmasti asuu paljon veneilijoitä. Itsekin rakennamme parhaillaan sinne ja vene olisi kiva saada lähemmäksi kotia.
Saaristokaupungin venepaikat
Buster M
4
1030
Vastaukset
- avutonko
noita. Pirttilahti,Jynkänlahti,Kirveslahti... ehkäpä googlen käyttäminen voisi olla apu moiseen ongelmaan,vinkkinä kuopion kaupungin sivut ja satamatoimisto.
- Näsä1
Kysymys oli Tervapuron alueesta...
- lölkjölkjlkjöklj
Näsä1 kirjoitti:
Kysymys oli Tervapuron alueesta...
Tuolla kerrottu missä on tai on tulossa: http://www.saaristokaupunki.fi/uploads/files/Aluetoiminnot_1.pdf
- Anonyymi
Mulla on 7,4m retkivene. Olen säilyttänyt sitä trailerilla ja kunnostanut, jäiden lähdettyä patti täytyy saada vesille. Paljonko maksaa venepaikat?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195983
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263764- 822597
- 392131
- 331902
- 451878
- 1071775
- 211656
- 271502
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331478