Minnekähän Kuopiossa kannattaa viedä auto katsastettavaksi ? Mikä olisi edullisin paikka? Onko tietoa mitenkäs nuo katsastusmiehet suhtautuvat jälkiasennettuihin zenonvaloihin? Pitäisi viedä auto tulokatsastukseen että saisi kilvet...
Katsastus Kuopiossa
9
1085
Vastaukset
- ei A
Vie neulamäkeen siellä on ystävällisiä palvelijoita.Se on Suomalainen ja edullisin !
- Kartellikuopio
Jälki seenonit on laittomat. Katsastus yhtälailla kallis kaikkialla, lue kartelli.
- Xenon valot
itse olen autoni katsastanut jollain katsastuskonttorilla. Ei ole ikinä ollut niin kallista ettei olisi rahalla selvinnyt. Nämä zenonvalot ovat kyllä jotain aivan uutta. Nyt luin vasta ensi kerran mokomista.
- Kuopiossa....
Q-katsastus on ollut halvin, mutta A1-katsastuksellakin oli samanlainen tarjous.
- A063
Paljonko maksaisi katsastrus jos Q-katsastus ei olisi tullut kaupunkiin ?
Jatkossa käyn siellä vaikka maksaisi jonkun ekun ememmämkin kuin
perinteisillä ja valtion (espanjan) ryöstöfirmoilla . . .
Menestystä sinne Neulamäkeen. - lada
A063 kirjoitti:
Paljonko maksaisi katsastrus jos Q-katsastus ei olisi tullut kaupunkiin ?
Jatkossa käyn siellä vaikka maksaisi jonkun ekun ememmämkin kuin
perinteisillä ja valtion (espanjan) ryöstöfirmoilla . . .
Menestystä sinne Neulamäkeen.Siellä on aika ylimielistä henkilökuntaa, kilpailijat ottaneet parhaita.
- Joku poika
lada kirjoitti:
Siellä on aika ylimielistä henkilökuntaa, kilpailijat ottaneet parhaita.
Koitti hakata uutta peltiä puhki takakontista,juuri hitsattua pohjaa.Sanoi vaan että tämä on hänen työtään vaikka näkyi että oli uusi pelti,tuli ihan vanhat ajat mieleen.
- toi ota
Joku poika kirjoitti:
Koitti hakata uutta peltiä puhki takakontista,juuri hitsattua pohjaa.Sanoi vaan että tämä on hänen työtään vaikka näkyi että oli uusi pelti,tuli ihan vanhat ajat mieleen.
A katsastuksesta on loppuneet asiakkaat, sinne pääsee heti.
- Kriteerit
toi ota kirjoitti:
A katsastuksesta on loppuneet asiakkaat, sinne pääsee heti.
Katsastuksessa,tuttu osti ulkomailta tuodun mutta jo Suomeen rekisteröidyn auton,mutta eka katsastuksessa piti laittaa lokasuojaan vilkut vaikka kilville niitä ei näköjään tarvinnut.Eli taitaa tutuilta jobbareilta mennä autot helpommin läpi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1938666
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264818- 504278
- 623847
- 513236
- 503030
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262706Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.482519- 432501
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422295